مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

همکار در شرف بازنشستگی:حرف مدیر عامل بارقه امید در دل ما زنده کرد که کسی به فکر ماست.

[box]مخابرات ما- همکارمان در نزدیکی بازنشستگی است.برای خودش نگرانی های بسیار زیادی دارد اما حرفهایش خواندنی است.[/box]

مخابرات ما – حل تمامی مشکلات در یک روز ممکن نیست این را همه میدانیم.اما هر کداممان دوست داریم مشکلات ما اول حل شود وگرنه می گوییم “این کار ارزشی ندارد!”

در بین این حرفها, خواندن دردها و امیدهای این دوست و همکار گرامی برای من بسیار جالب بود.شاید او زمان کمتری برای حل مشکلاتش دارد اما در عین حال بارقه امید در دلش روشن شده و برای ما حرفهای جالبی دارد.

او با تمام تجربه اش به این میدان بحث و گفتگو آمده است.

[box]

🙂

با عرض سلام خدمت جناب سردبیر محترم و همکاران و بازنشستگان و مدیران و رسمی ها و غیر رسمی ها ( انشالله رسمی بشید).

الان در شرکت مخابرات ایران یک حالت اضطراری به وجود آمده است و برای اینکه از این حالت به موقعیتی دارای تعادل ، ثبات و آرامش برسیم نیاز به مواردی از جمله ، صبر، از خود گذشتگی ، امید و تلاش داریم.
بنده خودم در انتظار تصویب طرحی برای بازنشسته شدن هستم و دارای تجربه کافی بوده و درد کشیده ام بنابراین اگر از صبر و از خود گذشتگی نام میبرم نه به این خاطر است که صدایم از جای گرم در می آید بلکه درد دیگران را کاملا حس میکنم و حاضرم تا برای رفع درد دیگران درد خودم را تا آخر تحمل کنم.
کارمندی که ۹% باشد و یک سالی از زمان بازنشستگی اش گذشته باشد و مستاجر باشد و …. احتمالا میفهمد چه میگویم.
دوستان عزیز. ما در خلال سالهای اخیر زخمهای زیادی را بر پیکر خود مشاهده نمودیم که بارها هم بر آن نمک ها پاشیده شد ، با این وجود انسانیت حکم میکند که در این زمان خطیر به جای اینکه فقط به دنبال رفع مشکلات خود باشیم ، دست یاری به هم دهیم و به هر نحوی که شده در حل مسائل دیگران بکوشیم.
نوشته جناب آقای صدری بارقه امیدی در دل من انداخت تا دیگر هیچ کارمندی رسمی و غیررسمی ، زن و مرد ، کم سابقه و با سابقه بالا ، جانباز و رزمنده و دیگران همه و همه هیچگاه شاهد آن همه نامردی ها و ظلم و جورها نباشند.
امید من به فرداست و امیدوارم فرزندان وطنم با چهره ای خندان و روحیه ای دوچندان در تلاش برای رشد و توسعه این کشور عزیز در این شرکت مشغول باشند و این شرکت همچون گذشته های نه چندان دور خود نه تنها دارای درآمدهای چشمگیر باشد بلکه به سایر ارگانها هم کمک برساند .
از اینکه مشکلات همکاران عزیز در حال حل شدن است بسیار خرسندم و از خداوند منان برای آنانی که تفکری جز خدمت به این ملت عزیز و شریف ندارند ، آرزوی سلامتی و عاقبت به خیری دارم.
خداوند یار و نگهدارتان باد.

[/box]

 

اگر هر یک از مدیران در طی این سالها گوشه ای از مشکلات را حل میکرد امروز همه خواسته ها (که اکثرا هم بحق است) یک جا روی یک نفر آوار نمی شد.

897600cookie-checkهمکار در شرف بازنشستگی:حرف مدیر عامل بارقه امید در دل ما زنده کرد که کسی به فکر ماست.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
10 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    سلام وعاقبت به خیری برای همه کار کنان در حال بازنشستگی. دوستان هر مدیر نیروی انسانی بیاید دستورات وسیاستهای پرداخت نکردن رابا روش ورنگ ولعاب جدیدی اجراکند همه میگویند گزارش تهیه کنید بررسی شود وسپس مشمول مرور زمان مینمایند مانند گروه که مسجل است حق کارمند است ویا تغییر صندوق بازنشستگی که باتفسیر ونفوذ در دیوان عدالت اداری چندسال موضوع را معوق کردند فعلا شانس با نیروهای در حال بازنشستگی نیست به قول معروف شانس که برگردد اسب درون تویله خر گردد

  2. ناشناس می گوید

    خدمت سردبیر عزیز و همکاران نازنین

    این دوست همکار که نظر داده بودن وگفته بودن کارمند 9درصد مستاجر یک سال از زمان بازنشستگی می گذرد هستن دقیقا” مثل بنده است و هم درد اینجانب .خدمتشان عرض کنم من حاضرم سنواتم را یک جا بدهند از خیر پاداش اینها گذشتم .بقول معروف جیب مارو نزنند ما که خیری از اینها ندیدیم اونایی که ذی نفع بودن برا خودشون پاداش 30روزه تصویب کردن و بردن حالا مجید مونده وحوضش که خالیه.تا اسم پاداش کارشناس ها میاد اشک سید مجید در میاد.
    داداش نگران نباش شاید قسمت این بوده ما بدون پاداش بریم …

    1. کارشناس می گوید

      سلام همکار گرامی ما شاید نسل سوخته باشیم تا اومدیم چشم باز کنیم جنگ شد تا اومدیم تشکیل خانواده بدیم تحریم شد تا اومدیم خانه بسازیم مخابرات واگذار شد تا اومدیم به فکر بازنشستگی باشیم گفتن شما نه هستین هفت نیستین به قول یکی از دوستان کی فرق نه و هفت می دونست ! تمام فکرمون کار صادقانه و بردن نون حلال بوده و حالا که می خواهیم بریم میگن پاداش بی پاداش !داداش پاداش مال شما !اصلا دنیا مال شما ! بسه دیگه توی این سالها همش فکر دادن سود به سهامدار بودین !بسه خستمون کردین !حالا موندیم بریم یا تا چهل سال خدمت بمونیم خدمت اقایون ! پس این جوانها چی می شن !والله سیاست شرکت مخابرات با دین و مذهب و انقلاب هماهنگ نیست !

      1. همکار رسمی می گوید

        احسنت.

  3. علی تنها می گوید

    سلام خدمت سردبیر عزیز دوستان عزیزتر

    امروز یک نگاهی به دریافتیهای پارسال خودم زمان مدیریت جناب آقای سراییان و مدت زمان مدیریت جناب آقای صدری کردم .فقط این را میتوانم بنویسم “واقعا برای خوش باوری خودم و دوستان متاسف شدم” .

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سلام
      اگر توضیح ندین که من نمی تونم چیزی بگم.
      بقیه هم مثل من.

      1. علی تنها می گوید

        با سلام خدمت سردبیر
        یک جمع و تفریق ساده از این ساده تر حساب کردم دریافتیهام کاهش یافته !! دریافتی شما چطور؟

        1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

          من حساب نکردم تا حالا.
          کسری هاش میدونید مال چیه؟ مثلا مناسبتها بوده که پرداخت نشده؟ مال چی بوده؟ میتونی بگی؟

        2. علی تنها می گوید

          سه دسته هستند که حساب دریافتی هاشون را از مخابرات ندارند
          1- مدیران ارشد مخابرات
          2- معاونان مدیران ارشد مخابرات
          3- کسانی که در مخابرات کار نمی کنند
          دو دسته اول اصلا سواد حساب و کتاب رو ندارند و دسته سوم هم دریافتی از جای دیگر دارند .
          در ضمن کسری هاش مال سهامدار عمده بوده که به حساب صاحبش انشالله واریز میشود.

نظرات بسته شده است.