مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

شما نوشته اید – نگذارید حرمتها و اعتمادها شکسته و آوار شود.

مخابرات ما- همه تلاش ما در این روزها این است که تمامی حس کارکنان را به مدیران منتقل کنیم …

 

مخابرات ما- باور کنید قصد ما درشت نمایی سیاهی ها نیست بلکه طبق دستور صریح سردبیر می خواهیم حس و حال کارکنان را به تمامی و به درستی به مدیران گرامی منتقل کنیم.

این کامنت هم با چنین قصدی منتشر می شود.

نویسنده ضمن تایید نوشته سردبیر از کلماتی استفاده کرده که کاملا مشخص است از ته قلبش آنها را بیرون کشیده است.

جالب است بخوانید:

۱۳۹۷/۰۴/۰۹ در ۱۰:۳۸ ب.ظ

.

سلام برشما وعرض ادب واحترام خالصانه بر امام. ریوف.واقعا اقای سردبیر شایسته وبایسته مشکل مالی وروحی وروانی کارکنان را به سمع حضرات رساندید .ممنونتونیم.واقعیت همین است وشایسته ترین انتخاب رعایت حرمت چندین ساله بین بالا دستی ها و پایین دستیها بزرگترین افتخار مااست خدا وکیلی نگذارید دیوار اعتمادی که
ترک برداشته بیکباره اوار شود و تشت بد گویها و بدعهدیها از پشت بام جامعه بیفتد و بدخواههای داخلی وخارجی را ناکام وتلخ کام رها کنیم وباتصمیم قطعی بدا دد خانواده بزرگ ونجیب وبزرگوار شرکت مخابرات برسید وباکمک ومساعدت مدیران ارشد جامعه ای متعالی داشته باشیم.سپاس از همگان.

توضیحی نیاز دارد یا خیر؟!

 

 

916420cookie-checkشما نوشته اید – نگذارید حرمتها و اعتمادها شکسته و آوار شود.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
3 نظرات
  1. شرکتی می گوید

    سلام سردبیر
    بابا رفیق نیمه راه شدین؟ طبقه بندی چی شد رفیق؟ ما شرکتیها رو یادت رفت کلا دنبال رفاهیات رسمیا هستی؟ بابا ما بدبخت تریم حقوق یک میلیون کجا و حقوق ۴ میلیون کجا؟

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      قربون اون شکلت برم.
      به من اجازه بدین در موقعیت های مختلف انرژی رو روی مهمترین بحث بگذارم.
      من هم تا حدی قدرت دارم بخدا!
      جون شما نباشه به جون خودم دارم تموم میشم ها!
      طبقه بندی خبری نداره داشته باشه میذارم.ربطی هم به رفاهیات نداره

  2. مهندس بی پول می گوید

    شما همکاران عزیز سخنان 2سال پیش اقای دکتر سید هاشمی را در تبریز که فراموش نکرده اید ایشان در ان زمان گفتند که بزودی همه کارکنان شرکت به شغل و کارشان افتخار خواهند کرد و به رفاه و اسایش و امنیت خواهند رسید و خیلی زود از سمتشان کنار گذاشته شدند و همه ان قولها و تصمیم ها فراموش شد و چون کسی که باید پاسخ گو باشد کنار میرود و حتی از مخابرات میرود بسادگی کس دیگری کارها را توجیه کرده و دوباره قول میدهد و امیدواری و باز هم روز از نو تکرار میشود و باز هم چند سال وضع بدتر و بدتر میشود واگر سوال کنیم میگویند ما در عرض چند ماه نمیتوانیم و ……….. خدایا تو کمک کن .

نظرات بسته شده است.