مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

مهندس راسخ به عنوان معاون مالی و تدارکاتی به مخابرات برگشت.

مخابرات ما- بر اساس اعلام شرکت مخابرات ایران, مهندس صدری مدیر عامل شرکت مخابرات ایران امروز مهندس راسخ را به عنوان معاونت مالی شرکت مخابرات ایران منصوب کرد.

این مخابراتی قدیمی در حال حاضر در شرکت زیرساخت معاون مالی و تدارکانی بوده است.

بزودی شناسنامه فعالیت های ایشان منتشر می شود.در تصاویر زیر بخشی از عناوین شغلی نامبرده را ملاحظه می کنید.

پیش از این دکتر بیگدلی سالیان درازی در این سمت مالی و پیش از آن اداری شرکت مخابرات ایران را سامان داده است.دکتر بیگدلی مدتهاست به مرز بازنشستگی رسیده بود اما ضرورتها او را در مخابرات نگه داشته بود.

 

926410cookie-checkمهندس راسخ به عنوان معاون مالی و تدارکاتی به مخابرات برگشت.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
9 نظرات
  1. باقرزاده می گوید

    سلام مهندس راسخ.امروز روز جمعه است اگر می خواهید . برای خودت عاقبت بخیر به یادکار بگذارید .بند ه یک کارمند بازنشته ۹۷گیلان هستم با کلبه باری از مشکلات زندگی وبیماری آیا سزاور است مبلغ۶% پس انداز ووام را واریز نمکنید چرا .مابا زبان خوش بعنوان همکارمی گویم مطالبات مارا بدهید . ما شما به خدا واگذار می کنم خود دانید….????

  2. بازنشسته 98 مشهد می گوید

    جناب آقای راسخ چرا پاداش قانونی ومطالبات بازنشستگان اسفند ۹۸ را پرداخت نمیکنید ۲ماه ازسال ۹۹ گذشته با اینهمه درآمد مخابرات جای تاسف است که مطالبات رانمیدهید مشهد شما وتهران رامقصر عدم تامین اعتبار میگوید با این سرعت سقوط ارزش پول هر روز که مطالبات رادیرتر بدهید به بازنشسته ها ظلم وخیانت میکنید اگرذره ای وجدان وانصاف واخلاق واعتقاد درشما هست اقدام کنید والله اگر با کره مریخ هم مکاتبات شده بود ۲ماه طول نمی کشید

  3. ناشناس می گوید

    اقای راسخ سلام لطف بفرمایید حقوق ناچیز کارگزاران را پرداخت نمایید

  4. سعید می گوید

    جناب اقای مهندس راسخ عزیر سلام چندین ماهه پرداختیهای تلفن های IN استانی و کشوری واریز نشده خواهشمندم تو رو به مقدسات قسم تان میدم در این اخر سالی لطفا دستور پرداخت نماید چون با این هزینه های سنگین تبلیغات و پرداخت به اپراتورها واقعا گرفتار شدیم و مجموعه ها در حال تعطیلی میباشند در این اوضاع بیکاری

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سعید جان
      در مورد این پرداختی یه کم توضیح بده تا من بفهمم چیه شاید بتونم کمک کنم

  5. ناشناس می گوید

    سلام سردبیر جان منم مثل دکتر بیگدلی و از همانجایی که ایشان دکتری گرفته مدرک دکتری دارم و با بیست سال سابقه در زمینه حسابداری و حسابرسی و…ولی الان دوساله که بعلت غضب مدیران منطقه ، شدم کارشناس ساده در اداره حقوقی منطقه اگرچه قبلا هم بیشتر از کارشناس مسئولی بالاتر نرفته بودم (چون تنها پارتی ما صبرش زیاده) …چرا چون مثل خیلی از همکاران خواستار شفاف سازی امور(عدم ارائه حسابها و امار غلطا) و رعایت حقوق مشترکین و کارکنان و منافع شرکت بوده و هستم …به نظر شما من باید چکار میکردم که به این روز گرفتار نمی شدم؟

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      عزیز من
      چون پرسیدی مجبورم صادقانه جواب بدم!
      هر کاری تا حالا کردین دیگه نکنین
      هر کاری نکردین حالا بکنین
      من این نسخه رو برای خودمم پیچیدم ولی نتونستم بهش عمل کنم.
      مثلا تا حالا حرف میزدم باید زبون خودم نگه میداشتم و حرف نمی زدم…. نشد
      دنبال آمارهای واقعی نباشید, آمارهای ساختگی بسازید! همه چیز را گل و بلبل نشان بدهید.
      میدونم که این نسخه هم فایده ای نداره.اگر داشت که من حالا سردبیر نبودم

  6. شاکی می گوید

    یکی از ان ضرورتها دریافت مدرک دکتری در کسوت معاونت مالی شرکت ودریافت 100 میلیون تومان پاداش تشویقی بازنشستگی براساس مصوبه وبخشنامنه سال 92.سردبیر جان پرده رو کنار بزن تا ببینی واقعیت های پنهان اشتغال بیگدلی از سال 82تا سال 97 را!

  7. همکار بالای سی سال می گوید

    سلام
    هرکس مطالب
    سایت مخابرات ما را بخواند و تحلیل کند براحتی می تواند ذهن هیات مدیره شرکت مخابرات ایران را خوانده و تصمیمات بعدی را پیش بینی نماید از این به بعد تحرک معاونت نیروی انسانی محدود می شود. اما یک سئوال پیش می آید جناب آقای بیگدلی با کدام بخشنامه بازنشسته شد ؟

نظرات بسته شده است.