مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

جلسه پرسش و پاسخ با حضور کارکنان مخابرات فارس و سرپرست مدیریت منطقه

مخابرات ما – امروز در استان فارس جلسه پرسش و پاسخ برگزار شد با حضور مدیر این منطقه و کارکنان معاونت شبکه.

البته جلسه امروز 5 اردیبهشت 97, دومین جلسه ای است که سرپرست مدیریت مخابرات منطقه فارس برگزار میکند در جلسه قبلی کارکنان بخش های مالی یا همان معاونت مالی و تدارکات حضور داشتند.

این سری از جلسات با دستور صریح مهندس صدری مدیر عامل مخابرات ایران برگزار می شود اما ذوق و علاقه مدیران تعیین کننده است کما اینکه نسیم جلسات هنوز به برخی استانها نرسیده است.

گزارش نماینده مخابرات ما را در شیراز بخوانید.گزارشی که در رابطه با همین جلسه ارسال شده:

(مخابرات ما – محمود)- مهندس سید مجید صدری مدیر عامل شرکت مخابرات ایران برای کاهش فاصله کارکنان و مدیران دستور برگزاری جلسات مشترک میان مدیران با کارکنان و مردم را داد این جلسات در برخی استانها برگزار می شود.

امروز شنبه پنجم خردادماه سال 1397 از ساعت 8 تا 10 صبح در مخابرات منطقه فارس  نیز جلسه پرسش و پاسخ  کارکنان حوزه معاونت شبکه در حضور سرپرست منطقه فارس مهندس ایزدی، همچنین  مدیر اداری و سرمایه انسانی مخابارت فارس مهندس آگنجی و رئیس اداره روابط عمومی   مهندس حسینی برگزار شد.

مشابه این جلسه در هفته گذشته برگزار شد که آن جلسه در مورد حوزه مالی  بود و کارکنان در خصوص مسائل مختلف به بحث و گفتگو پرداختند. کارکنان امیدوار هستند بازدهی این جلسات با مشخص شدن مشکلات و ارائه راه حل های مناسب ادر محیط کار دیده شود.

ابتدا در جلسه اعلام شد که با توجه به ادغام شرکتها, شخص مهندس صدری است برای حل مشکلات کارکنان موثر است او نیز با توجه به نظر مثبتش نسبت به کارکنان در این راه تلاش زیادی دارد.

در ادامه گفته شد استان‌ها به صورت کلی تصمیم گیرنده نیستند و تنها تابع دستورات یا پیگیر خواسته ها هستند. استان‌ها از رفاهیات اطلاع ندارند در صورتی که کارکنان طبق شایعات و اخبار رسیده می‌دانند در تیر ماه اتفاقاتی خواهد افتاد. روسای ادارات از اینکه نمی‌توانند کارکنان خود را تشویق کنند و تقاضای پاداش بدهند ناراضی هستند که در جواب تنها ابراز همدردی و پیگیری می شنوند. استان فارس بیش از سه ماه است که معاونت شبکه، رئیس اداره بازرسی، رئیس اداره فیبر، رئیس اداره کنترل سیستم‌های مخابراتی و رئیس پشتیبانی سیستم های مخابراتی ندارد و دلیل این امر نیز بسته بودن سیستم hr و Apply  از طرف مخابرات ایران اعلام شد.

در خصوص کارکنان بخش خصوصی نیز امیدواری زیادی داده شد که با تلاش های مهندس صدری وضعیت تغییر خواهد کرد.

اما سوالی که در ذهن شکل میگیرد این است که بنظر می رسد برخی از پست های سازمانی زائد است  واقعا چه نیازی به این همه پست های پر هزینه داریم در حالیکه می توانیم بخشی از این هزینه ها را صرف پاداش و جبران خدمت و تشویق کنیم شاید بازده بهتری داشته باشد!

آنچه خواندید نظر نماینده مخابرات ما در فارس است.البته باید بگوییم اگر در جایی بدون برخی مدیران کار می چرخد به معنای بهینه بودن وضعیت نیست.بلکه مدیر وقتی بیاید با خود جرات و جسارت طرح و برنامه جدید می آورد.وگرنه هیچیک از افراد گروه بخود اجازه نمی دهد کار را با تغییر و تحول دنبال کند.

دلیل دومی که برخی سمت های مدیریتی زائد بنظر می رسد در دل همان پاراگراف بالا نهفته است.

 

 

905960cookie-checkجلسه پرسش و پاسخ با حضور کارکنان مخابرات فارس و سرپرست مدیریت منطقه

نظرات بسته شده است.