مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

نورونتا رونمایی شد

مخابرات ما- شرکت ژرف‌نگر و مخابرات ایران از ۳۰ هزار لینک فعال شبکه‌ی اختصاصی غیرشتراکی نورونتا رونمایی کردند.

مخابرات ما (زومیت)- همایش رونمایی و آشنایی با مزیت‌ها و کاربردهای اولین شبکه اختصاصی غیراشتراکی نورونتا، روز سه‌شنبه ۱۲ تیر با حضور جمعی از مدیران فناوری اطلاعات کشور در سالن شهید قندی وزارت ارتباطات برگزار شد.

در این مراسم جمعی از مدیران شرکت مخابرات ایران و شرکت خدمات انفورماتیک ایران به عنوان تامین کننده بستر ارتباط شبکه‌ای بین بانکی کشور که شتاب نام دارد، مزیت‌ها و قابلیت‌های شبکه نورونتا را برای مدیران فناوری اطلاعات سازمان‌ها و شرکت‌های خصوصی و دولتی تشریح کردند.

«نورونتا» که محصول مشترک شرکت ژرف نگر و مخابرات ایران است، اولین شبکه اختصاصی غیراشتراکی دیتای بین‌ سازمانی است که ساختاری مجزا از شبکه‌های عمومی IP و اینترنت دارد.

این شبکه در حال حاضر با بیش از ۳۰ هزار لینک فعال در سراسر کشور پهنای باند کاملا اختصاصی در اختیار سازمان‌ها و شرکت‌ها قرار داده است تا در یک بستر امن و مطمئن و پایدار اطلاعات را بین شعب خود منتقل کنند.

نورونتا برای سرویس‌دهی به مشترکان تجاری، مالی و حاکمیتی طراحی و به‌ صورت کاملاً مجزا از سایر شبکه‌های شرکت مخابرات ایران پیاده‌سازی شده است.

بانک‌ها، وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها، مراکز بیمه، استانداری‌ها و … از جمله مشتریان نورونتا هستند.

 

918900cookie-checkنورونتا رونمایی شد

Please rate this

0 1 2 3 4 5
2 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    سلام
    ژرف نگر چقدر از قبل مخابرات ایران در این 15 سال اخیر منفعت برد؟
    تنها شریک و توزیع کننده تل ابس در ایران بوده اند.
    مخابرات برای این شرکت انحصاری بوجود آورد که وقتی مودم G. در کشور بیش از 20 هزار تومان نمی ارزید شرکت ژرف نگر کمتر از یک و نیم میلیون به مشتریان و مخابرات نمی فروخت!
    حالا هم ….

  2. يك ديتايي مطلع می گوید

    اين شبكه بهيچ عنوان جديد نيست. همان شبكه قديمي تلبس ديتاست. طي يك قرارداد تركمنچاي قرار اسا شركت ژرفنگر نيمي از درآمد مخابرات را بردارد.
    چند نفر از مديران تجاري مخابرات ايران پشت قضيه هستند.
    اول قراربود از مازاد درامد به ان شركت ٥٠٪‏ بدهند ولي با يك روش ناجوانمردانه كاري كردند كه از كل درامد سهم بدهند.

نظرات بسته شده است.