مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

سردبیر- حداقل 13 خبر در 30 ساعت

سردبیر: بخش زیادی از کامنتهای شما بدلیل تراکم بسیار زیاد خبرها بدون پاسخ ماند. عذر خواهی میکنم و صبح شنبه به همه پاسخ خواهم داد! قبول؟! باور کنید حجم وحشتناکی از کار در دو روز گذشته انجام شده است که دو روز تعطیل را ناکار کرد!

مخابرات ما (سردبیر) – از صبح 5 شنبه زمانی که جلسه گفتگوی همکاران شیرازی با مدیر عامل آغاز شد – بصورت آنلاین- تا همین لحظه که یک ساعت از صبح  روز شنبه گذشته است   -بصورت تحلیل و آفلاین- حداقل 13 مطلب خبری و تحلیلی نوشته و منتشر شده است.

یعنی در آن جلسه کوتاه پرسش و پاسخ, یک نخ اطلاعات, گفته ها و شنیده ها بدون انتشار باقی نمانده است.

بنظر ما تک تک حرف ها و گفته های جلسه مهم و قابل ارزیابی است چرا که نتایجی برگشت ناپذیر در زندگی کارکنان دارد.

گفته های جلسه, از مصوبه رفاهیات برای سال 1397 تا طرح بازنشستگی کارشناسان و بالاتر مورد نقد و بررسی قرار گرفته است.

البته فقط ذکر خبر هدف ما بوده است. اصلا یک کلمه از نوع برخورد شما با خبر ننوشته ایم چرا که حالا دیگر همه چیز روشن و آشکار است و تصمیم گیرنده هم خودتان هستید. اما در گذشته نه چندان دور, نه می توانستیم پرده از خبرهای آینده برداریم و نه می توانستیم این کار را نکنیم.

در حقیقت خودمان را جای شما گذاشتیم.اگر پس از چند روز به این نتیجه می رسیدیم که شما خوانندگان واعضای سایت خبری را از ما پنهان کرده اید و به ما اجازه تصمیم نداده اید قطعا دلگیر می شدیم. شاید هم با شما قهر می کردیم.جدی می گویم!

حالا و در این لحظه, تمامی گفته های نویسنده ها ی ما و نوشته هایشان برای شما مفهوم دارد. کاش فرصت داشتید و یک بار دیگر خبرهای هفته گذشته را می خواندید …!

حالا ممکن است از ما بپرسید تکلیف همه ما نسبت به آینده چیست و چه باید بکنیم!

این را دیگر حالا شما باید به ما بگویید. ولی وقتی با دوستان تشکل ها و انجمن ها مشورت می کردیم قرار شد تا ظهر فردا و رسیدن به مصوبه هیئت مدیره صبر کنیم و سپس با هم فکری در مورد وقایع 25 تیر و بعد از آن تصمیم بگیریم.

خوشبختانه چنان تفاهمی بین شوراها و انجمن ها و همچنین مخابرات ما شکل گرفته است که طرفین از همفکری با یکدیگر راضی هستند. هدف مخابرات ما تامین منافع کارکنان است و شوراهای انتخاب کارکنان برای همین هدف است پس ما وظیفه داریم با آنان نزدیک باشیم. البته بشرطی که آنان نیز دور نگردند.

من هم مثل شما تا فردا ظهر صبر می کنم تا نظر تشکل ها و شوراها را بخوانم سپس همه با هم به آنها کمک می کنیم هر طرح و هدفی که داشتند.

انشا الله

923300cookie-checkسردبیر- حداقل 13 خبر در 30 ساعت

Please rate this

0 1 2 3 4 5
1 نظر
  1. همکارشما می گوید

    سلام صبح بخیر ممنونم بابت تمام اخباری که گذاشتید انشااله 25روز اشتی مخابرات باکارکنان باشه وهمه خاطره خوبی براشون رقم بخوره

نظرات بسته شده است.