مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

طبقه بندی مشاغل (11) چند مرحله دارد و هر استان در چه مرحله ای است؟

مخابرات ما- اعضای سایت بارها و بارها از ما سوال کرده اند که فلان استان در چه مرحله ای از طبقه بندی است.پاسخ به این سوال ساده نیست.

 

مخابرات ما- غیر ممکن فقط کاری نیست که بنظر بزرگ و حجیم برسد بلکه یک کار ساده نیز م یتواند غیر ممکن باشد.بنظر شما پیدا کردن وضعیت یک استان در باب طبقه بندی مشاغل کاری غیر ممکن نیست؟

بنظر ما هست!

بارها در کامنتها و نوشته هایتان آمده است که از استانتان پیگیر موضوع شده اید.آنها نیز به شما گفته اند که هیچ خبری نیست و امیدی به آن نداشته باشید! در حالیکه ما میدانیم طرح طبقه بندی برای استان مورد نظر شما فرضا در مرحله آخر است.

کسی که در استان مورد سوال شما واقع شده است , نمی خواهد به شما دروغ بگوید, ولی در عین بی اطلاعی سعی می کند خود را با خبر جلوه دهد!

منظور ما چیست؟

منظورم این است که هر استان خبرهای خود را در چنان طوماری پیچیده است که هیچکس از آن خبر ندارد.در هر استان تعداد اندکی د رحد دو سه نفر از اطلاعات واقعی خبر دارند.

در چنین موقعیتی از ما سوال می کنید که فلان استان در چه مرحله ای است!

حالا اگر ما چیزی بگوییم و حرفی بزنیم که نشان از وضعیت واقعی استانتان باشد فردایش یک کامنت برای ما میر سد که نوشته :”آقای سردبیر! من از مدیران استان پرسیدم! گفتند در این استان هیچ کاری انجام نشده و همه حرفهای مخابرات ما اشتباه است!”

حالا باید من چه بگویم؟

دلیل بیاورم برای شما که آن فرد در بی خبری نظر داده است؟ مستندات بیاورم؟

ولی برای ذکر دلیل و یا ذکر مستندات در معذوریت هستم! نمی توانم چیزی ارائه کنم! مورد اطمینان افرادی واقع شده ام که دوستانه خبر داده اند! حالا باید برای اینکه مدیر مورد نظر شما در بی اطلاعی حرفی زده, من باید به تمام اعتمادها پشت پا بزنم؟
ناچار شما را به زمان حواله داده ام!

در همین یکی دو ماهه گذشته چقدر گفتند و گفتید که طبقه بندی تعطیل شده! چقدر حرفهای نامربوط زده شد؟ … ولی ما همه را به زمان حواله دادیم.دیدید که تمام حرفهای ما, تاکید میکنم, تمام حرفهای ما درست از آب  درآمد!

بنابر این شواهد, از همان ابتدا تصمیم گرفتیم خبرهای نهایی را به شما بدهیم.به شایعات هم کاری نداشته باشیم.برای اثبات خبرهایمان هم هیچ کاری نمی کنیم.هر کسی اعتماد دارد, خبرهایمان را بخواند.هر کسی هم اعتماد ندارد اندکی صبر کند, سحر نزدیک است!

.

حرف آخرم در این نوشته این است که هرگز نمی توانم محل دقیق فعلی هر استان را در طرح طبقه بندی برایتان مشخص کنم. دلیلش را در مطلب بعدی برایتان خواهم نوشت.

باز هم تاکید میکنم.پس از این همه خبر واقعی که در دل شایعات گمراه کننده به شما داده ایم, اگر اعتماد دارید بقیه راه طبقه بندی را با ما بیایید اگر ندارید بدانید که مسیر ما را نمی توانید عوض کنید.همانطور که حداقل سه ماه است همین مسیر را می رویم.

مطالب بعدی ما راهم بخوانید.به یکدیگر مربوط است.

 

 

909730cookie-checkطبقه بندی مشاغل (11) چند مرحله دارد و هر استان در چه مرحله ای است؟

Please rate this

0 1 2 3 4 5
3 نظرات
  1. مبینا می گوید

    سلام بر سردبیر گرامی و ممنون از پیگیری هاتون ، من دقیقاً همه مطالب سایت ،دنبال می کنم و چند بار کامنت ها و جواب ها می خونم ، یک سوال برام پیش آمد غربالگری که گفتید دست استان ها هست بر چه اساس هست ؟؟ شاید به دلایلی مدیر منطقه خوشش نیاد از یک عده و از لیست حذف بشن با اینکه شرایط کامل رو داشته باشند مثلاً همون مدرک مرتبط + شغل مرتبط با مدرک + سابقه بالا و حتی خالی بودن در چارت ، آیا مدیر منطقه می تونه سلیقه ای عمل کنه یا نه؟؟؟ برای غربالگری چارچوب و قاعده مشخصی وجود داره ؟؟؟ ممنون از صبر و حوصله تون در پاسخگویی به این همه سوال

  2. همکار مخابراتی می گوید

    سلام سردبیر جان
    از بابات طبقه بندی همکاران شرکتی خیلی خوشحال شدم. فقط در بین اخبارتون لطفا لطفا لطفا خواهشا خبری از روند دایمی شدن استخدامیهای ۹۲ بگیرید.
    ممنونم

  3. مجید می گوید

    سلام خسته نباشید من همیشه به شما اعتماد دارم مهندس من به شما مدیونم ولی بخدا خسته شدم از برج ۶پارسال همش میگم دیگه این برج انجام میشه به خدا منظوری ندارم نمیخوام شمارو ناراحت کنم ولی تورو خدا از خراسان رضویم یک خبر خوش جدی بگین بخدا خیلی خسته شدم من همیشه شمارو دوست دارم

نظرات بسته شده است.