مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

باز هم بی پناهی کارکنان/مخابرات میانه دارحکم دیوان عدالت اداری.

مخابرات ما – بر اساس آخرین حکم دیوان عدالت اداری باید دولت هزینه تبدیل بیمه 9 درصد کشوری  به تامین اجتماعی را بطور کامل پرداخت کند.

می دانید که پس از بازنشستگی, کارکنانی که بیمه خدمات درمانی دارند بیش از یک میلیون تومان کمتر از بیمه های تامین اجتماعی حقوق می گیرند.

.

بر اساس قانون خصوصی سازی در همان ابتدا باید دولت بیمه ها را یکسان میکرد.اما از آنجا که این تبدیل انجام نشده امروز کارکنان به حکم دیوان عدالت اداری متوسل شده اند.

.

اما از صدور حکم تا اجرا روندی طولانی است که متاسفانه باز هم کارکنان 9 درصدی را بی پناه و تنها می بینیم در این عرصه.

[box]مخابرات ایران امروز ثابت کرده است در لابی گری و ارتباطات, بسیار قدرتمند است.باید باور کنیم تصویب همین قانون هم با لابی مخابرات بوده است.یعنی اگر مخابرات با آن موافق نبود یا به تصویبش کمک نمی کرد همین حکم هم نمی آمد.(خبرهای رسیده به ما چنین م یگوید) اما انتظار داریم باقی راه را هم با کارکنان همراه باشد.[/box]

.

مخابرات بطور واقعی پای خودش را از تمام وقایع مربوط به کارکنان کنار کشیده بود.

.

اما بنظر می رسد یک نفر باید از مخابرات بخواهد به این عرصه وارد شود و بعنوان کمک و پشتیبان کارکنان, از ارتباطات مفیدش با دولت و وزارتخانه استفاده کند تا این بار به سرمنزل مقصود برسد.

.البته باز هم بنظر می رسد لازم است یک نفر به مخابرات بگوید چنانچه این اقدام با دخالت مخابرات و با پول دولت به سرانجام نرسد, ممکن است روزی این حکم تغییر یابد و تمام وظیفه و هزینه از مخابرات گرفته شود.این امر اصلا بعید نیست.

.

لذاست که باید مخابرات, دولت و کارکنان, طبق ایده های روشن و واقعی مهندس صدری این کار را دنبال کنند تا به نتیجه برسد.

مهندس صدری دقیقا مثل همه کارکنان معتقد است مشکلات باید در خانه, توسط صاحبان خانه حل شود.وگرنه گره دست عموما به دندان می افتد.

تجربه هم حرف او را ثابت می کند.لذا امیدواریم در سایه افکار حمایتی مدیر عامل, این طرح به نتیجه برسد.

896160cookie-checkباز هم بی پناهی کارکنان/مخابرات میانه دارحکم دیوان عدالت اداری.

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.