مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

همراه اول الگوی بدآموزی یا به آموزی برای کارکنان مخابرات ایران و استانها!

نوشته: یادآور86

مخابرات ما – شرکت ارتباطات سیار از شرکت مخابرات ایران جدا شد! در اقدامی بسیار جالب و غیر عادی بخشی از سهامش به بورس رفت تا دیگر هرگز کسی نتواند آن را به مخابرات برگرداند.

این خبر برای استانها بسیار وحشتناک بود چرا که منبع درآمد اصلی آنان از دست رفته بود.

اما آنچه امروز موجب نوشتن این مطلب شده است امتیازات چپ و راستی است که شرکت ارتباطات سیار برای مدیران و کارشناسانش و همینطوز شرکتهای اقماریش در نظر می گیرد.

در مطالب بعدی بطور کامل به این امتیازات اشاره خواهیم کرد اما در اینجا اصلا قصدمان انتقاد از شرکت ارتباطات سیار نیست.بر عکس.کار آنان بسیار هم پسندیده است.در دورانی که دارائی های نقدی و بورسی شما در عرض یک ماه نصف می شود اگر شرکتهایتان بدادتان نرسند باید بعد از چند سال , درست مثل ما مخابراتی ها بادی بروید غاز بچرانید! شاید با اضافه کاریش زندگی بچرخد!

.

پیش از آنکه از فعالیت های همراه اول برای کارکنانش عصبانی باشیم باید دو موضوع را در نظر بگیریم:

1- همراه اول هر قدر برای کارکنانش کار کند موجب امتنان ماست.

2- همراه اول بر سر خوان کشترده ای نشسته اشت که اصلا مال خودش نیست بلکه به بیست -سی هزار نفر پرسنل این شرکت اختصاص داشته و دارد.

.

بنابراین انتظار داریم از دارائی های همراه اول برای حل مشکلات کارکنان مخابرات ایارن نییز استفاده شود.

در بخش های بعدی ناچاریم به زمین های اختصاصی, واحدهای در حال ساخت, وام های آنچنانی, سهام شرکتهای واسطه و وابسته به همراه اول پرده برداریم تا کارکنان مخابرات ایران قدری به فکر فرو بروند!

اینطوری بهتر نیست؟

قطعا بزودی با طرح یک پیشنهاد بسیار مهم به استقبال مدیران ارشد مخابرات خواهیم رفت.کاری که اگر نکنند دیگر از کارکنان نباید انتظاری داشته باشند.

این طرح را به سردبیر داده ایم و پیرامون آن در حال تحقیق و بررسی است.با شناختی که از او داریم میدانم بعد از مجمع اقدام خواهد کرد.

یا کمربند مخابرات را شل کنید تا کارکنان نفسی بکشند یا کمربند همراه اول را سفت کنید تا از رسیدگی ها فربه نشود!

 

911120cookie-checkهمراه اول الگوی بدآموزی یا به آموزی برای کارکنان مخابرات ایران و استانها!

Please rate this

0 1 2 3 4 5
1 نظر
  1. بهروز می گوید

    به نظر من کار درست این است که همه کارکنان مخابرات ایران دست هم را بگیرند و کمک کنند تا از کار همراه اول پرده بردارند به عنوان شروع باید بگویم که روزی که سهام مخابرات ایران یکجا فروخته شد یک بلوک کامل از مخابرات بود و بعد از مدتی سهمامداران عمده با عنایت به درامد بالای همراه اول ان شرکت را از بلوک جدا کرده و سهام ان را عرضه نمودنند و بعد هم میخواستند اینکار را با مخابرات تهران کنند که نتوانستند و حتی در نظر داشتند سهام همه استانها را هم جدا کنند که نشد چون اکثر انان زیان ده بودنند و بار جبران هزینه های استانها هم بدوش استانهای پر درامد افتاد و همراه اول از این قائده مستثنی گردید و همه ما میدانیم که از سال 72 تا به حال همه کارکنان فنی و غیر فنی با زحمت فراوان همراه اول را به اینجا رساندند و باید همه با هم در این سود سهیم باشند .

نظرات بسته شده است.