مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

پارک‌های مجهز به wifi در راه سمنان/ فیبر نوری به کارخانجات گچ مؤمن‌آباد رسید

[box] مخابرات ما -مدیر مخابرات منطقه سمنان با اشاره به اجرای طرح پارک‌های مجهز به wifi در سمنان گفت: فیبر نوری به کارخانجات گچ مؤمن‌آباد رسید. [/box]

مخابرات ما (محمد – خبرگزاری فارس از سمنان)   مجید دارایی شنبه‌شب در نشستی با حضور نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با پیگیری‌های صورت‌گرفته، تمام کارخانجات گچ مؤمن‌آباد به فیبر نوری مجهز و سایت همراه مستقل BTS نصب شد.

وی تصریح کرد: دانشگاه پیراپزشکی سرخه و کارخانجات بالاتر از آن را هم به فیبر نوری متصل کردیم.

مدیر مخابرات منطقه سمنان با بیان اینکه دو پارک سرخه به پروژه wifi مجهز شد که به‌زودی افتتاح می‌شود، گفت: برای روستای صوفی‌آباد، سایت تلفن همراه جدید ایجاد خواهد شد.

دارایی بیان داشت: تمام روستاهای شهرستان مهدی‌شهر به پوشش آنتن تلفن همراه مجهز شدند و شهرک صنعتی غنچه انگوری درجزین هم به فیبر نوری مجهز شد.

وی تصریح کرد: شهرک مهمانشهر سمنان را به فیبر نوری مجهز کردیم و با کمک شورای روستاهای دلازیان، حسن‌آباد و محمودآباد عملیات اجرایی فیبر نوری در این روستاها آغاز شده است.

مدیر مخابرات منطقه سمنان افزود: در شهرستان‌های سمنان و مهدی‌شهر به‌زودی چند پارک مجهز به سیستمwifi  خواهند شد.

نصرت‌الله مشیری، مدیرکل پست استان سمنان هم در این نشست گفت: در حوزه زیرساخت‌های سازمان و ساختمان‌ها مشکل داریم و نیازمند اعتبار هستیم.

وی تصریح کرد: دو پروژه اقتصاد مقاومتی به پست واگذار شده که یکی آدرس استاندارد بوده که از سال گذشته در حال انجام است و تا پایان امسال در تمام روستاها و شهرها انجام خواهد شد.

مدیرکل پست استان سمنان گفت: برنامه دیگر، سامانه املاک کشور است که نیازمند همکاری تمام دستگاه‌های اجرایی هستیم.

 

902740cookie-checkپارک‌های مجهز به wifi در راه سمنان/ فیبر نوری به کارخانجات گچ مؤمن‌آباد رسید

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.