مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

بر اساس شنیده ها, مخابرات ما حدس می زند فعلا زمان دقیقی برای مجمع سالیانه اعلام نشود.

مخابرات ما (شنیده ها) – شرکت مخابرات ایران تاریخ قبلی اعلامی برای برگزاری مجمع را لغو کرد.گروهی این تصمیم را به اختلافات داخلی در مخابرات نسبت دادند موردی که اصلا سندیت ندارد بلکه بیش از هر رمان دیگر بدون مشکل هستند.یعنی مسائل مهمتری احتمالا در جریان است.

مخابرات ما حدس می زند فعلا تاریخ دقیقی برای برگزاری مجمع سالیانه مخابرات اعلام نشود.

البته دوستان بورسی می گویند مخابرات تا 31 تیر ماه فرصت دارد که مجمع خود را برگزار کند.در حقیقت از پایان سال مالی 4 ماه فرصت یا فرجه برگزاری مجمع دارند.

بسیاری از شرکتها و بانکها ضمن هماهنگی با بورس این تاریخ را نیز تغییر می دهند مثلا بانک صادرات حدود یک و نیم سال بسته بود و مجمعی برگزار نکرد.

مخابرات هر ساله به این دلیل مجمعش را زود برگزار میکند که سهامدارانش در جاهای دیگری مثل بانک انصار نیز باید تا آخر تیر مجمع خود را نیز برگزار کنند.

گفتن این حرفها به این معنی نیست که بخواهیم بگوییم مجمع مخابرات به این زودی برگزار نمی شود بلکه می خواهیم بگوییم مخابرات فرصت کافی برای برگزاری مجمع در اختیار دارد.

همه می دانید که حداقل باید ده روز قبل از برگزاری مجمع, دعوتنامه ها رسانه ای شود تا سهامداران فرصت حضور داشته باشند.یعنی اگر از همین لحظه درخواست برگزاری مجمع به بورس برود ده روز دیگر برگزار خواهد شد.

ما نیز دعا می کنیم مجمع مخابرات بزودی برگزار گردد اما واقعیت این است که هیچکس نمی تواند تاریخ دقیقی برای برگزاری آن بگوید.

903690cookie-checkبر اساس شنیده ها, مخابرات ما حدس می زند فعلا زمان دقیقی برای مجمع سالیانه اعلام نشود.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
1 نظر
  1. کاوه می گوید

    سلام
    سود سهام را کی میدهند.

نظرات بسته شده است.