مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

صورتجلسه نمایندگان تشکلهای کارگری مخابرات در جلسه ای پس از دیدار با مدیر عامل.

مخابرات ما- امروز جلسه مهمی بین نمایندگان تشکل های کارگری و مدیران ارشد شرکت مخابرات ایران برگزار شد.نمایندگان این تشکل ها صورتجلسه ای تنظیم کرده اند که می خوانید.

 

مخابرات ما- پس از دیدار نمایندگان تشکل های کارگری مخابرات با مدیران  ارشد شرکت از جمله مدیر عامل و دو عضو هیئت مدیره, از سوی نمایندگان تشکل ها صورتجلسه ای تنظیم  شده است که به دلیل اهمیت , کل آن  را در این خبر می خوانید.

بسمه تعالی

گردهمایی نمایندگان تشکلهای صنفی کارگری شرکت مخابرات ایران صبح روز چهارشنبه 30 خرداد در محل ساختمان زنده یاد وفا غفاریان برگزار شد.

در این برنامه اقایان مهندس صدری مدیر عامل, جباری ایزدی و یافتیان  اعضای هیئت مدیره , فرقانی معاون توسعه نیروی انسانی , بیدخام مدیر کل روابط عمومی , شیوا مدیر کل دفتر مدیر عامل, امینی مدیر کل دفتر مرکزی حراست وصابریوند مدیر کل دفتز بازرسی شرکت مخابرات  با حضور در جمع نمایندگان و با استماع سخنان و درخواستهای نمایندگان کارکنان به تبادل نظر با اعضای تشکلها پرداختند.

نمایندگان عضو شورایعالی هماهنگی بر اساس برنامه مدون تشکلها, روز دوشنبه 25 تیر ماه 1397 را جهت شروع برنامه برگزاری تجمعات سراسری صنفی در محل ساختمانهای ستادی مقرر می دارند.

همچنین بر اساس مباحث جلسه اخیر و برنامه جامع شورایعالی هماهنگی, تقسیم وظایف داخلی انجام و دو گروه کاری جهت اجرای تمهیدات لازم برنامه  25  /4 /1397 و ادامه مذاکرات با اعضای محترم هیئت مدیره تعیین گردید.

جامعه کارگری شرکت با حقانیت و عدالت طلبی نتایج حاصله فعالیت هر دو گروه را پیگیری نموده و حسب مورد اقدام لازم بعمل خواهد آمد.

امید آنکه نتایج حاصله با حضور و همراهی کارکنان شریف شرکت مخابرات ایران در سراسر کشور, تامین کننده منافع کارکنان و شرکت معظم مخابرات ایران باشد.

(امضای نمایندگان تشکل های مختلف کارگری در پای این ورقه وجود دارد.)

913710cookie-checkصورتجلسه نمایندگان تشکلهای کارگری مخابرات در جلسه ای پس از دیدار با مدیر عامل.
15 نظرات
  1. همکار رسمی می گوید

    جلسه . جلسه و بازهم جلسه خدا نیامرزه ان شخصی که این کلمه را اختراع کرد
    برای وقت خریدن جلسه می گذارند . خدایا ما خسته شدیم از این جلسات . لطفا فکری به حال بازنشستگان سال 97کنید که فعلا در این سال 97 اضافه خدمت خورده اند.

  2. سوشیانس می گوید

    با سلام
    لطفاً اگه میشه در مورد پاداش هیأت مدیره و حق نشست آنها هم که تصویب شده اطلاع رسانی بفرمائید . متشکر

  3. ناشناس می گوید

    حضرت علی میگوید حق گرفتنی است این مابه التفاوت رفاهیات که تاکنون نداده اند اگه الان هم بدهند با تورم سرسام اور امروزی چیزی نمیشود باید چند سال قبل پرداخت میکردند

  4. ناشناس می گوید

    فکر کنم بجز دادگاه ودیوان عدالت اداری راهی برای احقاق حق وجود ندارد همه کارکنان رسمی مخابرات باید برای گرفتن حق خود بسیج شوند

  5. علیرضا می گوید

    سردبیر عزیز
    لطفا این صورتجلسه را به زبان ساده تر بگو ببینیم بالاخره چه اتفاقی افتاد. ما که از این صورتجلسه چیزی نفهمیدیم. توقع تحلیل و گزارش بهتری از شما ارزنده گرامی داریم.
    باتشکر از زحمات و وقتی که برای ما میگذارید.

  6. صالح می گوید

    سردبیر عزیز سلام. فکر می‌کنم صحبت هایی شده باشد که صلاح نمیبینید تا قبل از عملی شدن مطرحشان کنید! اینطور نیست؟
    شاید هم به قول دوستان تنها زمان خریداری شده تا ماست مالی شود همه مسائل. درکل چیزی که اهمیت دارد احترام واقعی مدیران به زیر دستان است که درصورت پوشالی بودن حرفها، این امید برای همیشه از بین خواهد رفت و دود آن نیز چشم همه سهامدار آن ریز و درشت می‌رود.
    اینطور نباشد که آنها فکر کنند سیستم با بحران پیش خواهد رفت، بحران ها همیشه ریشه می‌کنند و بزرگتر می‌شوند.

  7. احمد می گوید

    طبق بند ششم از مصوبه هیئت وزیران دولت وقت در هنگام واگذاری ، سهامدارعهده دار کلیه تعهدات دولت در قبال کارکنان بوده است . والسلام ، این دیگر تجمع و سروصدا و سیاست بازی و سیاست کاری نیاز ندارد پس سهامداران اعم از سهامدار عمده و دولت برای اینکه به تعبیر رهبر حکیم و فرزانه انقلاب این زخمی برای نشستن مگس ( دشمن این مرز و بوم ) نباشد نسبت ادای حق کارکنان نجیب و آبرومند عجله کنند

  8. ناشناس می گوید

    خب حالا این یعنی چی؟نتیجه چی هست؟

  9. سوشیانس می گوید

    با سلام و احترام
    خدمت کلیه عزیزانی که در راه احقاق حق همکاران از جان و دل و مال خود مایه می گذارند عرض خسته نباشید دارم .
    متاسفم برای مدیرانی که چوب لای چرخ می گذارند و حق الناس را به گردن می گیرند و با وعده های تو خالی و آبکی فقط و فقط فرصت می خرند و کاری برای همکاران انجام نمی دهند و فکر می کنند که خیلی زرنگند و دارند با حرفهای پوچ و بی اساس و وعده های تو خالی عوام فریبی می کنند
    مدیر عزیز کوتاه آمدن همکاران مخابراتی نشان از ساده لوحی آنها نیس بلکه نشاندهنده نجابت ، صبوری ، عزت نفس و تعلق سازمانی آنهاست . البته می دانم که این موضوعات برای کسانی که فقط برای چند صباحی می آیند تا با دریافتی های نجومی سیاستهای دیکته شده از سوی سهامدار عمده را عملی کرده و حق را ناحق کنند قابل درک نمی باشد و آنان برای هرکاری فقط بلدند چرتکه بیاندازند .
    من در حیرتم از اینکه این مدیران در این 20 ، 30 سالی که کرسی مدیریت را غصب کرده اند چه گلی بر سر این شرکت زده اند که حتی هیأت مدیره جدید هم نمی تواند از خیر و شر آنها بگذرند. ولی خطاب به مدیرعامل عزیز و هیأت مدیره باید عرض نمایم که عزیزان آزموده را آزمودن خطاست
    …….

  10. ناشناس می گوید

    باسلام خدمت سردبیر عزیز. خدا به نمایندگان تشکل های کارگری توفیق بده و انشا ا،،، با همکاری کارکنان شرکت مخابرات به حق قانونی خود برسیم.

  11. ناشناس می گوید

    این یعنی تمام وعده هایی که آقای صدری داده بود و زمان خریده بود .هیچ!!!!!

  12. ماکان می گوید

    یعنی چی؟؟نتیجه نداد مذاکره؟

  13. ناشناس می گوید

    خوب اینکه نتیجه نبود برنامه کاری اتی هست نتیجه قطعی چی شد؟

  14. حسین می گوید

    سلام. مذاکره با مدیران مخابرات ایران اشتباه است. اینها بفکر کارمندها نیستند. از اولش همه باید همکارها تجمع و اعتراض سرلوحه کارشون می گذاشتند. ۲۵ تیر دیر بنظرم باید تو همین هفته اعتراض سراسری در جلوی ساختمان سردار.

  15. مریم می گوید

    این همه جلسه همین!!!!

نظرات بسته شده است.