مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

سردبیر سلام می کند – نتیجه بررسی شایعات اخیر را منتشر میکنیم.

مخابرات ما – ابتدای هفته قبل شایع کرده بودند که:

1- مهندس صدری و سهامداران عمده اختلاف دارندآنها در حال عزل ایشان هستند.آنقدر اصرار داشتند که بنظر می رسید همین الان مهندس صدری میزش را ترک کرده و رفته است.

:به دفتر ایشان کسی را فرستادم.دیدم جلسه ای مهم با حضور مهندس صدری د رحال برگزاری است. اسم حاضران جلسه را هم برایم گفتند.

2- گفته شد طرح دائمی کردن قراردادی ها متوقف شده است.طبقه بندی نیروهای شرکتی کلا متوقف شده. دلیل آن نیز عزل مهندس صدری است.

: از آنجا که دیده اید هنوز مهندس صدری پشت میزش نشسته و هیچ اختلافی بروز نکرده است, اطمینان پیدا می کنید که این بخش 2 نیز از بیخ و بن غلط است. در عین حال من پیگیری کردم و دیدم هیچ مشکلی در راه اجرای این دو نیست.

این دو گام وقتی با شفاف سازی سایت مخابرات ما در شب چهارشنبه , به شکست منتهی شد راه دیگری بر مسیر شایعه سبز شد.

بله!

مهندس صدری استعفا داده است!

مهندس صدری استعفا داده است!

صبح چهارشنبه ساعت 8 و نیم صبح این شایعه روی میز من بود.چه شتاب جالبی!

شرح ماجرا چیست؟

از قول یکی از اعضای هیئت مدیره با یک فاصله ناچیز برایم نقل شد که در جلسه سه شنبه بعد از ظهر هیئت مدیره, مهندس صدری بر روی طرح های کارمند مدارانه اش اصرار کرده است.او از هیئت مدیره خواسته رفاهیات کارکنان را تصویب کنند!اما هیئت مدیره مخالف بوده! لذا مهندس صدری استعفایش را می نویسد و از جلسه خارج می شود! (!!! همانجا مینویسد!!!)

اما یک نفر او را برمیگرداند و سپس طرح رفاهیات کارکنان بر مبنای سال 1389 تصویب می شود تا سر و صدا بخوابد!

این شایعه از قول دو نفر نقل شد که گفته می شد قطعا در روز جلسه بدلیل سمت شان حضور داشته اند!

من هم روز 5 شنبه با هر دو نفر ارتباط گرفتم! جالب اینکه حاضر نشدند مستقیما با من حرف بزنند ولی یکی از دوستان مشترک را بعنوان سفیر فرستادند! عیبی ندارد.همینقدر که پاسخ داده اند بسیار جای سپاس دارد.

نتیجه گفتگو با هر دو نفر این شد:

: اصلا این حرفها از بیخ و بن دروغ است! اصلا در جلسه هیئت مدیره چنین اتفاقاتی نیفتاده است.اصلا بحث رفاهیات به جلسه نیامده بود که کسی در موردش بحث کند یا حرفی بزند!

بحث به همینجا ختم نشد! کسی که باید طرح رفاهیات را به هیئت مدیره می برد مورد سوال ما واقع شد.از او پرسیدیم آیا طرح رفاهیات را به هیئت مدیره داده اید؟ او پاسخ داد:

:به هیچ وجه! هنوز طرح رفاهیات و موضوعات وابسته را به هیئت مدیره نبرده ایم! اصلا موقعیت طرح این مسائل الان نیست!

بله!

نه طرحی به هیئت مدیره رفته است که بخاطرش دعوا شود, نه هیئت مدیره بحثی کرده است که مخالفی داشته باشد, نه استعفایی در کار بوده و نه …..!

.

اما کسانی که این داستان را به هم جفت و جور کرده اند بسیار با هوش بوده اند!

بردن بحث به شبکه های اجتماعی و گروههای مخابرات ما برای شایع کردنش کافی است اما اینکه بچه های مخابرات ما را با این خبر طوری نشانه بگیرند که برای انتشار سریع آن روی ما فشار باشد حرفی دیگر است.

حالا شما به ما بگویید چه کسانی از این حجم اطلاعاتی خبر دارند و می توانند آنها را چنان به هم بچسبانند که واقعی جلوه کند؟

.

قبلا هم عرض کرده ایم! مدیران زیادی آمده اند و رفته اند! شایعات زیادی آمده و رفته! ولی اگر شایعه ای روی اعصاب کارکنان باشد تا آخر دنبالش می کنیم تا بدانیم چه کسانی حتی به اعصاب ما نیز رحم نمی کنند!

به نقاط خوبی رسیده ایم! شاید با این تحقیقات بتوانیم حداقل قدری نامردمی ها را کاهش دهیم!

به هر حال, شایعات اطراف مهندس صدری و اعضای هیئت مدیره و سهامداران ارشد بکلی غیر واقعی است.این هم تجربه ای است که روی تجربه های دیگر گذاشتیم! …

هنوز حرف داریم … بقیه باشد برای بعد …. وقتی همه چیز روشن شد…

905500cookie-checkسردبیر سلام می کند – نتیجه بررسی شایعات اخیر را منتشر میکنیم.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
7 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    ما فقط یک چیز به آقای مهندس صدری می خوایم بگیم واقعا” مردی… مخابرات ایران امثال شما را نیاز دارند ما میخوایم بدونی که دعاهای ما همیشه بدرقه راهت است و از خداوند متعال در این روزهای عزیز آرزوی سلامتی و موفقیت روز افزون برای شما داریم چون فقط به فکر خودت نبودی یاری مظلومینی هستی که تا به حال هیچ کس نمیخواست صداشون رو بشنوه ؛در راه عدالت گام بردار که خدا با توست…دوستت داریم کارکنان شرکتی استان کرمانشاه

  2. همکار رسمی می گوید

    بحث من یکی اصلا سر شایعه یا واقعیت نیست . اما یک چیز مسلم است اگر نتیجه جلسات هیئت مدیره شفاف اطلاع رسانی شود دیگر جای بحث شایعه نداریم. عدم شفافیت در جلسات است که چنین چیز هایی را باب میکند. از شایعه سازان زیاد شکوه نکنید.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      موافقم با حرف اولت.
      ولی هیچ شایعه ای حق نداره روی اعصاب همکارا بره

نظرات بسته شده است.