مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

چرا در تبریز نیروی انتظامی آمد؟ توضیحی از انجمن صنفی کارکنان مخابرات.

مخابرات ما- در روز جمع شدن بازنشسته ها در تبریز, دو دستگاه اتومبیل نیروی انتظامی به محل آمد و زود محل را ترک کرد.توضیحی در این مورد را می خوانید.

 

مخابرات ما- اواسط هفته جاری, بازنشستگان مخابراتی در تبریز به مخابرات منطقه آمده و در جلوی ساختمان مخابرات دور هم جمع شدند.

در این میان بدون هیچ ضرورتی کسی به نیروی انتظامی خبر داده و دو دستگاه اتومبیل و چند مامور به مخابرات آمدند.

بازنشستگان و انجمن صنفی کارکنان آذربایجان شرق در این مورد اطلاعیه ای صادر کرده است که متن آن را می خوانید:

بنام خدا
.

دوازدهم تیرماه جمعی خود جوش از همکاران بازنشسته در مخابرات منطقه آذربایجان شرقی دور هم جمع شدند تا برای احقاق حقوق قانونی خود تشریک مساعی کنند، آن‌هم آرام و منطقی و البته کاملا قانونی و مدنی، آنگونه که در شان کارکنان شریف شرکت مخابرات ایران است.

در یک اقدام عجیب و غیر ضروری، درخواست از ماموران نیروی انتظامی برای حضور در این جمع، باعث دلخوری اکثر همکاران شاغل و بازنشسته شد.

انجمن صنفی کارگران شرکت مخابرات استان آذربایجان شرقی، ضمن تقبیح و محکومیت این اقدام نسنجیده که شان شرکت مخابرات ایران و کارکنان شریف آن را تنزل داده است از مدیریت محترم مخابرات منطقه آذربایجان شرقی تقاضا دارد ضمن تذکر به عوامل دخیل در این اقدام، به نحو مقتضی از همکاران شریف خود دلجویی کنند.

انجمن صنفی شرکت مخابرات استان آذربایجان شرقی
۹۷/۴/۱۴
.
همکاران شریف مخابرات منطقه آذربایجان شرقی!منتظر حضور موثر شما در تجمع صنفی کارکنان مخابرات در روز ۲۵ تیرماه هستیم .

919410cookie-checkچرا در تبریز نیروی انتظامی آمد؟ توضیحی از انجمن صنفی کارکنان مخابرات.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
2 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    من اگرجای مدیریت مخابرات آذربایجان شرقی بودم حداقل درظاهرهم شده شرائط روز وحساسیت موضوع راترک میکردم وبجای توسل به زور وتهدید همکاران با آنان بزرگوارانه برخوردمی نمودم

  2. ناشناس قراردادی می گوید

    25 تیر شاغلین و بازنشستگان, رسمی و قراردادی جهت احقاق حق تجمع خواهیم نمود تا برای همیشه پوزه زیاده خواهان را به خاک بمالیم و دست ظاهر سازان دروغگو را رو کنیم.
    یا علی.یاعلی یاعلی

نظرات بسته شده است.