مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

راهروی شایعه, دو تا مسافر داشت! رفاهیات و طبقه بندی!

مخابرات ما- در راهروی شایعات امروز هم زندگی جریان داشت.پر شتاب و نتدرست!
اول صبح گفته شد: طبقه بندی مشاغل شرکتی ها  تا پاییز متوقف شده! استانها هم انجام نمی دهند!

در اینمورد در مطالب جداگانه حرف زدیم و این شایعه را کلا تکذیب کردیم البته از قول موثق ها! مطلب ما را اینجا بخوانید.

اما به این شایعه, ظرافتش و تنوعش دقت کنید! انصافا خیلی دوست دارم سازنده اش را ببینم و یک پاداش اساسی به او بدهم! باور کنید نمونه کامل تیزهوشی منفی است!

کاش استعدادش را در راهی دیگر به کار می گرفت.

خلاصه اینکه در راهرها گفته شد:

اولی: از کارگزینی و حقوق و دستمزد خبر رسیده که معوقات رفاهیات  امسال , این ماه پرداخت می شود! ظاهرا شامل اعیاد و مناسبت ها هم میشود!

دومی: یک خبر از کارگزینی مخابرات ایران رسیده که این ماه معوقات رفاهیات  (فقط 97) پرداخت می شود . در همان جلسه دیروز تصویب شده ولی خبرهای مهمتر هنوز منتشر نشده.ولی بحث پرداخت معوقات امسال قطعیه! همکاران حقوق و دستمزد هم تایید کرده اند!

.

حرف دیگری هم می شود زد؟

از کارگزینی این خبر رسیده! حقوق و دستمزد هم آن را تایید کرده است! چیز دیگری هم باقی مانده؟ کسی میتواند روی آن شک کند؟!

.

البته ما پی شایعه را گرفتیم.همان منابعی که در این شایعه ذکر شده, همانها در پاسخ تماس من همه چیز را تکذیب کردند و گفتند همه این حرفها از بیخ دروغ است!

.

می خواهم از شما یک سئال بپرسم! لطفا یک لحظه بیش از گذشته به حرفم توجه کنید!

فرض کنید این شایعه درست باشد! معنی و مفهوم آن چیست؟ متوجه شدید به کجا زده اند؟!
بگذارید توضیح بدهم!
معنی این حرفها این است که :

روز گذشته هیئت مدیره آیین نامه 89 را برای پرداخت رفاهیات نپذیرفته است.ضمن آن مثل سنوات گذشته درصدی به رفاهیات پارسال اضافه کرده و دستور پرداخت داده است!

مثلا گفته به رفاهیات سال 96 , حدود 12 درصد اضافه شود!

بعد از آن هم دستور پرداخت داده تا کسی متوجه این مخالفت نشود!

اما خوشبختانه ما توانستیم به سرعت پایگاه های  خبری مخابرات ایران به نسبت به این شایعه حساس کنیم و پاسخی بگیریم و منتشر کنیم!

پاسخی که الان می خوانید!

باز برای دوستانی که فقط بخشی از مطالب را می خوانند , آن هم با دقتی کم! دوباره می گویم که این حرفها کلا شایعه بوده و هنوز هیئت مدیره د رمورد رفاهیات 97 هیچ نظری اظهار نکرده است.

البته همین خبر هم بسیار بد است! ولی بدتر از آن شایعه نخواهد بود!

می بینید چگونه با ساخت شایعات اعتماد کارکنان را نشانه رفته اند!؟

ای کاش هیئت مدیره کمی هوشیارانه و زیرکانه تصمیم می گرفت! حداقل بقدر همین شایعات هوشمند عمل می کرد!

 

 

917180cookie-checkراهروی شایعه, دو تا مسافر داشت! رفاهیات و طبقه بندی!

Please rate this

0 1 2 3 4 5
13 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    یکی به من بازنشسته بی خبر ازاین اوضاع بگه رفاهیات معوق بالاخره چی شد.؟

  2. سپیده می گوید

    همراه اول و کلا مخابرات خوب جوایز نفیس برای فوتبال وهر رخدادی را اسپانسری میکنن ولی بیچاره خودمون که هم فاصله طبقاتی با مدیرانمان داریم و هم هنوز بدبخت بیچاره موندیم وبرای ده شاهی مثلا پرداخت رفاهی 97شدیم مشکل آب خوزستان . که پرآب ترین رود در آنجاست ولی آب نیست مردم بیگناه بیاشامند .

  3. همکار رسمی می گوید

    من نمی دانم چرا همه روی بحث رفاهیات زوم کرده اند فکر می کنم یه جورایی می خواهند از فکر بازنشستگی و بیمه و پولهای صندوق 6 درصد بیرون بیاییم و باز هم یک سناریویی که الان بواسطه بحث رفاهیات درست کرده اند یک سناریوی جدید هم برای تبدیل بیمه 9 به 7 درصد و همچنین صندوق 6 درصد و بحث پاداش بازنشستگی درست کنند. ما از مخابرات مطالباتی داریم که هیئت مدیره زیر بار ان نمی رود . دوستان کمی به این مسائل فکر کنید و نظر دهید .

  4. بانوی شرکتی می گوید

    ببینید فقط این طبقه بندی رو چقدر زمانبرش کردند.

    دلم میخواست پاداشی چیزی واسه مدیران بود صبح تصویب میشد عصر توی حسابشون بود.

    واقعا متاسفم

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      صبح تا عصر؟!
      این همه فاصله؟!
      به محض اینکه تصویب میشه در جلسه,
      اونا توی راهرو گرفتن! نامه هاشو بعدا سر فرصت می نویسن! شاید هم اصلا ننویسن! آخه خودشون که گرفتن!

  5. خانواده کارمند می گوید

    یعنی برای دادن حق مسلم کارمندان باید این همه حرف و حدیث و شایعه و وقت کشی باشه،به خیال خودشون دارن شیرینش میکنن اما این زجر کش کردنه کارمنداست چقدر باید حرص و جوش بخورن برای شندر غاز پول…

  6. بهروز می گوید

    سر دبیر محترم با سلام
    من در چند کامنتی که به شما ارسال کردم عنوان نمودم که این مدیرعامل یک فرد پوپولیست است و شما به من تاختید که نه اینطور نیست و …..
    من به عنوان یک کارمند چطور باید باور کنم که صجبتهای مدیر عامل شرکت مخابرات شعار نیست ؟ شعار که چه عرض کنم دارند با عمل به ناحق حقوق ما را ضایع می کنند . مستند می خواهید عرض میکنم :
    در حال حاضراکثریت کارکنان شرکت در سالهای آخر خدمت خود می باشند و از آنجاییکه دریافتی ها به صورت مستقیم در حقوق بازنشستگی آنها موثر خواهد بود آیا صحیح است که از حقوق دریافتی فعلی کارکنان کم کنند . اکر شما نگاهی به جمع کل دریافتی های خود در سالهای 95 و 96 بیاندازید و آنها را با هم مقایسه کنید متوجه خواهید شد که نه تنها با افزایش 14/5 درصد به حقوق در سال 96 مجموع دریافتی شما بیشتر نشده است بلکه در سال 96 نسبت به 95 دریافتی کمتری داشته اید .اینجا ما اصلا وارد بحث تورم و ارزش پول ملی نمی شویم که اگر بخواهیم این متغیر را نیز بررسی کنیم وای مصیبتا >>>> در سال 97 نیز که جناب مدیر عامل جلوی پرداخت هزینه جبران خدمت را که هر سه ماه یکبار پرداخت میشد را گرفته اند ، به رفاهیات تا کنون درصدی اضافه نشده است ، پاداش دو ماه در سال پرداخت نمی شود و…… با این اوصاف میانگین دریافتی کارکنان که در دو سال آخر خدمت خود میباشند به شدت کاهش یافته و به صورت مستقیم در دریافتی آنها در مستمری بازنشستگی تاثیر گذار خواهد بود. بابا به چه زبانی بگویم من یک سال دیگر بازنشسته میشوم و این کارهای شما مرا یک عمر از نظر دریافتی گرفتار خواهد کرد .بابا ، با انصاف ، باوجدان من از طلا گشتن پشیمان گشته ام مرحمت نموده مرا مس نمایید . البته که شما را به آن دنیا و به جد سیدت حواله نمی کنم و همینجا حق خود را خواهم گرفت .
    یا علی .

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      عزیز دل من
      چرا من باید به شما بتازم؟!
      خدا اون روز رو نیاره.
      ما می تونیم با هم بحث کنیم یا نه؟
      ببینید الان شما متنی نوشته اید و صراحتا نظر داده اید هیچ اشکالی هم ندارد.
      حالا من اگر بخواهم چند خطی بنویسم تاختن است؟
      به دل نگیرید.
      من این بار در مقابل مطلب شما هیچ نظری نمی دهم که دلگیر نشوید.
      فقط یکی دو جمله در گوش شما می گویم:
      “در نشانه گذاری ها دقت کنید!
      هر چیزی را از اهلش بخواهید! الان مهندس صدری با خواسته های شما موافق است.پس دوباره به او حمله کردن هیئت مدیره را از دسترس ما خارج می کند.”
      گرفتید؟!
      پوپولیسم یعنی به دم دست ترین نفر حمله کردن! بنظر من!

  7. بازنشسته مخابرات می گوید

    این شایعات از خود هیات مدیره محترم سرچشمه میگیره این اقایون استاد هستند اگر استاد نبودن نمیتونستن این همه مدت در مخابرات حاکمیت کنند. کجای کار تشریف دارید اقای سردبیر؟

  8. ناشناس می گوید

    مابه التفاوت رفاهیات را با نرخ دلار ده هزارتومانی پرداخت کنید تا حق کارکنان تمام وکمال پرداخت شود

  9. سوشیانس می گوید

    آقایونی که پاسخگو نیستید و هر روز پشت گوش می اندازید و در خیال خودتون فرصت می خرید و در واقع فرصت سوزی می کنید .
    ما داریم بند پوتینهایمان را محکم می بندیم . آنهایی که باعث می شوند تا یک عده با شایعات گوناگون با روح و روان ما بازی کنند باید تاوان کارشان را بپردازند .

  10. ناشناس می گوید

    پس این هیئت مدیره کی میخواد تصمیم بگیره؟
    ببینم مگه هیئت مدیره غیر تصمیم گیری در مورد موضوعات مهم کار دیگری هم دارند وقتی کار ساده و مهمی مثل رفاهیات رو بعد از چندین جلسه نمیتونن به نتیجه برسونن چطور میخوان مشکلات عظیم مخابراتی رو حل کنند .

  11. بهروز می گوید

    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت سر دبیر محترم باور کنید ما هم تا از منبع موثقی نشنیده باشیم می گوییم شایعه است ما خودمان طبق تجمعی که در روز یکشنبه با حضور آقای آگنجی مدیر نیروی انسانی در محل کارشون انجام شد ایشان خودشان صراحتا اعلام کردن که با آقای فرقانی جلسه داشته اند و گفته شده که طرح تا پاییز به تعویق افتاده است و طبق اطمینانی که نیرو های شرکتی مخابرات فارس به شما سردبیر محترم داشته اند و اینکه منبع و خبرهای شما موثق تر می باشد با شما در میان گذاشته ایم تا تعیین تکلیف کنیم.

نظرات بسته شده است.