مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

مدیر منطقه فارس و مدیرانش پاسخ می دهند. پرسش و پاسخ, همفکری در استان فارس.

مخابرات ما- مدیران مناطق مختلف بدنبال تاکید مهندس صدری, جلسات همفرکی و پرسش و پاسخ با همکاران برگزار می کنند.استان فارس در این زمینه به شدت فعال است.

نویسنده: محمد4آزی

مخابرات ما (نماینده مخابرات ما در فارس)-  امروز نیز مانند دفعات مکرر قبلی, جلسه پرسش و پاسخ  در استان فارس برگزار شد.در این جلسه فرشید ایزدی مدیر منطقه فارس ،  آگنجی مدیر امور اداری و  سرمایه انسانی و همچنین حسینی رئیس اداره روابط عمومی  حضور داشتند, جلسه ای که در سالن آمفی تاتر زیبای حوزه ستادی برگزار شد.

در این جلسه محوریت سوالات در مورد طبقه بندی مشاغل و رفاهیات بود که از طرف کارکنان مطرح شد. مدیر منطقه با قاطعیت حمایت مهندس صدری و شخص خود را از اجرای طرح طبقه بندی مشاغل اعلام کرد و متذکر شد خود نیز پیگیر خبرهای طبقه بندی است.

کارکنان شرکتی پرسیدند: چرا   ماه قبل مثل استان های اعلام شده دیگر حقوق جدید دریافت نکرده ایم؟

این بار مدیر منابع انسانی پاسخ داد او با نشان دادن پرونده های پیگیری امور, دلیل تاخیر را بررسی لیست در تهران و وجود برخی اشکالات عنوان کرد.او گفت:  اشکالات یا خبرها در زمان مناسب به استان اعلام نشده!

 مدیر منطقه با تاکید بر نظر مدیر نیروی انسانی گفت: اگر زودتر  اعلام می شد ما نیز زودتر پیگیری میکردیم تا ماه گذشته مثل دیگر استانها حقوق را به کارکنان بخش خصوصیمان پرداخت کنیم.

 یکی از کارکنان قراردادی از تبدیل وضعیت به دایمی سخن گفت و با ابراز ناراحتی از اینکه مهندس  صدری  پس از دو ماه و صدور  دستور تغییر وضعیت این افراد از قراردادی به دائمی در سایت مخابرات ایران, همچنان خبری از عمل نیست و این  نحوه انجام امور باعث ناراحتی و سلب اعتماد  جوانان شده. او از مدیر منطقه خواست مشکل آنان را پیگیری کند.

مدیر منطقه از ارسال نامه برای پیگیری در این باب خبر داد و قول داد به صورت حضوری نیز موضوع را پیگیری خواهد کرد.

همکاران بخش خصوصی از عدم تخصیص اماکن رفاهی و عدم امکان استفاده از تخفیف های فروشگاه و سالن های ورزشی و غذاخوری مشابه همکاران رسمی ابراز نارضایتی کردند که مدیر منابع انسانی این موارد را به نقص قوانین مرتبط دانست.

در ادامه مدیر منطقه از عقد قراردادهایی  با فروشگاه های زنجیره ای و اینترنتی خبر داد که در آن این فروشگاهها با   کارت های تخفیف در فازهای مختلف به کلیه کارکنان سرویس می دهند.

 

917810cookie-checkمدیر منطقه فارس و مدیرانش پاسخ می دهند. پرسش و پاسخ, همفکری در استان فارس.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
5 نظرات
  1. دلسوز مخابرات می گوید

    در خصوص اماکن رفاهی در کلیه استانها که ناگفته بسیار است اما شنیده ها در قم حاکی از این است که مدیران تصمیم به فروش مامور سرای قم کردند به جای توسعه اماکن و تکریم بیشتر مهمانان

  2. نیروی فارس می گوید

    سلام
    تا شسکام بیاد و طرح اجرا بشه میشه همون پاییز!

  3. سردبیر - مخابرات ما می گوید

    از توضیحات شما سپاسگزارم.
    گاهی دوستان برای رسیدن به پاسخ مورد علاقه شون از این کارها میکنن

  4. محمود4آزی می گوید

    با سلام و احترام
    با مراجعه حضوری به جناب آقای زارعی(پرسش کننده سوال طرح طبقه بندی مشاغل و خبرهای پیرو آن) و جناب آقای آگنجی مدیر محترم سرمایه انسانی منطقه فارس اصل مطلب را بار دیگر خدمت شما و اعضای محترم سایت شفاف سازی میکنیم. “در جواب مدیر منطقه و مدیر سرمایه انسانی هیچگونه سخنی مبنی بر شایعه پراکنی توسط سایت مخابرات ما اعلام نشده و تنها وجود شایعات زیاد در این باره در فضای کنونی شرکت را متذکر شدند و تلفیق این دو جمله به اشتباه معنی دیگری را القا می‌کند. مدیر سرمایه انسانی یادآور شدند که با نشان دادن پرونده در روز جلسه، اصل پیگیری به صورت مکتوب و مستدل را در دستور کار دارند و پاسخگوی تمام همکاران با سند و مدرک کافی هستند. ”
    پایگاه خبری مخابرات ما جایگاه ویژه ای میان همکاران مخابراتی دارد و حساسیت بالا نشان از اهمیت جایگاه و اعتماد همکاران به تک تک کلمات است که موهبت بزرگیست.
    به نظر می‌رسد اگر روابط عمومی اجازه ضبط مکالمات را بدهد از بروز شایعه جلوگیری زیادی به عمل می آید.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      از توضیح شما سپاسگزارم

نظرات بسته شده است.