مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

آنچه در مورد رفاهیات و تصویب آن در هیئت مدیره نوشتیم.

مخابرات ما (سردبیر) – ما در این سایت مطالبی داشتیم با این عنوان که بدلیل نزدیکی مجمع صاحبان سهام ممکن است برخی تصمیمات نیروی انسانی که به جلسه هیئت مدیره نیاز دارد به تعویق بیفتد.

این مطالب مخالفت هایی از سوی شما به همراه داشته است.گروهی نوشته اند :”مگر تصویب رفاهیات چقدر کار دارد که هیئت مدیره انجام ندهد و….”

شما با این مطالب طوری برخورد کرده اید که انگار هیئت مدیره آمده, اینجا نشسته و گفته: “من وقت ندارم!”

در حالیکه واقعا چنین نیست.

خوشحالم که شما آنقدر به ما اعتماد دارید که هر نوشته ای را دقیق می خوانید و عکس العمل نشان می دهید اما لازم است توضیحی بدهم تا مدیون اعضای هیئت مدیره نباشیم.

.

واقعیت این است که نویسنده مخابرات ما, بر اساس برداشت خودش از حجم کار و گذشته این تصمیمات, گمان کرده است موضوع رفاهیات به بعد از مجمع می رود.

ممکن است چنین نشود.

ما دو جلسه تا مجمع فاصله داریم.

اما من هم مثل نویسنده فکر میکنم به دلایلی بحث رفاهیات به بعد از مجمع برسد.من بر عکس شما فکر میکنم این بحث حساب و کتاب زیادی خواهد داشت لذا فقط چند دقیقه ای تصویب نخواهد بود.(باز هم برای حرفم دلایلی دارم که فعلا نمی توانم بگویم)

این اولین بار است که هیئت مدیره جدید با موضوعی بنام رفاهیات بطور واقعی برخورد دارد.تصمیم بسیار مهم خواهد بود.

شما بخوبی درک میکنید من چه میخواهم بگویم.بنابراین توضیح نمی دهم.فقط امیدوارم هر وقت تصمیم گرفته می شود نتیجه آن باشد که ما یعنی من و شما می خواهیم.

.

به هر حال, من ونویسنده آن مطلب امیدواریم هیئت مدیره بسرعت جلسه تشکیل دهد و مصوباتش را تایید کند. تاکید من این است که هیچیک از اعضای هیئت مدیره یا معاونت ها یا مدیران موثر, جلسات این چنینی را به بعد از مجمع منتقل نکرده است.

896110cookie-checkآنچه در مورد رفاهیات و تصویب آن در هیئت مدیره نوشتیم.

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.