مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

مهندس صدری:عدم کاهش حقوق و مزایای ایثارگران

 

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، قانون عدم کاهش حقوق و مزایا در صورت تنزل پست سازمانی در خصوص جانبازان، آزادگان و رزمندگان شاغل و همچنین والدین، همسران و فرزندان شهدای گران‌قدر را ابلاغ کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران مهندس سید مجید صدری ضمن اعلام مطلب فوق اعلام کرد: در اجرای تبصره 2 بند (ذ) ماده 87 قانون برنامه پنج‌ساله ششم برنامه توسعه و به‌منظور ارج نهادن به ایثارگران، این مزایا در نظر گرفته‌شده است و محاسبات مربوط به ماده‌قانونی مزبور در سیستم اطلاعاتی منابع انسانی HRIS پیش‌بینی‌شده و قابل برقراری و جاری‌سازی در احکام پرسنلی مشمولین می‌باشد.

وی افزود: این مزایا برای رزمندگان با دارا بودن حداقل سابقه 6 ماه حضور در جبهه (در فاصله زمانی 31/06/59 لغایت 27/05/67) و همچنین عدم محکومیت هرکدام از مشمولین بر اساس آراء مراجع قضایی و اداری به تنزل پست، اجرا می‌گردد.

مهندس سید مجید صدری همچنین اضافه کرد: حفظ حقوق و مزایای پست سازمانی بالاتر برای مشمولین که از تاریخ (01/01/96 به بعد مطابق با تاریخ اجرای برنامه ششم توسعه) با تنزل پست مواجه گردیده‌اند، نیز اجرایی می‌شود.

916440cookie-checkمهندس صدری:عدم کاهش حقوق و مزایای ایثارگران

Please rate this

0 1 2 3 4 5
8 نظرات
  1. کبیر می گوید

    باسلام وخسته نباشید.لطفا زمان وتاربخ اجرا وشماره نامه را اعلام بفرمائید.باحلوا .حلوا گفتن که دهن شیرین نمیشه برادر.دوصدگفتار .چونیم کردارنیست..ما همچنان منتظریم.مثل اینکه به دنیا آمدیم فقط منتظرباشیم.کسی هم نیست به پست ها جوابی بده.خدایا خودت ماهارا دریاب..آیا کسی نیست جواب بدهد؟

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      دوست خوبم
      این که نامه اداری اش همین هفته گذشته فکر میکنم رسید.
      قطعا ما نمی تونیم مشخصات نامه های اداری رو منتشر کنیم کلی می تونیم ازش حرف بزنیم ولی نمی تونیم منتشرش کنیم.
      سعی میکنم شماره شو برات بیارم

  2. رسول می گوید

    باسلام وخسته نباشید.اگرممکنه تاریخ اجراش رانیز عنوان بفرمائید؟ جناب سردبیربه نظرشما چقدرطول خواهدکشید؟

  3. ناشناس می گوید

    با سلام وتشکر از جناب آقای صدری
    لطفاً بفرمائید بخشنامه اجرایی شامل حال ایثارگران تنزل یافته از چه تاریخی می شود چون
    اگه از اول سال 96 باشه تا اونجایی که معلومه احتمالًا همچو افرادی نباشه یا خیلی خیلی کمترچون تعدیل ساختار سازمانی از خیلی وقت پیش اجرایی شده و تمام شده وخیلی از ایثارگران از این باب به ناحق تنزل پست گردیدند . با تشکر

  4. عبدا.... می گوید

    سلام.جناب صدری.وباسلام به سردبیردوست داشتتی ودیگر همکارانی که نمی شناسیم ولی شبانه روزی دارندجهت اطلاع رسانی زحمت می کشند.درتاریخ 95/2/5 تنزل پست داشتیم ورزمنده نیز می باشم.(بالغ بر13 ماه).آیا شامل حال ما می شود.ازرئیس مرکزی به کارشناس مسئولی تنزل دادند.درضمن تاریخ اجراش کی هست؟سپاسگزارم.همکارمحترم.

  5. پارسا می گوید

    جناب آقای صدری
    باسلام واحترام
    گرچه هنوز بخشنامه اجرای تبصره 2 بند ذ ماده 87 را رویت نکرده ام اما امیدوارم هرچه زودتر اجرای آن عملیاتی شود . بدین جهت از شما و هیأت مدیره که به اجرای این قانون در مخابرات رضایت دادند تشکر می کنم .

  6. همکار مخابراتی و برادر شهید در مخابرات می گوید

    بنام الله به اقای صدری سلام برسونیید و بگید در جامعه ای زندگی میکنیم که تحت حاکمیت اهداف عالیه اسلام برای همه عدالت و برابری یکسان باید اجرا شود اگر شیعه مولا علی ع هستید برای همه کسانی که با اجرای طرح تنزل شغلی ضربه مالی متحمل شدند قانون را یکسان اجرا کنید 0 با احترام برای کلیه خانواده معظم شهدا جانبازان و ایثارگران عزیز 0

  7. همکارشما می گوید

    سلام
    جناب آقای صدری این خبر خوب بود واسه همکارانیکه شامل میشند البته درصد کمی
    چرا قطره چکانی اخبار گفته میشه پس اجرای آئین نامه چی شد
    رفاهیات
    گروه های معوقه اینا شامل همه میشه ازاین مسائل خبری درز پیدا نمیکنه کلا روابط عمومی شرکت مخابرات ایران درحالت سایلنت قرارداره

نظرات بسته شده است.