مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

این شرکت بدون ادغام عملی ثابت و سیار به جایی نمی رسد.این خط این هم نشان!

مخابرات ما (نادری 80) – هیچ خانواده ای با تقسیم اعضای خانواده به دو دسته دارا و ندار به جایی نمی رسد.اگر بخشی از اعضای خانواده تمامی درآمد ها و دارائی ارزشمند خانواده را در دست بگیرد حداقل در نسل اول شاهانه زندگی میکند. اگر بخشی از اعضای خانواده را در فقر و ناداری رها کنید و هیچ امکان مدرنی برای کسب درآمد به او ندهید , ضمن اینکه هزینه های خانواده را نیز روی دوش این بخش بگذارید  جز فقر چیزی متولد نخواهد شد.

.

در حال حاضر همه هزینه های همراه اول از استانها گرفته می شود! بیشتر افراد, کارکنان و هزینه ها برای همراه اول انجام میگیرد.ولی درآمدش در سبد سیار است و بس.

.

تجربه تلفن ثابت در همه جای دنیا در جلوی چشم ماست.

ادغام بخش ثابت, سیار  و اینترنت برای یک شرکت ارتباطی گریز ناپذیر است.شرکتهایی که بخش ثابت ندارند بدنبال پوشش این نقص هستند اما ما که این دو را داریم عمدا خودمان را چلاق می کنیم و هر دو را تنها رها می کنیم.

.

حرف زدن , گفتن و شنیدن دیگر کافی است. این ایده های تفکیک بیمار جز فقر امروز برای ثابت و فقز قردا برای سیار نخواهد داشت.

متاسفانه سیاستمداران مخابرات و سهامداران اعظم آن, هر روز حرفی میزنند و هرگز بر حرف خود باقی نمی مانند.روزی از طرح ره نگاشت حرف میزنند که بنیادش بر ادغام بنا شده است و فردا  ره نگاشت را می خواهند اما بدون ادغام!

اما ره نگاشت بدون ادغام, هیچ نیست! هیچ هیچ هم نیست!

حالا حرف ما با دارندگان سهام اصلی مخابرات است!

باز هم شما نزدیک به دو سال از عمر ما را بدنبال ره نگاشت تلف کردید.امیدمان به ره نگاشت فقط بخاطر ادغامش بود.اما این امید هم پس از دو سال بر باد رفت.

لطفا حرفی بزنید و پای حرفتان بمانید!

امروز دیگر می دانیم بدون ادغام در این سیستم هیچ بهبودی نخواهیم دید.امروز را بیاد داشته باشید.بعنوان یک نویسنده 11 ساله در همین سایت به شما میگویم انتظاری برای بهبود نخواهیم داشت مگر اینکه ادغام صورت گیرد.

از سوی دیگر ادغام هرگز انجام نخواهد شد, چرا که به خرمن پول سود و درآمد آقایان آسیب می زند! ما کارکنان نیز برویم برای خودمان چرتکه بیندازیم! چرتکه ای که دیگر از سکه افتاده و از رده خارج شده است!

چرتکه ای برای سالهای مانده تا بازنشستگی البته اگر به آن برسیم و زودتر از انتظار از دست این تصمیمات خلق الساعه آقایان سکته نکنبم!

 

 

895990cookie-checkاین شرکت بدون ادغام عملی ثابت و سیار به جایی نمی رسد.این خط این هم نشان!

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.