مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

پروژه‌های افتتاحی در برابر سفرهای خالی از ارتباط مردم

مخابرات ما (بلاغ)- درحالی که مسئولان ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان مازندران آمارهای بالای از طرح‌های افتتاحی دادند اما سفرهای ارتباطی مردم همچنان خالی است. آذری جهرمی در زمان حضورش در استان مازندران هزار و 45 طرح اینترنتی را افتتاح کرد اما نکته اینجاست که در زمان حضورش در مرکز استان اینترنت مخابرات و همراه اول به صورت کلی طی چند ساعت در دسترس نبوده است.

به گزارش بلاغ، بیشترین طرح‌های افتتاحی دولت در استان مازندران مربوط به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات روی کاغذ هست.

با هر بار حضور وزرا در استان مازندران طرح‌های هزارتایی و دو هزارتایی به بهره‌برداری می‌رسد اما وضعیت اینترنت و پوشش تلفن همراه همچنان در بسیاری از نقاط چنگی به دل نمی‌زند.

در بسیاری از روستاهای مازندران شبکه تلفن همراه در دسترس نبوده و امکان انتقال اطلاعات به وسیله اینترنت فراهم نیست.

پوشش جاده‌ای تلفن همراه در برخی نقاط نگران‌کننده هست و هنوز در تعدادی از روستاها مردم برای دسترسی به تلفن همراه دنبال تپه می‌گردند.

با وجود این هر وقت وزرا پایشان را به استان می‌رسانند با خودشان بسته‌های زیاد از طرح و پروژه را به همراه داشته اما همچنان نگرانی بابت عدم دسترسی به اینترنت در مناطق گردشگری استان وجود دارد.

پس از افتتاح طرح‌های وزیر سابق ارتباطات و فناوری اطلاعات انتظار بود که بسیاری از روستاها به خدمات اینترنت دسترسی داشته باشند اما همچنان این مشکل وجود دارد، بارها در گزارش اعلام کردیم که مدیران استانی فناوری اطلاعات و ارتباطات استان اسامی روستاهای که به نام آنها دسترسی به اینترنت در اختیار وزیر قرار گرفت اعلام کنند اما دریغ از ارسال اسامی!

آذری جهرمی هم در زمان حضورش در استان مازندران هزار و 45 طرح اینترنتی را افتتاح کرد اما نکته اینجاست که در زمان حضورش در مرکز استان اینترنت مخابرات و همراه اول به صورت کلی طی چند ساعت در دسترس نبوده است.

از طرح‌های افتتاح شده تغییری در سرعت اینترنت ایجاد نشده و مردم بسیاری از روستاها از پوشش مناسب اینترنتی برخوردار نیستند.

اوضاع پوشش تلفن همراه حتی در مناطق مرکزی استان هم نگران‌کننده است، کافی است سری به روستاهای بخش کلیجان‌رستاق بزنید اون وقت حساب کار دستتان می‌آید و به یکی از منتقدان افتتاح طرح‌های هزارتایی وزارت اطلاعات و فناوری ارتباطات می‌شوید.

در سایر نقاط استان هم وضعیت آنچنان که طرح‌های هزارتایی در بوق کرنا می‌شود مناسب نبوده و مردم ارتباط سالم و مناسبی ندارند.

انتظار است که متولیان استانی همچنان که تلاش می‌کنند دست وزرا را در ارتباط با طرح‌های افتتاحی پر نگهدارند نگاهی هم به سفرهای خالی از ارتباط مردم در حوزه تلفن همراه و اینترنت داشته باشند.

920260cookie-checkپروژه‌های افتتاحی در برابر سفرهای خالی از ارتباط مردم

Please rate this

0 1 2 3 4 5
4 نظرات
  1. مجید ازمازندران می گوید

    جناب سردبیر سلام‌باعرض پوزش متن شما ایراد املایی دارد.وزارت ارتباطات وفناوری اطلاعات‌ درسته.ممنون

    1. رصدگر می گوید

      با سلام و تشکر از شما. چون متن مستقیما در خبرگزاری به این شکل درج شده بود ما معمولا در متون نقل شده از منبع تغییری نمی دهیم.

    2. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      ممنونم
      مجید آقا
      این خبر مال ما نیست.
      (از رسانه های دیگر) آورده شده.
      در خبرهاش هم هیچی رو عوض نمی کنیم.

  2. لطفی می گوید

    هر چی فکر میکنم چی بگم که در خور این امر باشه زبونم قاصره.ولی هنوز زمان اجرای این نمایش های پوچ و بیهوده به پایان نرسیده است.از آقای وزیر بپرسید چگونه میخواهند خسارت تحمیلی به استان های پروژه potn که به دستور ایشان با بهانه خرید تجهیزات داخلی متوقف تا بازار دلار و وضعیت تحریم ها بر علیه کشور شود را جبران کنند؟افتتاح پروژه پیش کش.

نظرات بسته شده است.