مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

نشست نماینده‌ی ITU با اعضای سندیکای صنعت مخابرات برای برپایی موثر پاویون ایران در نمایشگاه تلکام آفریقای جنوبی

[box] مخابرات ما -اولین نشست سیتنا به عنوان نماینده‌ی انحصاری نمایشگاه های ITU در ایران با 23 شرکت علاقه مند عضو سندیکای صنعت مخابرات ایران برای حضور در نمایشگاه تلکام ITU دوربان آفریقای جنوبی برگزار شد.[/box]

مخابرات ما (محمد –  سیتنا) – در این نشست “مونا ارشادی فر” مدیر پاویون ایران در نمایشگاه های ITU ضمن تشکر از مهندس رستگار، دبیر سندیکای صنعت مخابرات ایران برای برپایی جلسه، به بیان توضیحاتی پیرامون تجارب برپایی پاویون ایران در دو نمایشگاه قبلی در بانکوک تایلند و بوسان کره جنوبی پرداخت و برنامه های سیتنا برای برپایی پاویون ایران در نمایشگاه تلکام ITU در آفریقای جنوبی را تشریح کرد.

در ادامه‌ی جلسه، به مذاکرات سیتنا با معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری و افزودن نمایشگاه تلکام ITU به تقویم نمایشگاهی معاونت علمی اشاره شد، همچنین به دنبال آن، نحوه‌ی حمایت مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری و صندوق نوآوری و شکوفایی از شرکت های دانش بنیان متقاضی حضور در نمایشگاه تلکام آفریقای جنوبی تشریح شد.

همچنین نتایج مذاکرات با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به منظور حضور بخش دولتی در پاویون ایران نمایشگاه و همچنین حضور شرکت مخابرات ایران در نمایشگاه دوربان به استحضار اعضای سندیکای صنعت مخابرات ایران رسید.

در بخش دیگری از این جلسه، اعضای سندیکای صنعت مخابرات ایران به حضور موثر وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به منظور حمایت معنوی از شرکت های خصوصی حاضر در پاویون ایران در راستای افزایش تعاملات شرکت های ایرانی با طرف های خارجی تاکید کردند.

در ادامه، مدیر پاویون ایران در نمایشگاه های ITU، به تشریح نتایج برگزاری جلسات موثر سیتنا با سفارت آفریقای جنوبی در ایران و همچنین مذاکرات با سفارت ایران در آفریقای جنوبی به منظور ارائه‌ی تسهیلات به اعضای پاویون ایران و گسترش تعاملات اقتصادی شرکت های ایرانی با شرکت های آفریقایی پرداخت.

در بخش دیگری از این جلسه، نمایندگان سندیکای صنعت مخابرات ایران و شرکت‌های عضو سندیکا پیشنهادهای خود برای برپایی هر چه موثرتر پاویون ایران در این نمایشگاه به نماینده سیتنا ارائه دادند.

در ادامه مهندس فرامرز رستگار، دبیر سندیکای صنعت مخابرات ایران، ضمن ابراز خرسندی از برپایی پاویون ایران در نمایشگاه های تلکام ITU طی دو سال اخیر و حضور موثر در نمایشگاه بوسان کره جنوبی، به محاسن حضور شرکت های عضو سندیکا در بازار بین الملل اشاره کرد و نمایشگاه تلکام آفریقای جنوبی را فرصت مناسبی برای شرکت های عضو سندیکا در جهت حضور در بازار مخابراتی کشورهای آفریقایی و آشنایی هر چه بیشتر و برقراری تعاملات سازنده با سایر کشورهای حاضر در نمایشگاه تلکام دوربان دانست.

مهندس رستگار در جمع بندی پیشنهادهای اعضای سندیکای حاضر در جلسه، موارد ذیل را به مدیر پاویون ایران در نمایشگاه های ITU ارائه داد:
۱-  بررسی و تحقیق بازار مخابرات آفریقای جنوبی و سایر بازارهای مرتبط با کشورهای حاضر در نمایشگاه،
۲- ایجاد زمینه برای برقراری ارتباطات کاربردی شرکت‌های ایرانی با شرکت های آفریقایی،
۳- استفاده از ابزار مناسب برای ایجاد اعتماد و نشان دادن مزیت تامین کنندگان ایرانی در مقایسه با سایر تامین کنندگان بین المللی از ظن هریک از مشتریان،
۴-  محوریت سندیکا در نمایشگاه برای تجمیع قابلیت‌های شرکت های عضو،
۵-  تنظیم بسته های پیشنهادی (راه حل جامع) به تناسب برنامه ها و نیاز مشتریان،
۶-  چیدمان موثر پاویون برای نشان دادن انسجام کافی بین شرکت‌های تولیدی به عنوان زنجیره تامین،
۷-  استفاده از روش های مذاکره مناسب وارائه اطلاعات و مدارک مفید برای ایجاد باور و اعتماد در بازدیدکنندگان.

گفتنی است؛ نمایشگاه ITU TELECOM WORLD 2018 به عنوان معتبرترین و مهمترین رخداد نمایشگاهی سالیانه ITU از 10 تا 13 سپتامبر 2018 معادل 19 تا 22 شهریور 1397 در دوربان آفریقای جنوبی برگزار می شود.

شرکت‌ها و افراد علاقه‌مند به حضور در نمایشگاه ITU دوربان می‌توانند جهت کسب اطلاعات تکمیلی و رزرو غرفه و فضای نمایشگاهی با سیتنا به عنوان نماینده نمایشگاه های ITU در ایران از طریق پست الکترونیک ITUexpo@citna.ir و شماره تماس های 66128055 /66128009- 021 و یا شماره همراه 09128216658 در ارتباط باشند.

***

896030cookie-checkنشست نماینده‌ی ITU با اعضای سندیکای صنعت مخابرات برای برپایی موثر پاویون ایران در نمایشگاه تلکام آفریقای جنوبی

نظرات بسته شده است.