مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

افزایش معاملات سهام در نماد معاملاتی مخابرات ایران

مخابرات ما – معامله‌گران بورس تهران روز گذشته شاهد رکوردی تاریخی برای نماگرهای بورس تهران بودند به طوری که برای نخستین بار در طول دست‌کم ۵ سال گذشته ارزش کل معاملات بازار سهام در بورس و فرابورس به مجموع بیش از ۸۷۶ میلیارد تومان بالغ شد.

مخابرات ما (محمد – ایستنا) – شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس اوراق بهادار تهران (تدپیکس) در پایان معاملا ت روزیک شنبه ۲۷ خرداد ماه ۹۷ با افزایش سه هزار و ۳۰۶ واحدی رکورد تاریخی ۱۰۲ هزار و ۴۵۷ واحد را برای خود ثبت کرد.

بر اساس این گزارش، امروز معاملات سهام در نماد معاملاتی شرکت های فولاد مبارکه با ۳۲۸ واحد، صنایع پتروشیمی خلیج فارس با ۳۲۳ واحد و معدنی و مخابرات ایران با ۲۱۳ واحد افزایش بیشترین تأثیر مثبت را بر برآورد شاخص کل بورس به نام خود ثبت کردند.
در مقابل، معاملات سهام در نماد معاملاتی شرکت‌های بانک کارآفرین با ۱۱ واحد، سیمان مازندران با ۳ واحد و بیمه دانا با ۲ واحد کاهش، بیشترین تاثیرمنفی را در محاسبه این نماگر به دوش کشیدند.
ارزش کل معاملات دیروز بورس تهران در حالی به بیش از ۵۴۹ میلیارد تومان نمایش داده شد که ناشی از دست به دست شدن بیش از یک میلیارد و ۸۲۱ میلیون سهم و اوراق مالی قابل معامله طی ۱۰۰ هزار و ۳۸۱ نوبت داد و ستد بود.
بیشترین ارزش معاملات در بورس تهران شامل معاملات فولاد مبارکه،صنایع پتروشیمی خلیج فارس و پالایش نفت اصفهان بوده است.

 

 

913440cookie-checkافزایش معاملات سهام در نماد معاملاتی مخابرات ایران

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.