مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

شورای عالی تشکل ها بزودی تصمیم خود را اعلام خواهد کرد.

مخابرات ما – پیش از این قرار بود برای طرح و رسیدن به خواسته کارکنان و تصویب آیین نامه استخدامی سال 89  توسط هیئت مدیره کارهایی انجام شود که بعد رسانه ای زیادی داشت. از جمله جمع شدن کارکنان در استانهایشان در روز 25 تیر.

با توجه به اینکه مجوزی دریافت نشده بود این گردهمایی در سالن و راهروهای اولین طبقات برگزار می شد.اما با طرح و قبول آیین نامه مذکور  توسط هیئت مدیره مخابرات ایران, خواسته یا ناخواسته این نظرات دچار تغییر خواهد شد.

اما این تصمیمی انفرادی نیست. همانطور که در زمان اعلام ازسوی تشکل های کارگری اعلام شد باید دقیقا باز هم از سوی آنان ادامه راه اعلام شود و هیچکس از دور آنان پراکنده نشود.

شورای عالی تشکل های کارگری مخابرات به نمایندگی از تمامی انجمن ها و شوراهای استانی بزودی در این مورد اعلام نظر خواهد کرد. همه منتظر مانده اند تا پس از سخنرانی مهندس صدری مدیر عامل مخابرات در شیراز و اعلام تصویب این آیین نامه توسط هیئت مدیره, این مصوبه بطور رسمی نیز اعلام گردد تا ضمن تحلیل و بررسی آن, نسبت به آینده و کارهای برنامه ریزی شده قبلی اعلام نظر کنند.

گفته می شود تا ظهر فردا این مصوبه از سوی مخابرات منتشر می شود و ضمن آن  انتظار می رود تشکل ها با صدور اعلامیه ای نسبت به آن واکنش نشان دهند.

همه همانطور که نظر قبلی آنان را پذیرفتیم, باز هم در کنار انان خواهیم بود تا یک دست و همراه بنظر آییم نه انفرادی و تنها.

فردا برای مخابرات روز بسیار مهمی است.

از سویی هیئت مدیره پس از مدتها بحث و گفتگو, تصویب طرح را با خوشنودی اعلام خواهند کرد و در کنار آن شورای عالی تشکل ها و انجمن ها اطلاعیه خود را صادر خواهد کرد.

 

923330cookie-checkشورای عالی تشکل ها بزودی تصمیم خود را اعلام خواهد کرد.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
2 نظرات
  1. علی می گوید

    یه جای کار میلنگه. احتمالا نصفه نیمه تصویب شه.

  2. رساگو می گوید

    سلام اززحمات همکاران وکلیه دست اندرکاران تشکرمیکنم

نظرات بسته شده است.