مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

45 میلیارد تومان ضرر تبلیغاتی تجاری در سال 96!

[box]مخابرات ما (سردبیر) – دوست خوب و همکار گرامی ما در حوزه روابط عمومی, خوشبختانه رگ رک گویی و واقع بینی اش درست مثل ما مخابرات مایی هاست!اصولا در زمان نوشتن تمام ملاحظات را کنار میگذارد.اگر بخوانید متوجه منظورم می شوید.[/box]

مخابرات ما – تمام دوستانی که دستی بر آتش قلم دارند (!) مطالبشان را برای ما ارسال کنند تا به اجاق نشر بسپاریمش! بوی کبابش ده دقیقه بعد درخواهد آمد!

***************

منبع: کانال دایره آبی

نوشته: خجسته نیا

سال گذشته در یکی از طرح های غلط حوزه معاونت تجاری ،شرکت مخابرات ایران ۴۵میلیارد تومان در حوزه درامد و هزینه های تبلیغاتی متضرر شده است .

ریشه این مشکلات گماردن نیروهای غیر متخصص و تفکر مدیریت هیاتی برای انتخاب افراد در همه رده های شغلی بویژه سطوح تصمیم گیر است.

اگر از ابتدا هر کسی از کارشناس ساده تا مدیرکل و معاون مدیر عامل در حوزه شغلی صاحب تجربه و تخصص میبودند تا چه اندازه جلوی شکست ها و ناکامی ها و سرخوردگی ها گرفته میشد!!

اگر به این ارقام هزینه های شکست طرح های سیمرغ ، اشنای اول و رهنگاشت و … را هم بیفزاییم در یک محاسبه ساده میتوانستیم تمام مشکلات نیروهای بخش خصوصی را با ایجاد یک صندوق ذخیره با بیش از صد میلیارد تومان موجودی مرتفع و انگیزه ها رو مضاعف وبخشی از مشکلات خانوادگی هزاران نفر از همکاران بخش خصوصی را حل کنیم .

مشکلاتی که امروز موجب عصبی شدن جامعه، اختلافات خانوادگی ،سرخوردگی ها،تغذیه نامناسب،عدم سرمایه گزاری برای اموزش فرزندان و… شده است.

بگذریم .مضافا فراموش نکنیم که همه اقدامات ما در این دنیا پایان نمیپذیرد.

در اخر شعری از حکیم بزرگ سعدی علیه الرحمه که میفرماید:

نخواهی که ضایع شود روزگار
به ناکار دیده مفرمای کار

نتابد سگ صید روی از پلنگ
ز روبه رمد شیر نادیده جنگ

چو پرورده باشد پسر در شکار
نترسد چو پیش ایدش کارزار

896830cookie-check45 میلیارد تومان ضرر تبلیغاتی تجاری در سال 96!

Please rate this

0 1 2 3 4 5
8 نظرات
  1. ilef b می گوید

    اين كه چيزي نيست دراداره ما كساني هستند كه ازپشت ميزشان حق ماموريت ميگيرند.وبه ريش مخابرات ميخندند.

  2. ilef b می گوید

    in ke chizi nist dar edarehe ma kesani hastand ke az poshte miz mamoriyat mighirand .

نظرات بسته شده است.