مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

برکناری مدیر یکی از مناطق مخابراتی کشور به دلیل کوتاهی در پاسخگویی

[box] مخابرات ما – دیروز در مدیریت یکی از مناطق مخابراتی کشور، در پاسخگویی و ارایه صحیح کار کوتاهی شده بود. این اتفاقی بود که از آن نمی توانیم بگذریم، در نتیجه دستور برکناری وی از سمتش صادر شد. همه می دانیم که در قدم اول، پایداری و خوشنامی سازمان در گرو توجه کارکنانش به اخلاق کار، وجدان کاری و توجه ویژه به رضایتمندی مشتری است و این، یعنی برقراری و حفظ ارتباط کارآمد وظیفه تک تک ما در هر لایه ای از مجموعه است.قابل گذشت هم نیست”.[/box]

مخابرات ما (محمد –  سیتنا) –  مهندس سیدمجید صدری، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در اینستاگرامش نوشت:

در آغاز سخن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه شما عزیزان را از ایزد منان در ماه مهمانی خدا دارم.
به گمانم در روزهای گذشته, درباره تکریم ارباب رجوع و احترام به حقوق و حرمت مشتری با شما سخن گفته بودم. و همه با هم به این نتیجه رسیده بودیم که با توجه به کلیدی بودن این امر در مناسبات اجتماعی ملزم به رعایت آن هستیم , به خصوص در فضای پرچالش فعلی کسب و کار که کیفیت برخورد با مخاطب، بخش عمده ای از شناسنامه کاری هر موسسه را تشکیل می دهد.
اما با این وجود واقعه ای رخ داد که انتظارش را نداشتم.
دیروز در مدیریت یکی از مناطق مخابراتی کشور، در پاسخگویی و ارایه صحیح کار کوتاهی شده بود. این اتفاقی بود که از آن نمی توانیم بگذریم، در نتیجه دستور برکناری وی از سمتش صادر شد.
همه می دانیم که در قدم اول، پایداری و خوشنامی سازمان در گرو توجه کارکنانش به اخلاق کار، وجدان کاری و توجه ویژه به رضایتمندی مشتری است و این، یعنی برقراری و حفظ ارتباط کارآمد وظیفه تک تک ما در هر لایه ای از مجموعه است.قابل گذشت هم نیست.
باید ملکه ذهن ما باشد که علی رغم همه تغییر و تحولات , فراز و نشیب ها و چالش های محیط کار، ارایه پاسخی شایسته به خواست مخاطب و مشتری وظیفه عینی ماست.خلافش توجیه پذیر هم نیست!
کرامت انسانی، کارمند و مشتری ندارد! در سطح کارکنان و همچنین مشتریان کرامت انسانی ضرورت است بویژه اینکه مسلمانیم و معتقدیم از هر دست بدهی از دستی دیگر می گیری.
.
در پایان از همه شما عزیزان میخواهم روحیه مسوولیت پذیری و انتقادپذیری را همواره سرفصل اقدام و عمل خود قرار دهید بطوریکه هرگز و بیش از این شاهد چنین اتفاقاتی در هیچ جای مخابرات نباشیم.
این روزهای پر برکت, در ماهی که فرصتی برای تامل و تدبر در افکار و اعمال به ما داده فرصت خوبی است برای همگامی حرف و عمل و پیاده کردن همه خوبیها در رفتار روزانه!
خدای مهربان را با همه عظمتش می ستایم و برای تک تک شما عزیزان، آرزوی بهترین ها را دارم.

903640cookie-checkبرکناری مدیر یکی از مناطق مخابراتی کشور به دلیل کوتاهی در پاسخگویی

Please rate this

0 1 2 3 4 5
4 نظرات
  1. احمد می گوید

    سلام آقای سر دبیر
    آقای صدری بجای مدیر منطقه که دستور را صادر کرده است یک کارمندی را که باید طبق مقررات دستور مافوق را اجرا نموده توبیخ می کند آیا این روش کاری درست است مدیر منطقه در درخواست ارباب رجوع ذکور میدهد امکان ندارد کارمند چه باید بکند اجرای دستور مافوق باعث توبیخ شود

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      احمد جان
      لطفا برام توضیح بده.یا مشخصات بفرستید.
      قطعا اگر چنین باشد حق با شماست
      با شناختی که از ایشون دارم میدونم راضی به ضایع کردن حق نیست.
      توصیه میکنم با آارمی و ملایمت نسبت به این حق اقدام کنید. براشون توضیح بدین.
      اگر برای من هم بفرستید سعی میکنم کمک کنم

  2. کمی همکار_ شسکامی زاهدان می گوید

    جناب سردبیر به نظر من مهندس صدری بهترین کار ممکن را کرد تا حساب کار بقیه دستشون بیاد و بفهمن مخابرات یک قدرت مطلق داره و اونم مدیر عامل کشور هست .نه اینکه هر مدیر عامل خودش و استانش را یک کشور جدا بحساب بیاره .حفظ کرامت انسانی یعنی این راستی مدیر عامل کدوم منطقه را برکنار کردند

    1. کارشناس ساده از سیستان و بلوچستان می گوید

      یک رئیس اداره ساده رو برکنار کرده . تازه اسما برکنار شده ولی رسما در پست خودش در حال کاره .مدیرعامل منطقه به خاطر خوش خدمتی ای که این رئیس اداره بهش کرده و مشکل رو به گردن گرفته همش ازش تشکر میکنه و بهش قول داده پست بالاتری بهش بده . جالبه !!!!! مگه نه ؟؟؟؟

نظرات بسته شده است.