مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

بیمه عمر, بیمه دانا, خانواده متوفیان مخابراتی! پیگیری سریع مهندس کارگزار.

مخابرات ما- ساعتی پس از انتشار این مطلب در مخابرات ما:

بیمه عمر, بیمه دانا, مشکلاتش در خراسان رضوی!

مدیر منطقه خراسان رضوی, مهندس کارگزار , با وجود تعطیلی پنجشنبه, دستور صریح و سریعی برای پیگیری موضوع داده است.

نتیجه بررسی مدیران منطقه خراسان رضوی این بوده است که حتی پیش از انتشار این مطلب در سایت, مدیران استان پیگیر موضوع بوده اند و تقریبا به نتیجه رسیده بوده.اما در این میان خبر به ما رسیده است.

ما گمان می کردیم مشابه تمام پرداختی های دیگر, شرکت مخابرات ایران باید مبالغی به بیمه دانا پرداخت می کرده است که این پرداخت صورت نگرفته . اما در مورد بیمه عمر چنین نبوده.مخابرات ایران در این میان مسئولیتی نداشته است.

با توجه به تاکید مهندس کارگزار بر حل سریع مشکل خانواده های مخابراتی, چنین مقرر شده است که حداکثر تا پایان ماه جاری سهم بیمه دانا پرداخت و در نتیجه بیمه دانا نیز سهم بیمه عمر درگذشتگان مخابراتی را به خانواده آنان پرداخت نماید.

کاش همه پیگیری ها چنین سریع و زود به نتیجه می رسید و کار به مطالب دوم و سوم نمی رسید.متاسفانه امری که کمتر دیده شده است.

در پایان لازم است از پیگیری های مدیران استان بویژه مهندس کارگزار تشکر کنیم.امیدواریم بزودی با اقدام مناسب مخابرات استان, خانواده ها نیز به آرامش برسند.

918580cookie-checkبیمه عمر, بیمه دانا, خانواده متوفیان مخابراتی! پیگیری سریع مهندس کارگزار.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
1 نظر
  1. مهدوی(فامیلی واقعی)ایلام می گوید

    مهدوی(فامیلی واقعی) _ایلام:از انجاییکه کارکنان مخابرات (بازنشسته وشاغل)هیچ گونه نقشی در عقد قرارداد با بیمه دانا ویا هر بیمه دیگری نداشته ونخواهند هم داشت بنابراین بیمه دانا ویا هر بیمه طرف قرارداد بیمه تکمیلی شرکت مخابرات ایران ،هیچ گونه توجیحی در خصوص پرداخت هر هزینه درمانی که در قرارداد منظور شده باشد منوط به پرداخت حق بیمه ماهیانه از سوی مخابرات بنماید چرا که نقش ماها در قرارداد متمرکز مابین مخابرات و بیمه دی فقط بیمار بودن هست نه اینکه پیگیر وصول مطالبات بیمه دانا ویا هر بیمه طرف قرارداد دیگه ای باشیم ،بیمه دانا ویا هر……. بایستی خودش بابر مفاد قراردادپیگیر مطالبات خودش باشد وبه ما (بیماران)ربطی نخواهد داشت. وهم اینکه بیمه دانا ویا هر ….. بیمه طرف قرارداد دیگری باید بداند که همیشه حق با مشتری است و بیمه دانا باید خیلی مواظب خودش ،درامدش و مشتریان بیمارش باشد…

نظرات بسته شده است.