مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

هدایای دیگر و ویژه سایت برای کسانی که واقعا به ما کمک کردند.

مخابرات ما- آرامش روانی فضای سایت و سردبیرش و کارکنانش  مرهون پارامترهای بسیاری است.ضمن اینکه مدیون بسیاری از افراد هستیم که دانسته و یا نادانسته به ما کمک میکردند و نتیجه کمکشان آرامش مسئولان سایت و گروههای اجتماعی آن بود.

هدایای خاصی خرید شده, فردا برای چاپ لوگوی سایت روی آن به چاپخانه می رود.سپس به مناسب یازدهمین سالگرد تولد مخابرات ما, برای سپاس و تشکر برای گروهی کوچک از عزیزان ارسال می گردد.

این هدایا در حد بضاعت ماست و از آنجا که با محبت قلبی ما مهر شده است , شاید ارزش اهدا پیدا کرده باشد.

در اینجا شاید نتوانیم به همه کسانی که در طول سال گذشته به مخابرات ما , به سردبیرش و به کارکنانش کمک کرده اند هدیه بدهیم.اما هر چه هست از صمیم قلب است.

چاپخانه احتمالا یک روزه تحویل دهد و ما بتوانیم شنبه آینده هدایا را پست کنیم. … انشا الله.

گیرندگان هدیه بصورت پیامکی مطلع خواهند شد.

 

906580cookie-checkهدایای دیگر و ویژه سایت برای کسانی که واقعا به ما کمک کردند.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
3 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    سلام خسته نباشید سردبیر وکلیه دوستان ساعی وپر تلاشتان.واقعا بنده وسایر دوستانمان تصمیم قطعی وپر وپیمونی برای کمک به سایت گرفته بودیم متاسفانه با بدقولی ها وبد عهدیها در خصوص پاداش بازنشستگی مان شرمنده شدیم چون به پیسی مالی بدی گرفتار شدیم انشااله. در اینده نزدیک وپولدار شدنمون. کمک خواهیم کرد. نشونه و سند حرفمون. هم درخواست شماره کارت وحساب شما بود.موید وموفق وسلامت باشید.ارادت خاص .جعفرداداش.

  2. ناشناس می گوید

    سلام بر سردبیر گرامی ، هرچه از دوست رسد نیکوست ، همه دوستان ممنون محبت شما هستند ، حضورتون خودش هدیه هست به همه اعضا و بازدید کننده های سایت

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      مدیون محبت شما هستم.
      خدا به سبب لطف شما یه جاهایی بهم کمک کرده که اصلا فکرش رو هم نمیکردم

نظرات بسته شده است.