مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

خبر دیروز اصفهان /مخابره شده د رگروه مخابرات ما-رسمی.

مخابرات ما – روز گذشته 25 تیر ماه جاری, تعدادی از بازنشستگان مخابرات استان اصفهان دور هم جمع شده بودند برای مطرح کردن مطالبات خود.

در گزارش و نتیجه آن که  در گروه تلگرامی (مخابرات ما-رسمی) درج شده است چنین می خوانیم که   “بازنشستگان مخابرات استان اصفهان در تجمع خود که در محل بی سیم برگزارشد خواهان مطالبات بندهای آیینامه رفاهی شرکت مخابرات ایران مصوبه سال 1389 -بودند – که از سال 88 اجرا نشده است.

آنجا نوشته اند “هرچند در حال حاضر از سوی مدیرعامل جدید وعده داده شده که از ابتدای سال 97 بندهای آیینامه رفاهی اجرایی گردد لیکن علیرغم اعلام رسمی تا کنون هیچگونه اقدام عملیاتی جهت پرداخت مطالبات بندهای مصوبه شرکت مخابرات ایران ( 3/89/101/2814 – مورخه 96/6/3 ) صورت نگرفته است .بویژه بندهای 25 و 54 و57 و ……..

گفته شده “بیش از 500 نفر از اجتماع کنندگان که اکثریت از آزادگان و جانبازان و رزمنده گان 8 سال دفاع مقدس بوده اند با گرفتن پلاکارد و امضاء طوماری 3متری از مدیران مخابرات کشور و مسئولین کشوری خواستار مطالبات رفاهی خود شدند .”

قطعنامه ای در پایان این تجمع قرائت شده است که در بخشی از آن نوشته شده “باتوجه به اهداف عالی اصل 44 قانون اساسی یعنی بسط عدالت اجتماعی و توزیع ثروت عمومی بین آحاد مردم از جمله کارکنان شرکت های واگذار شده ، متاسفانه در واگذاری شرکت مخابرات به عنوان بزرگترین شرکت دولتی ، نه تنها این اهداف عالی رعایت نگردیده بلکه خریدار جدید  از تعهدات خود نسبت به بازنشستگان مخابرات که در چارچوب آیین نامه استخدامی و پرسنلی مصوب 1389 که ملزم به اجرای آن بوده است شانه خالی کرده است.”

بر اساس عکسی که مشاهده می کنید حاضرین از شهرهای مختلف  استان اصفهان در محل تجمع حاضر شده بودند که نام شهرشان را در برگه ای بالا گرفته اند.

926140cookie-checkخبر دیروز اصفهان /مخابره شده د رگروه مخابرات ما-رسمی.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
3 نظرات
  1. طرفداری می گوید

    سلام
    سردبیر اگر کمی منصف بودید و ….

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      نه! من منصف هستم ولی آنقدر کم هوش نیستم که گول زیرکی شما را بخورم.
      خبر غیر مخابراتی منتشر نمی کنم.

  2. آگاهی دهنده می گوید

    سلام
    به آگاهی همکاران مخابراتی در سراسر کشور می رساند که مدیری که سابقا از مخابرات به صنعت فولاد منتقل شده بود بعد از 17 ماه برگشت شدند.
    از آنجائیکه ایشان پس از بازگشت مترصد صید یکی از پست های مدیریتی ارشد مخابرات ایران می باشند و تجربه نشان میدهد از قدرت نفوذ بسیار بالایی نیز برخوردار هستند حتما توجه فرمائید که یکباره بعنوان مدیر ارشد شما معرفی نشوند.
    هنوز مشکلاتی که ایشان در صندوق پس انداز کارکنان و بازنشستگان مخابرات استان بوجود اورده اند بقوت خود باقی هست و بعد از 7 سال کماکان پول انها در پروژه ای بی ثمر خوابیده است و در این مدت هیچکسی به داد آنها نرسیده است.

نظرات بسته شده است.