مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

۱۲۰ هزار تلفن ثابت یزد بدون استفاده هستند

[box]مخابرات ما – مدیرعامل شرکت مخابرات استان یزد با اشاره به اینکه استفاده مردم از تلفن ثابت در حال کم شدن است گفت: ۱۲۰ هزار تلفن ثابت در استان یزد بدون استفاده هستند و حتی یک مرتبه در ماه استفاده نمی‌شوند.[/box]

مخابرات ما (محمد – تسنیم یزد) – محمدمهدی مقوم صبح یروز در نشست خبری با خبرنگاران یزد با اشاره به دستاوردهای این شرکت در سال گشته اظهار داشت: در حال حاضر 95 درصد شهرستان یزد تحت پوشش تلفن ثابت قرار دارند.

وی در ‌ارتباط با عملکرد تلفن ثابت در استان یزد اظهار داشت: در حال حاضر 547 هزار و 242 شماره تلفن ثابت در استان یزد مشغول به فعالیت هستند که ضریب نفوذ آن 47 و چهار دهم درصد است.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان یزد خاطرنشان کرد: در راستای ارائه خدمات مناسب به مردم استان یزد، الان 64 دفترپیشخوان خدمات دولت در سطح استان، خدمات امور مشترکین ثابت و سیار را ارائه می‌دهند.

وی در ارتباط با ارتباطات روستایی استان یزد گفت: در حال حاضر 68 هزار و 776 شماره و ضریب نفوذ 40 و شش دهم درصد است و 9 هزار و835 شماره جی‌اس‌ام روستایی هم در یزد مشغول به فعالیت هستند.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان یزد به فعالیت 102 هزار و 903 پورت ADSL اشاره کرد و افزود: 100 درصد آبادی‌های بالای 100 نفر استان یزد دارای ارتباط هستند.

مقوم خاطرنشان کرد: در بخش تلفن همراه هم در حال حاضر یک میلیون و 300 هزار و 352 شماره تلفن همراه در یزد فعال هستند که ضریب نفوذ تلفن همراه در یزد 112 و 9 دهم درصد است.

وی با بیان اینکه پوشش تلفن همراه در جاده‌های اصلی و فرعی استان یزد به دو هزار و 4 کیلومتر رسیده خاطرنشان کرد: در مسیرهای ریلی استان هم پوشش تلفن همراه در 623 کیلومتر مسیر ریلی وجود دارد.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان یزد از راه‌اندازی یک هزار و 471 تکنولوژی STS نسل 2 و سه و چهار تلفن همراه در یزد خبر داد و بیان کرد: سیستم‌های انتقال استان یزد هم شامل دو هزار و 981 کیلومتر فیبرنوری است که خوشبختانه 126 مرکز تلفن ثابت استان هم به فیبر نوری متصل شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه 98 پروژه مخابراتی در استان یزد و همزمان با هفته ارتباطات به بهره‌برداری می‌رسد خاطرنشان کرد: بیشترین پروژه‌ای که برای افتتاح در استان یزد آماده شده مربوط به شهرستان یزد است و در تمام شهرستان‌های استان هم برنامه‌های متعددی در نظر داریم.

مقوم در زمینه ارتباطات دیتا استان یزد گفت: ظرفیت شبکه دیتا یزد 161 هزار و 182 پورت است که با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و اقدامات انجام شده، 111 هزار و 992 پورت دیتا بهره‌برداری صورت می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان یزد به دایر بودن سرویس تانوما بر بستر فیبر نوری به میزان 584 پورت در استان یزد اشاره کرد و گفت: با احداث 223 سایت دیتا، 21 شهر و 340 روستای استان به شبکه دیتا متصل شده‌اند.

***

900460cookie-check۱۲۰ هزار تلفن ثابت یزد بدون استفاده هستند

Please rate this

0 1 2 3 4 5
2 نظرات
  1. کارشناس می گوید

    سلام

    خوب بازار یابی کنند !

    1. شرکتی می گوید

      مشترک خریده استفاده نمیکنه بازاریابی واسه چی

نظرات بسته شده است.