مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

خراسان رضوی در مناقصه به شسکام رسید.

مخابرات ما – در مناقصه برگزاری در خراسان رضوی برای سپردن فعالیت های این استان به بخش خصوصی, شرکت شسکام برنده مناقصه شد.

 

مخابرات ما – روز چهارشنبه برگه های مناقصه اخیر واسپاری امور خصوصی شده به بخش خصوصی باز شد و از بین شرکتهای خدمات اول مخابرات و شسکام این شرکت شسکام بود که برای اداره امور در طی یک سال آینده انتخاب شد.

.

پیش از این فعالیت ها, در اختیار شرکت خدمات اول بود که با حدود 3500 نفر پرسنل اداره می شد.

این جابجایی بین شرکتها, کارکنان را نگران می کند هر چند که در ساختار مخابرات تفاوتی بین شرکت خدمات اول و شسکام وجود ندارد.

شرکت شسکام در ارتباط با این موضوع گفته است تمامی فعالیت های قبلی را انجام می دهد و کلیه تعهدات قبلی خدمات اول از جمله قوانین جاری و طبقه بندی مشاغل را می پذیرد و می تواند اجرا کند.

شرکتهای خدمات اول مخابرات و شسکام هر دو از جمله شرکتهای وابسته به مخابرات می باشند.49 درصد از سهام شسکام و 51 درصد از سهام خدمات اول در اختیار شرکت مخابرات است.

وقتی که در مورد طرح طبقه بندی و شرایط اجرایش از شسکام پرسیدیم گفته شد که رفتار هر دو شرکت در مقابل مخابرات یکسان است.همان لیستی که برای طبقه بندی به خدمات اول داده می شود, به شسکام هم می دهند و از طرف ما نیز قابل اجراست.

 

 

914060cookie-checkخراسان رضوی در مناقصه به شسکام رسید.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
32 نظرات
  1. کارگر بدبخت می گوید

    ما پرسنل ام دی اف رو در خراسان رضوی از خدمات اول به شسکام انتقال دادند اما حقوقمون نسبت به قبل کمتر شده بعد از پیگیری گفتند که به پرسنل ام دی اف مرخصی تعلق نمی گیرد در صورتی که در خدمات اول مرخصی تعلق میگرفت. این هم از عدالت.
    هر سال دریغ از پارسال

  2. عروجی می گوید

    سردبیر رفته گل بچینه.!

  3. ناشناس می گوید

    سلام الان وضعيت خراسان چي ميشه با اين خبر جديدي كه امروز گذاشتين؟كه به دستور مهندس صدري همه استانا با خدمات اول و شسكام ميشن!

  4. بچه محل امام رضا می گوید

    سر دبیرجان لطف میکنید یک راهکاری پیشنهاد بدید یا اگه دسترسی دارید از مدیرها بخواهید نظر پرسنل رو هم در رابطه ادامه همکاری با خدمات اول در نظر بگیرن. اگه مناقصه ای هم برگزار شده و شسکام برنده شده. ما خدمات اولی ها حاضریم با حقوق کمتر هم با همین شرکت ادامه بدیم. فکر میکنم بقیه هم موافق این قضیه باشن. اخه تغییر شرکت به ریسکش نمیرزه.

  5. یکی بود یکی نبود می گوید

    جناب سردبیر لطفا قبل از این که کار از کار بگذره و بریم زیر نظر شسکام به مدیر عامل اطلاع دهید و کمک کنید این اتفاق نیفتد

  6. ali می گوید

    سلام
    سردبیر محترم خسته نباشی .. ممنون که شدی سنگ صبور ومحرم دل که همکاران باهات دردل میکنن ..هر دم از این باغ بری میرسد
    هیچ یک از همکاران(به اصطلاح بخش خصوصی)راضی به تغییر وضعیت همکاری از شرکت خدمات اول به شرکت شسکام نیست و همه به این قضیه بدلیل ضایع شدن حق و حقوقشان معترضند. چر ا همکاران همیشه باید در استرس و نگرانی نوع قرداد یا کم شدن و یا پرداخت نشدن به موقع حق و حقوق قانونی شان باشند؟

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      علی جان
      ما در خومتیم.خدا کنه مشکلی حل بشه از طریق سایت.

  7. jafar می گوید

    سلام
    تازه بعد چند سال داشتیم حقوقمون را سر موقع می گرفتیم و از دست پیمانکارهای نالایق راحت شده بودیم که این خبر بد را دادن، از مدیران استان خراسان خواهشمندیم که این کار را نکنند و به فکر ما کارمندان به اصطلاح خصوصی باشن و به نظر ما هم احترام بزارن،این شرکت که بیاد معلوم نیست چطور حقوق بده یا سنوات این چند ساله ما چی میشه،تمام کارمندان قسمت ما ماتم گرفتن که آینده چه خواهد شد.

  8. jafar می گوید

    سلام
    تازه بعد چند سال داشتیم حقوقمون را سر موقع می گرفتیم و از دست پیمانکارهای نالایق راحت شده بودیم که این خبر بد را دادن، از مدیران استان خراسان خواهشمندیم که این کار را نکنند و به فکر ما کارمندان به اصطلاح خصوصی باشن و به نظر ما هم احترام بزارن،این شرکت که بیاد معلوم نیست چطور حقوق بده یا سنوات این چند ساله ما چی میشه،تمام کارمندان قسمت ما ماتم گرفتن که آینده چه خواهد شد.

  9. خراسانی می گوید

    هر دو شرکت از نظر کسایی که از بالا نگاه میکنن یکی هست ولی در عمل میزان رضایت پرسنل از خدمات اول بیشتر هست. یک نفر نیروی شسکام رو پیدا نمیکنید بگه راضی هستم . دو سه ماهه پیامک میاد تو سایت فلان بروید نظر سنجی کنید میزان رضایت خودتون رو اعلام کنید. اخرش هم این شد . خنده داره دقیقا هرچی بخواهی برعکسش رو اجرا میکنن. مناقصه الکی

نظرات بسته شده است.