مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

نقش آفرینی رسانه ها در توسعه اقتصادی

[box] مخابرات ما -عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مدرس و پژوهشگر ارتباطات گفت: رسانه ها با ایجاد آرامش، امید و طمانینه در جامعه می توانند افق های روشن و جذاب تری در عرصه های مختلف اقتصادی برای مردم و فعالان اقتصادی ایجاد کنند.[/box]

مخابرات ما (محمد – شارا) – عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مدرس و پژوهشگر ارتباطات گفت: رسانه ها با ایجاد آرامش، امید و طمانینه در جامعه می توانند افق های روشن و جذاب تری در عرصه های مختلف اقتصادی برای مردم و فعالان اقتصادی ایجاد کنند.

 امیر عبد الرضا سپنجی در برنامه «روز از نو» رادیو اقتصاد ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و روز جهانی ارتباطات و رسانه افزود: ایجاد یک فضای شفاف و با ثبات در حوزه اقتصاد می تواند هم برای فعالان این عرصه و هم عموم مردم بسیار راهگشا باشد.

وی همچنین اظهارداشت: اقتصاد یک نیاز روزمره و به عنوان یک زیربنای حیات اجتماعی در جامعه قلمداد می شود.

عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مدرس و پژوهشگر ارتباطات ضمن اشاره به موضوع روابط عمومی نیز گفت: این مجموعه نه رسانه مدیر سازمان و نه رسانه خود سازمان است.

وی در ادامه افزود: روابط عمومی یک نگاه مردمدارانه را باید هم برای مشتریان و هم برای کارکنان سازمان اجرایی کند.

عبد الرضا سپنجی تاکید کرد: ایجاد فرهنگ سازمانی مناسب، اطلاع رسانی بهنگام و دقیق همه و همه از وظایف روابط عمومی است که می تواند در ایجاد و تقویت سرمایه اجتماعی بسیار نقش آفرین باشد.

برنامه «روز از نو» کاری از گروه کشاورزی شبکه تخصصی رادیو اقتصاد است که از شنبه تا پنجشنبه هر روز ساعت 6.30 به مدت 85 دقیقه به تهیه کنندگی «لیلا امیدیگانه و مهدی شیار» با هدف فراهم ساختن لحظات شاد و مفرح صبحگاهی توام با افزایش سطح آگاهی اقتصادی شنوندگان بر روی موج اف‌ام ردیف 98 قرار می‌گیرد و علاقمندان جهت دریافت فایل صوتی برنامه می‌توانند به سایت این رادیو مراجعه کنند.

903190cookie-checkنقش آفرینی رسانه ها در توسعه اقتصادی

نظرات بسته شده است.