مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

طبقه بندی مشاغل (13)- وضعیت نهایی استانها

مخابرات ما- حالا که با یکدیگر به فرهنگ لغت مشترکی رسیده ایم اجازه بدهید به وضع استانها بپردازیم.

 

مخابرات ما- این اطلاعات ممکن است برای کسانی که همیشه خبرهای سایت را دنبال می کنند جدید نباشد اما خواندنش باعث می شود به جمع بندی نهایی از وضعیت فعلی استانها برسیم تا سوالات و پاسخ های بین ما مفهوم دقیق تری پیدا کند.

.

ابتدا باید گفت 5 استان بدلیل اعتراض به شکل اجرای طبقه بندی مشاغل در آن شرکت ندارند.یعنی مرحله غربالگری را انجام نداده اند.

غربالگری یعنی اطلاعات ارسالی توسط مخابرات ایران به استان, باید چک, اصلاح, حذف و اضافه شود.

نام این استانها روز شنبه -اگر به نتیجه نهایی نرسیدند-اعلام خواهد شد.هنوز ما امیدواریم بخاطر کارشناسان خودشان هم که شده فعلا از این امتیاز استفاده کنند و برای بقیه آن, تلاش شود.نه اینکه امتیاز فعلی را کنار بگذاریم , دستمان را خالی کنیم و برای چیزی که وجود ندارد تلاش کنیم.

البته برخی استانها بهانه شان این است.وگرنه از تعهدات مالی آن نگران هستند.

.

استانهای سمنان اردبیل مرکزی و قزوین کارشان پایان یافته, قراردادها امضا شده و از خرداد ماه با طرح طبقه بندی حقوق می گیرند.

فارس , کهگیلویه و بویر احمد, کرمانشاه, همدان هم اطلاعاتش توسط مخابرات ایران به خدمات اول داده شده تا قرارداد ببندند.یعنی در مرحله آخرش هستند.کارشان تمام شده.اگر به این ماه نرسد ماه بعدی قطعی است.

نمیدانم چرا باز اعضای سایت کامنت می گذارند و می نویسند که :”می دانم فارس جزو 5 تا استان است!”

واقعا که! خبرها را نمی خوانید یا با استان فارس مشکل دارید؟

در استان کهگیلویه و بویر احمد متاسفانه حدود 20 نفر بدلیل نداشتن قرارداد با خدمات اول حذف شده بودند.(با استانهایی مثل کرمان و اصفهان استباه نکنید.اینها فرق دارند.) تعدادی از آنها در گفتگو با نماینده های مخابرات ایران و خدمات اول قرارداد را امضا کردند و به طرح بازگشتند اما بیش از 10 نفر بدلیل عدم امضا از طبقه بندی حذف شدند.از دوستان شرکتی در کهگیلویه و بویر احمد می خواهیم ضمن تماس با ما بصورت کامنت , توضیح دهند که خبرهای رسیده به ما درست است یا خیر.

این قرارداد پایان کار نیست.یعنی هر روز و هر ماه می تواند افرادی را حذف یا به آن اضافه کرد.برای کسانی که به هر دلیلی در طرح قرار نگرفته اند یا بعدا مدارکشان می رسد (مثلا لیسانس می گیرند) جای نگرانی وجود ندارد.

بقیه استانها در یکی از این مراحل هستند.جای نگرانی برای این استانها نیست.فقط آرزو می کنیم آن 5 استان نیز نگرانی های شرکتی ها را درک کنند.

.

اما حقوق!

  • افرادی که در گروه 12 ارزیابی شوند, پایه حقوقشان 2 میلیون 100 می شود. حق مسکن و اولد و .. به این اضافه می شود. (کارشناسی مرتبط+شغل مرتبط با مدرک)
  • افرادی که گروه 10 می گیرند حدود 200 تومان کمتر میگیرند. (کارشناسی مرتبط+ شغل نامرتبط با مدرک)

 

از همه خواهش میکنیم مطالب را با دقت بخوانند تا در کامنتها سوالات تکراری نپرسند.ما دوست نداریم کامنتها را بدون جواب بگذاریم اما شما هم به ما حق بدهید وقتی مطلبی را با سختی تهیه می کنیم نمی خوانید ولی سوالی م یپرسید که یکی دو خط بالاتر در مطلب نوشته شده است!

 

909820cookie-checkطبقه بندی مشاغل (13)- وضعیت نهایی استانها

Please rate this

0 1 2 3 4 5
97 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    سلام خسته نباشید.خبری که دیروزگذاشتیددرموردطبقه بندی ۵ استان دراین ماه چرابرداشتید؟پشیمون شدید؟

نظرات بسته شده است.