مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

اگر همه بقدر وزیر جوان حساس باشند همه چیز درست می شود.

مخابرات ما – آذری جهرمی جزو نوادری است که بدون توجه به جایگاه و پرستیژ یک وزیر نسبت به اشکالات عکس العمل نشان می دهد.

مخابرات ما – همه ما نسبت به خبرهای اطرافمان عکس العمل نشان می دهیم.اما تعدادی اندک از ما, جایگاه خود را به خطر می اندازد و نسبت به یک موضوع عکس العملی اعتراضی نشان می دهند.

معمولا جایگاه اداری , جایگاه تجاری, سیاسی و اجتماعی باعث می شود حرفی نزنیم و خود را به مهلکه نیندازیم.

اخیرا یک نفر را دیده ایم که بدون توجه به جایگاه مهم وزارتی اش, حتی نسبت به وقایع وزارتخانه خودش عکس العمل فوری و اعتراضی نشان می دهد. او کسی نیست بجز آذری جهرمی, وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات.

زمان زیادی گذشت تا توانستم قدری به او اعتماد کنم.ابتدا کارهای او را نیز جزو نمایش های عمومی دولتی ها می دانستم.

اخیرا یکی از اقوام به مشکلی برخورد که توجهم را به موضوعی جلب کرد.

یکی از اقوام کدزیر را توسط موبایلش شماره گیری کرده بود, لذا در فاصله ای اندک 228 هزار تومان قبض برایش آمده بود:

# 1*5*6*2*100*

ماجرا این بوده است که توسط یکی از سرویس دهنده ها پیامکی برای مشترکین می رود که اگر می خواهند از اینترنت مجانی و یک ساله استفاده کنند این کد را توسط گوشی خودشان بگیرند.

اما بعد معلوم می شود که این شرکت, سرویس دهنده حجمی است, همین! و به محض دریافت این کد, هزینه یک سال سرویس دهی را روی قبض شما شارژ میکند.چیزی حدود 200 هزار تومان!

سر و صدای زیادی به پا شد.اعتراض ها زیاد بود. با خودم فکر می کردم این بار دیگر چگونه می توان این حق را از شرکتهای دروغگو گرفت!

.

در همین اثنا یکی از دوستان این تصویر را برایم فرستاد:

این کار وزیر جوان :

1- عکس العمل فوری نسبت به آنچه دیده بعنوان یک عضو جامعه

2- در خواست واکنش قانونی نسبت به واقعه ای غیر قانونی بعنوان یک عضو دولت

3- علنی کردن این اعتراض بدون توجه به اینکه مسئولش چه کسی است برای جلوگیری از تکرارش.

برای این کار آذری جهرمی , یک کارت تبریک اهدا می کنیم و آرزو می کنیم دیگران نیز چنین کنند. برای امر بمعروف و نهی از منکر باید کمی هم هزینه بدهیم.

 

913930cookie-checkاگر همه بقدر وزیر جوان حساس باشند همه چیز درست می شود.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
3 نظرات
  1. اسماعیل مرتضایی می گوید

    اقای اذری جهرمی حقیر شما را تنها به عنوان وزیری جوان و دلسوز دانسته و امورات کذشته را به هیچ وجه متوجه شما نمیدانم . در سال ۸۸ شرکت برنده مناقصه مربوط به بخش تعاون سپاه تنها با اوردن لقب اهلیت در کنسرسیومی برنده بزگترین و پرسود ترین شرکت ایران کردید . امروز مبحث سهام خواهی نیست که کبریت سوخته ( دلیران مردان دفاع مقدس که مخلصین ان حتی انصار امام را شایسته مجاهد فی سبیل الله نمیدانستند و خود را به تعبیر کلام الله « انصار الله » میدانستند ( الصف چهارده) پسر خوبم سپاه اهلیت . احترام . و نام پاکش را مجاهدین فی سبیل دریافت نمود و امروز بواسطه قدرتی که انصار الله « یاران خدا) کسب نموده چگونه حق ما را ضایع نموده و شرکت برنده مناقصه در هماهنکی با اداره کار تمام درخواست بحق کارمندان اعم از ایثارکران و غیر را رد نموده و با ارزوی خیر در اینکه ان شالله حق خود را در دیوان عدالت تادیه نمایید الیته اکر تا انموقع با دیوان نیز هماهنکی بوجود نیامده باشد شکل این رد داد خواست بقدری زشت است که اگر خواستید روش فساد سیستمی را در زیر مجموعه خود شاهد باشید می توانید با تماسی با ایمیل حقیر .‌..‌‌‌‌داستان كسانى كه غير از خدا دوستانى اختيار كرده‏ اند همچون عنكبوت است كه خانه‏ اى براى خويش ساخته و در حقيقت اگر مى‏ دانستند سست‏ ترين خانه ‏ها همان خانه عنكبوت است (۴۱)العنکبوت ‌
    تشکر خاصه از مدیر سایت که درد دل میانسالی ۵۱ ساله را بکوش مسئلولین محترم میرسانید ‌ اما چه فکر میکردیم چه شد . با توجه به اینکه تنها حاضر . ناظر ‌ سمیع و بصیر و‌‌‌‌‌…… وکیلم « فاتخذوه وکیلا» خداوند بزرگ است . متشکرم و شاکر خداوند بزرگ که چنین انسانهایی را پروش داد

  2. نا شناس می گوید

    اقای وزیر مسئولیت پذیر کاش در قبال نیروهای،شرکتی مخابرات که چندین ساله در حقشون ظلم میشه و قانون رو در موردشون زیر پا میزارن هم همینطور حساس بودن
    و زود پیگیر میشدن

    حق زن و بچه ما چندین ساله پایمال میشه.خدا صبرش زیاده ولی عقوبتش دامان گیر هست و ازش راه فراری نیست

    اقای وزیر اگه نمیدونی بدون یه عده از همس و سالهای شما با حداقل حقوق با مدارک بالا و رشته های تخضصی مخابرات مشغول کار هستن و صداشون به گوش شما نمیرسه.
    ما قربانیهای اصل 44 شدیم و عده ای بجای ما فرزندان و اقوام و اشناهاشونو استخدام کردن

  3. رسمی مخابرات می گوید

    آقای وزیر بابت حساس بودنتان از شما سپاسگزاریم.

    جناب آقای جهرمی کاش به نامه شورای صنفی کارگران مظلوم مخابرات که چند روز پیش خطاب به شخص شما ارسال شده است عکس العمل نشان می دادید.
    مدیران فعلی از هر طریق ممکن دارند از حق و حقوق کارکنان می زنند و به حلقوم سهامداران که معلوم نیست چه اشخاصی هستند می ریزند.
    اقای وزیر کاش حداقل پاسخ نامه را می دادید.
    آقای جهرمی عکس العمل شما به دلیل دفاع از حق الناس ستودنی است ولی حدود 8 سال است که کارکنان رسمی مخابرات را تحت فشار قرار داده اند. به چه جرمی به چه گناهی؟
    ضایع کردن حق ما حق الناس است.
    نان زن و بچه کارگران رسمی مخابرات را قطع کردن حق الناس است.
    این غارتگران چه کسی هستند که اندک رحمی در دلشان نیست؟!
    آقای جهرمی از شما تقاضای پیگیری داریم.

نظرات بسته شده است.