مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

اینستاگرام, مهندس صدری و حرفهای تازه او درمورد مصوبه جدبد شرکت مخابرات!

مخابرات ما- اینستاگرام برای اولین بار تبدیل شده است به دفتر ارتباطات یک مدیر در مخابرات.امروز هم مهندس صدری گفتنی هایش را به اینستاگرام برده است.

 

مخابرات ما- مهندس صدری مدیر عامل شرکت مخابرات ایران امروز در اینستاگرام مطلب مهمی نوشته است که در اینجا می خوانید:

به نام خدای مهربان و قادر متعال روزی که وارد مخابرات شدم شناخت خوبی از مشکلات داشتم و برای حل مشکلات برنامه، اما غافل از این موضوع که مشکلات انباشت شده صبر و تحمل را از کارکنان شرکت سلب کرده است. کارکنانی که بار تحقق برنامه هایم بر دوش آنان است و اگر آنان در کنار من نباشند برنامه ها جز نوشته هایی بر روی کاغذ نخواهند بود و هرگز اجرایی نمی شوند. در این مدت سعی کردم از طرق مختلف با پرسنل ارتباط برقرار کنم و از مطالبات کارکنان مطلع شوم تا برای پاسخگویی به آنها در چارچوب مقررات و ضوابط راه حل مناسب پیدا کنم. با هر یک از شما حرف زدم اگر رسمی بودید دغدغه رفاهیات داشتید اگر شرکتی بودید بهبود حقوق و طبقه بندی مشاغل را می خواستید و اگر قراردادی بودید شرایط دائمی شدن را طلب می کردید و اگر ... . برآوردن خواسته های مطروحه یعنی افزایش هزینه های شرکت. برای هزینه کردن باید درآمد باشد. اینجانب و اعضای محترم هیئت مدیره مصمم برای برآوردن مطالبات منطقی کارکنان هستیم و انتظار داریم کارکنان نیز همراه ما باشند تا با تلاش و کوشش جمعی افزایش درآمد شرکت را رقم بزنیم تا بتوانیم پاسخگوی افزایش هزینه های ناشی از مطالبات باشیم. الحمدلله تا کنون با همراهی اعضای محترم هیئت مدیره توفقیاتی حاصل شده است و امیدوارم این توفقیات ادامه پیدا کند. در 19 تیرماه در جلسه هیئت مدیره تصمیم گرفتیم کمک هزینه های رفاهی سال 97 شاغلین را با مراجعه به آیین نامه استخدامی سال 89 تنظیم و تصویب نماییم. عزیزان! من در گذشته در هر جایی بوده ام کاری متفاوتی کرده ام! بویژه در توجه به نیروی انسانی و بهبود شرایط زندگی همکاران و خانواده آنان. بلافاصله حاصل این توجه را در تلاش روزافزون کارکنان مشاهده کرده ام. حالا همه ما، به شما اعتماد داریم و می دانیم که با شما روزهای بهتری را در پیش رو خواهیم داشت. می دانم مشکلات دیگری هم داریم. می دانم مشکلات زمان طولانی با شما بوده است. اما همه مشکلات را نمی توان بلافاصله حل کرد مهم این است که برای پیدا کردن راه حل مصمم هستیم. لازم است از اعتماد سهامداران عمده مخابرات صمیمانه تشکر کنم که کارهای بزرگ را بدون موافقت آنان و به تنهایی نمی توان انجام داد. امروز خوشحالم که شرکت مخابرات ایران را برای کار انتخاب کردم. خوشحالم که در کنار شما هستم. خوشحالم که از آینده با شما صحبت می کنم. آرزو می کنم در کنار هم شرکت مخابرات ایران را به جایگاه واقعی آن برسانیم. ان شاء الله
  • به نام خدای مهربان و قادر متعال
    روزی که وارد مخابرات شدم شناخت خوبی از مشکلات داشتم و برای حل مشکلات برنامه، اما غافل از این موضوع که مشکلات انباشت شده صبر و تحمل را از کارکنان شرکت سلب کرده است. کارکنانی که بار تحقق برنامه هایم بر دوش آنان است و اگر آنان در کنار من نباشند برنامه ها جز نوشته هایی بر روی کاغذ نخواهند بود و هرگز اجرایی نمی شوند.
    در این مدت سعی کردم از طرق مختلف با پرسنل ارتباط برقرار کنم و از مطالبات کارکنان مطلع شوم تا برای پاسخگویی به آنها در چارچوب مقررات و ضوابط راه حل مناسب پیدا کنم. با هر یک از شما حرف زدم اگر رسمی بودید دغدغه رفاهیات داشتید اگر شرکتی بودید بهبود حقوق و طبقه بندی مشاغل را می خواستید و اگر قراردادی بودید شرایط دائمی شدن را طلب می کردید و اگر … . برآوردن خواسته های مطروحه یعنی افزایش هزینه های شرکت. برای هزینه کردن باید درآمد باشد.
    اینجانب و اعضای محترم هیئت مدیره مصمم برای برآوردن مطالبات منطقی کارکنان هستیم و انتظار داریم کارکنان نیز همراه ما باشند تا با تلاش و کوشش جمعی افزایش درآمد شرکت را رقم بزنیم تا بتوانیم پاسخگوی افزایش هزینه های ناشی از مطالبات باشیم.
    الحمدلله تا کنون با همراهی اعضای محترم هیئت مدیره توفقیاتی حاصل شده است و امیدوارم این توفقیات ادامه پیدا کند.
    در 19 تیرماه در جلسه هیئت مدیره تصمیم گرفتیم کمک هزینه های رفاهی سال 97 شاغلین را با مراجعه به آیین نامه استخدامی سال 89 تنظیم و تصویب نماییم.
    عزیزان! من در گذشته در هر جایی بوده ام کاری متفاوتی کرده ام! بویژه در توجه به نیروی انسانی و بهبود شرایط زندگی همکاران و خانواده آنان. بلافاصله حاصل این توجه را در تلاش روزافزون کارکنان مشاهده کرده ام. حالا همه ما، به شما اعتماد داریم و می دانیم که با شما روزهای بهتری را در پیش رو خواهیم داشت.
    می دانم مشکلات دیگری هم داریم. می دانم مشکلات زمان طولانی با شما بوده است. اما همه مشکلات را نمی توان بلافاصله حل کرد مهم این است که برای پیدا کردن راه حل مصمم هستیم. لازم است از اعتماد سهامداران عمده مخابرات صمیمانه تشکر کنم که کارهای بزرگ را بدون موافقت آنان و به تنهایی نمی توان انجام داد.
    امروز خوشحالم که شرکت مخابرات ایران را برای کار انتخاب کردم. خوشحالم که در کنار شما هستم. خوشحالم که از آینده با شما صحبت می کنم. آرزو می کنم در کنار هم شرکت مخابرات ایران را به جایگاه واقعی آن برسانیم. ان شاء الله

 

در انتهای این مطلب کامنتها و نظرات بسیار جالبی نوشته شده است. بنظر می رسد همانقدر که مهندس صدری در اینستاگرام راحت است کارکنان نیز راحت هستند.

در طول 21 دقیقه بعد از انتشار مطلب, 210 تا لایک داشته و تعداد زیادی نظرات کتبی.

در بخشی از آن همکاران نوشته اند:

  • s.ghandhari59سلام بر مهندس پرتلاش و دلسوز و مجاهد…خداقوت…کارگزاران زحمتکش روستایی را فراموش نکنید…چشم امید شش هزار کارگزار و خانواده هایشان بعد از خدا به شماست…ممنون از پیگیری و توجه حضرتعالی…دستمریزاد
  • a.karimi.germiزنده باد مدیر دلاور
  • javan19191736واقعاتابه حال اولین مدیری هستی دلسوزوفداکارکه حق وحقوق کارمندان رادرنظرگرفته ای وصادقانه خدمت میکنی تنهاکاری که ازدست مابرایددعاکردن درحق سیدبزرگواروعزیزهستیم کوچک شماشهرستان فیروزاباد ازاستان فارس
  • ebi.kazempourممنون اقای صدری ….لطفا در مورد ما قراردادیهایی که حداقل پانزده الی بیست سال سابقه داریم در مورد دایمی شدن طبق آیین نامه استخدامی ۸۹ فکری نمایید واقعا از لطفتون نهایت سپاس و تشکر را دارم

پیشنهاد میکنیم به این صفحه مراجعه کنید.

 

 

922950cookie-checkاینستاگرام, مهندس صدری و حرفهای تازه او درمورد مصوبه جدبد شرکت مخابرات!

Please rate this

0 1 2 3 4 5
6 نظرات
  1. بازنشسته می گوید

    باسلام و تشکر از زحمات مدیر عامل محترم با توجه به بی مهری در سالهای گذشته به بازنشستگان شرکت، طبق آیین نامه استخدامی سال ۸۹ رفاهیات بازنشستگان نیز برقرار شود تا آنان مانند شاعلین خود را از خانواده بزرگ مخابرات دانسته و تلاش خود را برای موفقیت مخابرات ادامه دهند.

  2. پرنده آبی می گوید

    سلام
    از اینکه جناب صدری با دیدی مثبت به مجموعه کارکنان مخابرات نگاه می کند شکی نیست اما یک موضوع که همیشه جای سوال برای اینجانب بوده و تاکنون پاسخی برای ان نیافته ام و ای کاش مهندس صدری به آن پاسخ می داد این بوده است که تمامی مدیران ارشد مخابرات همیشه افزایش حقوق و رفاهیات و … را منوط به افزایش در آمد شرکت مخابرات کرده اند اما الان حدود 8 سال است که بعد از همکدی که کاهش در امد داشتیم با فروش adsl، افزایش تعرفه تلفن ثابت، افزایش تعرفه حداقلی برای تلفنهای فاقد کارکرد، بسته های دیتای همراه و بطور کل افزایش در آمد همراه و فروش تانوما و…. این افزایش در امد محقق شده است اما سوال اینجاست که افزایش در آمد از نظر مدیران ما چقدر باید باشد تا انها راضی شوند و حق و حقوق ما را تمام و کمال بدهند؟ ما که افزایش حقوق نخواسته ایم ما حق خود را خواسته ایم که در آیین نامه 89 خودشان معین کرده بودند.
    چرا باید پرداخت حق و حقوق مصوبه 89 خودشان منوط به افزایش در آمد شرکت شود؟

  3. کارمند می گوید

    جناب اقای مهندس صدری سلام از انجا که همه اش حرف عدالت و رفاه و معبشت در میان است لازم دانستم که این موضوع کمک هزینه ازدواج کارکنان رسمی چرا برای فرزندان چهارم و پنجم داده نمیشود و میگویند فقط بخشنامه تا سه فرزنداست مگر اینگونه نیست که خانوادههای پرجمعیت گرفتاریشان چندین برابر میشود خواهشمندم در صورتی که مصلحت ایجاب میکند این موضوعرا باکمک هیئت مدیره محترم در میان بگذارید با احترام

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سلام
      آواتار خوبی تعذیف کردین
      کاش بقیه هم ه رکدوم یه عکس مسذاشتن توی آواتارشون

  4. محمود4آزی می گوید

    جناب آقای مهندس صدری
    مدیر عامل محترم شرکت مخابرات ایران
    با سلام و احترام
    از اینکه دغدغه کارکنان را به درستی تشخیص داده اید و همواره از ابتدا با تلاش و کوشش در پی ارائه راه حل و رفع مشکلات بوده اید از شما تشکر و قدردانی می نماییم. جناب مهندس همان طور که خود نیز اشاره فرمودید اگر به انگیزه کارکنان رسیدگی نشود متاسفانه تبعاتی همچون دلسردی، کاهش بهره وری و گرایش به سمت پیشنهادات بخش خصوصی در داخل و خارج از کشور را در پی خواهد داشت. حضرتعالی به خوبی می دانید که اجرای توام تمام خواسته ها امکان پذیر نخواهد بود و می بایست در هر فاز قسمتی از آن اجرا گردد و با توجه به اینکه در راستای اجرای طرح های رفاهیات برای کارکنان رسمی و طبقه بندی مشاغل برای کارکنان بخش خصوصی قدم های نیکی برداشته شده است، اکنون زمان اجرای فاز اول تبدیل وضعیت کارکنان قراردادی به استخدام دائم طبق دستور حضرتعالی مورخ 1397/02/19 می باشد. خواهشمندیم جهت رفع دغدغه نسل جوان شرکت و خانواده های ایشان چراغ امید را با شروع اجرای این طرح پسندیده که بار مالی نیز به همراه ندارد در دل ها روشن فرمایید.

    1. بنابی می گوید

      واقعا بسیار متین وزیبا نوشته اند آقای مهندس عزیز. درد دل همه 2500 نفر استخدامی با آزمون ومصاحبه شده قراردادی مخابرات ایران را فرمودند.

نظرات بسته شده است.