مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

شگرد جدید کلاهبرداری, #100*

مخابرات ما – باز دوباره سرویس های ارزش افزوده و باز شگردهای کلاهبرداری.

مخابرات ما – کلاهبرداری, فقط خالی کردن حساب مردم, یا زدن جیب مردم نیست بلکه تبلیغات غلط نیز اینک شایع ترین روش کلاهبرداری شده است.

استفاده یک ساله از اینترنت مجانی, تبلیغی بود که در این سرویس ارزش افزوده مردم را گول زد.

البته گله ما ازمردم این است که چرا یک لحظه با خودشان فکر نکردند, نفع این شرکت در واگذاری اینترنت یک ساله به آنان چیست و چرا باید چنین کند! اما نباید شرکتها زمینه سوء استفاده را فراهم کنند.شرکتهایی مانند ارتباطات سیار و شرکت مخابرات ایران.

وزیر ارتباطات در مکتوبی که برای سازمان تنظیم ارسال کرده است بخوبی این سوء استفاده را توضیح می دهد:

این سرویس دهنده به محض اینکه این کد را می گیرد هزینه یک ساله سرویسش را (200 هزار تومان) روز قبض مشترک می کشد.سرویسی که هنوز مشترک خیال می کند اینترنت یک ساله و مجانی است.

در عصر حاضر درست است که سرویس دهنده مسئول عمل خودش است ولی مردم هنوز به همراه اول بعنوان مخابرات ایران اعتماد دارند.این اعتماد در گذر سالها خدمت ایجاد شده است.حالا توسط عده ای به یغما می رود و از آنجا که سود و پول به همراه دارد همراه اول نیز سکوت می کند!

در شهرهای کوچک موضوع بسیار دردناک می شود! کارگری که در روز شاید همه درآمدش 20 هزار تومان است باید قبضی به مبلغ 700 هزار تومان پرداخت کند! کاش می توانستم خاطرات یکی از دوستان را که در مشترکین مخابرات شهری محروم کار میکند برایتان منتشر کنم.کاش می شد.

آقایان در تهران نشسته اند, درآمدهای کلان دارند و از جیب های خالی مردم در شهرهای کوچک خبر ندارند لذا اهمیتی به این گونه سوء استفاده ها نمی دهند.

اما اگر روزی اعتیار همراه اول و مخابرات با این شیوه ها کاملا از بین رفت, باید مدیران به خودشان برگردند نه اینکه دوباره نیروی انسانی مخابرات را عامل کاهش درآمد بدانند.

 

913980cookie-checkشگرد جدید کلاهبرداری, #100*

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.