مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

نشست کتاب خوان استانی در گلستان با حضور مدیر مخابرات استان

مخابرات ما (روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی گلستان)- نشست کتاب خوان استانی با حضور مدیر کل کتابخانه ها و مدیر مخابرات استان و کارشناسان ستادی در کتابخانه میرفندرسکی برگزار شد.

 

به گزارش گلستان ما، رضا قوانلو مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گلستان در این نشست گفت: ما حدود 29 تفاهم نامه اجرایی با دستگاه های اداری در سطح استان امضا کرده ایم که برگزاری نشست های تخصصی کتاب خوان با ادارات یکی از بندهای تفاهم نامه است.

رضا قوانلو در ادامه افزود: جشنواره رضوی سه سال است که در حوزه مسابقات کتاب خوانی به نهاد کتابخانه های عمومی کشور سپرده شده و مدیران کل کتابخانه ها در استان ها دبیری آن را در استان ها برعهده دارند.

قوانلو در ادامه از برگزاری جلسه مشترک با روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان با محوریت جشنواره رضوی خبرداد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان با اشاره به ایجاد شبکه اجتماعی با حضور ادارات، از کارکنان اداره مخابرات استان جهت حضور در مسابقات رضوی دعوت کرد.

در ادامه طیبه کبیری کتاب “داوری و جایگاه حقوق در ایران”، لیلی رضایی نژاد کتاب “آوای ققنوسها” اثر خودش، ابوالفضل مهدوی کتاب “کودکی های زمین اثر جمشید خانیان” و در آخر معصومه منصوری رضی کتاب “روان شناسی عزت نفس” را معرفی کردند.

غلامعلی شهمرادی مدیر مخابرات منطقه ای گلستان نیز با اشاره به نقش کتاب در توسعه، از حضور کارشناسان نویسنده و صاحب اثر در مجموعه مخابرات خبر داد.

شهمرادی همچنین در رابطه با جشنواره رضوی اظهار کرد: در راستای تبیین و تبلیغ جشنواره رضوی بر روی تلفن های ثابت تبلیغ این جشنواره انجام خواهد شد.

در پایان به شرکت کنندگان لوح تقدیر اهدا گردید.

قابل ذکر است نشست های کتاب خوان در چند سطح کتابخانه ای، شهرستانی، استانی و تخصصی با حضور ادارات کل از سال94 در گلستان برگزار می شود که مجموع این نشست ها به 690عدد رسیده است.

 

918160cookie-checkنشست کتاب خوان استانی در گلستان با حضور مدیر مخابرات استان

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.