مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

بزودی در مخابرات ما؛ در همکدی بر مخابرات چه گذشت؟

… بزودی همکدی در مخابرات

مخابرات ما- از آنجا که بحث همکدی به تازگی توسط هیئت مدیره محترم مخابرات مطرح شده است -در واقع نبش قبر شده- ترجیح دادیم به بررسی این واقعه در ظرف زمان و مکان خودش بپردازیم.

در این نوشته کاملا مشخص می کنیم که داغ همکدی چرا و چگونه و توسط چه کسانی بر پیشانی مخابرات خورد.

در این باره مطالب زیادی هم در زمان خودش نوشته ایم که آدرسش را خواهیم داد.

بزودی …………. همکدی در مخابرات
916910cookie-checkبزودی در مخابرات ما؛ در همکدی بر مخابرات چه گذشت؟

Please rate this

0 1 2 3 4 5
5 نظرات
  1. کارمند کوچولو می گوید

    آقا اینها همش بهانه است که حق وحقوق کارکنان زحمت کش و صبور را ندهند وگرنه اتفاقا هم درآمد داریم وهم شرکت سود خوبی دارد. چرا که طی این چند سال بعد از خصوصی سازی آقایان با همین سود ودرآمد هنگفت تمامی اقساط چند هزار میلیاردی را پرداخت می کردند ولی حالا مسئله این است که اقساط تمام شده وآقایان ناراحتند که چرا باید حتی بخش کوچکی از این درآمد هنگفت را به کارکنان که البته حقشان است بدهند. ومی خواهند همه را تو جیب خودشان بگذارند وهی شعار منابع وپول نداریم سر میدهند لذا تمام سعی شان این است که تا جائیکه میتوانند کارکنان را سر بدوانند ووقت کشی کنند بنابراین همکاران رسمی باید اقدامات اساسی در جهت احقاق حق خودشان انجام دهند وتا رسیدن به نتیجه مطلوب کوتاه نیایند . واین مستلزم همت جمعی است وخوتهشا همه باید مد و مردانه پای کار باشند نه اینکه از کنار گود شعار لنگش کن بدهند واگر ببینند حریف داره پیروز میشه همه فرار کنند و افراد خط مقدم رو تنها بگذارند واگر دیدند حریف داره شکست میخوره اون موقع از پشت خاکریز در بیایند وخودشون رو شریک در پیروزی کنند

  2. ناشناس می گوید

    تغییر مدیر منطقه استان آذربایجان غربی هم اکنون در حال برگزاری است و آقای چنگیز نوری مدیر مخابرات ارومیه جانشین دکتر بهمن اسمعیل زاذه مدیر منطقه آذربایجان غربی شدند.

  3. محمد می گوید

    تازه بخاطر این همکدی مدیران چه پاداش هایی گرفتند . واقعا” بحال مخابرات باید گریست . باشه حق ما را ندن عواقب آن را خواهند دید.

  4. کارمند حرف گوش کن می گوید

    سلام
    آقا همکدی مربوط به چند سال پیشه لطفا قبرستان کهنه نشکافید امروز چه کنیم ؟

  5. ناشناس می گوید

    آخه چه فایده؟ یعنی فکر میکنید جناب صفری این چیزها رو نمیدونه؟ وقتی هدف بهانه آوردن باشه هم دیگه مهم نیست بهانه چی باشه فقط هدف مهمه.

نظرات بسته شده است.