مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

مشکلات مخابراتی شهرستان بندرلنگه امسال رفع می شود

مخابرات ما (ایرنا)- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان گفت: شرکت مخابرات استان موظف است تا پایان سال نسبت به رفع مشکلات مخابراتی در 20 نقطه از شهرستان بندرلنگه به ویژه مناطق روستایی و دور افتاده اقدام و نتیجه کار را گزارش کند.

به گزارش ایرنا، رضا مدرس شامگاه دوشنبه در جلسه ستاد راهبردی اقتصاد مقاومتی بندرلنگه با اشاره به سابقه تاریخی این شهرستان، اظهار داشت: معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری از طریق وزارت ارتباطات به صورت مستمر در حال پیگیری برای رفع مشکلات مخابراتی استان است.
وی با اشاره به اهمیت توسعه زیرساخت های مخابراتی در بندر لنگه، گفت: شرکت مخابرات استان باید وضعیت زیرساخت های مخابراتی شهرستان بندرلنگه را مورد پایش و ارزیابی قرار دهد و نسبت به رفع نقاطی که با ضعف زیرساخت روبرو هستند، اقدام کند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان با اشاره به اهمیت تجاری بندرلنگه خاطرنشان کرد: بندرلنگه با توجه به موقعیت مهمی که دارد باید به پایلوت تجارت با کشور قطر تبدیل شود.
مدرس، گازرسانی به بندرلنگه را بسیار مهم دانست و گفت: هیچ توجهیی از هیچ مدیری برای گاز رسانی نکردن شهرستان های استان به ویژه شهرستان بندرلنگه قابل پذیرش نیست.
مدرس اظهار داشت: اگر این مدیران در این رابطه بهانه ای دارند به وزارتخانه متبوع خود منعکس کنند، زیرا این کوتاهی در این رابطه از کسی پذیرفته نیست.
وی در بخش دیگری از این نشست، با اشاره به اهمیت فعال شدن طرح های سرمایه گذاری، اظهار داشت: راکد ماندن سرمایه های دولت در پروژه های تولیدی قابل قبول نیست و طرح ها باید در اسرع وقت تعیین تکلیف گردد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان اظهارداشت: شهرداری ها و دهیاری های استان به درآمد های حاصل از ارزش افزوده اکتفا نداشته باشند و به سمت کسب درآمد های پایدار حرکت کنند تا پیشبرد امور با مشکل مواجه نشود.
مدرس با تاکید بر جذب کامل اعتبارات استان به ویژه شهرستان بندرلنگه از محل اعتبارات طرح اشتغال روستایی، افزود: با توجه به جمعیت روستایی بالای هرمزگان، باید این استان از بسیاری استان های بزرگ در جذب این اعتبارات پیشی بگیرد.
شهرستان بندرلنگه در 240 کیلومتری غرب بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.

 

917240cookie-checkمشکلات مخابراتی شهرستان بندرلنگه امسال رفع می شود

نظرات بسته شده است.