مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

بیمه دانا و مطلبی در گروه (مخابرات ما-کرمان).

مخابرات ما (سردبیر) – به گروههای مخابرات ما در شبکه های اجتماعی سرکشی میکردم.میخواستم ببینم دوستان و همکاران ما چه مشکلاتی دارند.

به گروه (مخابرات ما-کرمان) رسیدم. این پیام نظر مرا به خود جلب کرد.بشدت ناراحت شدم! می خواهم بدانم چرا نباید این موارد توجه دیگران را بخود جلب کند؟ چرا نباید الان یکی از مدیران نویسنده متن را صدایش بزند و در عالم همکاری – نه نه اصلا در عالم گذری و از هم رد شدن- ببیند این مشکل واقعی است؟ چگونه می توان همراهی کرد؟ چگونه می توان دردی را کمتر کرد؟ چگونه …!

بخوانید:

… بنده در سال دوبار باید برم تهران برای خودم وعیال هربار حدود یک میلیون  -تومان- فقط واکسن الرزی دارم به غیراز اسپری های بسیار گران وداروهای مربوطه.

خودم مریض قلب عمل کرده اکوهای بسیار حساس وگران روی هم باخرج هر ۶ ماه دومیلیون -تومان- حدودا میدم الان باید دوماه دیگه برم دوماه هم بیشتره سند دادم هنوز هیچ خبری نیست اینم از وضع حقوق بازنشسته ها که خودتون می بینید …

ما هم چه انتظاراتی داریم!

آقا حق و حقوق ایشان را بیمه دانا پرداخت کند, خودش می داند با دردهایش چگونه کنار بیاید!

 

926170cookie-checkبیمه دانا و مطلبی در گروه (مخابرات ما-کرمان).
2 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    سلام من سه میلیون تومان بابت بیماری همسرم هزینه کردم بماند تا اسناد را از من تحویل گرفتن باندازه سه میلیون تومان مجددا از کار افتادم و دم مطب پزشکان فرمت های من در اوردی بیمه را تکمیل کردم ولی الان 4 ماه است که از پول خبری نیست و فقط 300 یا 400 در دونوبت واریز کرده اند انتظار دارن برای هر 100 هزارتومان که می خواهند پرداخت کنند چند بار دم دفترشان برویم کاش یک بیمه آبرو هم بود که آبرویمان را هم بیمه می کردیم

  2. ناشناس می گوید

    چقدر این بیمه دانا افتضاحه
    چقدر پول دادن و پول گرفتن از بیمه دانا شرم آوره
    چقدر آدم احساس حقارت میکنه وقتی زنگ میزنه با کارمندای بیمه دانا و پیگیر حق و حقوقش میشه
    مخصوصا توی استان محروم از همه چیز بوشهر
    انشاله قدم مثبت بعد مدیران عزیزمان مخصوصا جناب مهندس صدری بزرگ فسخ سریع و بدون چون و چرای قرارداد با بیمه دانا باشه

نظرات بسته شده است.