مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

چهارشنبه, شورای عالی کارگری مخابرات, به دیدار مدیر عامل می رود.

مخابرات ما- علیرغم اصرار گروهی خاص, فردا دیدار اعضای شورایعالی کار با مدیر عامل مخابرات برگزار خواهد شد.

مخابرات ما- بر اساس اطلاعیه های قبلی که از سوی شورایعالی کارگری مخابرات بعنوان نمایندگان نهادهای کارگری در مخابرات کشور صادر شده است روز چهارشنبه صبح, اعضای این شورا با مدیر عامل دیدار خواهند داشت.

در این دیدار برای آخرین بار تقاضاها و انتظارات کارکنان و تشکل های کارگری کارکنان مخابرات و راههای رسیدن به آن در حضور مهندس صدری طرح و بررسی می شود.

شورایعالی کارگری مخابرات گفته است امیدوار است در این آخرین گام نیز با درایت مدیران مشکل کارکنان حل شود و نیازی به تجمع های معمول نباشد.

فردا سایت مخابرات ما سعی می کند نتیجه این جلسه را بسرعت منتشر کند.منتظر خبرهای ما بمانید.

 

913390cookie-checkچهارشنبه, شورای عالی کارگری مخابرات, به دیدار مدیر عامل می رود.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
1 نظر
  1. کارمند حرف گوش کن می گوید

    سخنی با شورای محترم اسلامی تشکل های کارگری شرکت مخابرات
    عزیزان سلام به نظر میرسد درخواست ملاقات با هیات مدیره محترم بی نتیجه و وقت کشی خواهد بود چرا که از ۲۳ام خرداد ماه تابحال می بایست با توجه به شرایط پیش آمده در مجمع تصمیم گیری میشد که نشده، لذا ما کارکنان اعلام می کنیم درصورتیکه این ملاقات منجر به تصمیم عاقلانه‌ای نشود اعتراضات کارکنان از هفته آینده شروع خواهد شد و گروه متضرر مدیران خواهند بود و به هیات مدیره پیشنهاد میکنم تا حرمت ها شکسته نشده تصمیم قانونی شما حلال مشکلات خواهد بود چرا که ما چیزی خارج از قانون از شما نمی‌خواهیم واگر این نشود از کارکنان گله مند نشوید
    سردبیر محترم سایت این کامنت را داشته باش که شما شاهد ماجراهای بعدی خواهید بود

نظرات بسته شده است.