مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

سردبیر- روشن شدن تکلیف تا ظهر!

مخابرات ما (سردبیر) – سلام دوستان.خودم هم میدانم این حق طبیعی شماست که از خبرهای پنهان و پیدا با خبر شوید.انی حق شماست که از سردبیرتان بخواهید پیوسته با شما در ارتباط بوده و خبرهای روز به شما بدهد.

اما می بینید که در این شرایط دوستان شورای عالی تشکل ها و تشکل های استانی نیز منتظر بررسی شرایط جاری هستند تا تکلیف روشن شود.

در این شرایط هیچکس حق ندارد کار انفرادی بکند.نباید شخصی تصمیم بگیرد.بلکه همه با هم باید پس از همفکری مسیری جمعی را انتخاب کنیم.

در زیر پوست مخابرات, تعداد زیادی از آدمها هستند که آرزو می کنند اصلاحات فعلی شکست بخورد.آدمهای مهمی هم هستند که بدلیل نگرانی از تبعات مالی بدشان نمی اید هیچ تعهدی بر عهده شان نباشد.

اما در این میان, بویژه در طی یک هفته گذشته که من هم در متن ماجراهای روزانه بوده ام, گروهی خالصانه و صادقانه برای رسیدن به شرایط مناسب تلاش کرده اند. یک نمونه اش دوستان شما در شورای عالی تشکل هاست که شب و روز ندارند.ضمن اینکه اگر نگرانی ها و تلاش های مدیر عامل بیش از آنان نباشد قطعا کمتر نیست. اینها واقعا فشار وحشتناکی را تحمل می کنند  (حتی از جانب ما بعنوان یک رسانه آزاد)

گزارش جامع و مستند وقایع حتما به اطلاع شما هم خواهد رسید اما به این سردبیر پیر, با همه تجربه هایش اعتماد کنید و تا ظهر امروز صبوری بخرج دهید.

اصلا این روزها نه کسی دنبال لجبازی است نه دنبال سهم بیشتر.بلکه همه آدم های دلسوز – که تعدادشان متاسفانه چندان هم زیاد نیست- برای رسیدن به بهترین نتیجه برای شماست.

پس به سردبیرتان تا ظهر امروز فرصت بدهید.مطمئن باشید با اطلاعیه شورای عالی تشکل های کارگری و مصاحبه احتمالی مدیر عامل همه چیز مثل روز روشن خواهد شد. آنگاه  اگر قسمت شد قلم سردبیرتان در جهت مصالح شما بکار خواهد افتاد انشا الله

از شما ممنونم.

 

923950cookie-checkسردبیر- روشن شدن تکلیف تا ظهر!

Please rate this

0 1 2 3 4 5
10 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    باسلام
    ……..بابا مگه چیز اضافه خواستیم که دارند حساب و کتاب میکنند
    اصغر و جاشو با اکبر عوض می کنند که چی بشه
    یک کلام ختم کلام حققققققققمون رو بدین نه بیشتر

  2. بخش خصوصی می گوید

    جناب سر دبیر لطفا طرح طبقه بندی رو فراموش نکن
    چی شد ؟؟ خراسان رضوی به کجا رسید؟؟ اگر شما بخوای میتونی اهرمی باشی واسه اینکه سرعت بگیره این روند بی صاحب پس لطفا کم نیار ، چشم امید خیلی ها به این صفحات تا شاید یه ردی ، اثری دیده بشه از گوشه کنارش

  3. هادی می گوید

    سلام استاد سردبیر محترم،قربونت بشم،تو چقد زحمت میکشید
    فقط به مسئولین برسون که همه چی رو واسه خودشون نخان، دروغ تحویل ما ندن
    بگو رفاهیات رو بدن وگرنه خودکشی میکنم و خونم گردنشون میشه
    دمت گرم داداش

  4. هادی می گوید

    سلام استاد سردبی محترم،قربونت بشم،تو چقد زحمت میکشید
    فقط به مسئولین برسون که همه چی رو واسه خودشون نخان، دروغ تحویل ما ندن
    بگو رفاهیات رو بدن وگرنه خودکشی میکنم و خونم گردنشون میشه
    دمت گرم داداش

  5. روشنگر می گوید

    سلام ضمن تشکر از شما سردبیر عزیز آخرش معلوم نشد کدام بندها از آیین نامه 89 قرار است اجرایی شود .اطلاعیه روابط عمومی هم که می گوید در مسیر است . انشاالله این مسیر پایانی خوش برای همه داشته باشد.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      همه بندهای رفاهی انجام میشه.

  6. شرکتی می گوید

    باسلام جناب سردبیر عزیز اگر امروز قراره طرحی را اجرا کنید یا رفاهیات را برای رسمی ها اجرا بشه تور خدا فقط برای رسمی ها نباشد بلکه برای تمام اقشار مخابرات از خدمات راننده نگهبان ام دی اف شبکه هوایی کارشناسان وتمام عزیزان مخابرات اجرا بشه تا نه سیخ بسوزد نه کباب با تشکر خسته نباشید در پناه خدا

  7. رضا می گوید

    سلام به سردبیر محترم و اعضای محترم شورای کار و کلیه عزیزانی که در این عرصه در تلاش هستند و همچنین لازم می دانم سلام و تشکر کنم از جناب مهندس صدری که تا اینجا نور امید در دل کارکنان روشن کرده اند و دعا می کنم این راهی را شروع کرده اند ادامه دهند وقتی تلاش شما عزیزان را می بینم شرمنده می شوم که چرا کمکی نمی توانم بکنم حداقل کار بنده و امثال بنده می تواند حمایت و پشتیبانی از شما باشد و اجتناب از تندروی و تفرقه
    باز هم متشکرم متشکرم متشکرم

  8. کسری می گوید

    سلام
    جناب سر دبیر عزیز و محترم
    تو رو خدا یکی از این تکلیفهایی که میخواهید مشخص کنید طبقه بندی مشاغل نیروهای شرکتی باشه
    ممنون

  9. همکارشما می گوید

    سلام سردبیر واقعا ممنونم ازشما امیدوارم تا ظهر خبرهای خوبی داشته باشید واقعا با این بی پولی نمیدونم چکارکنیم هرماه منتظر پرداخت رفاهیات و بهره وری شش ماه دوم 96هستیم ولی دریغ

نظرات بسته شده است.