مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

مهندس صدری در روز کارگر با شاغلان و بازنشستگان مخابراتی دیدار داشت.

مخابرات ما- مهندس صدری مدیر عامل شرکت مخابرات ایران است. سایت ایران اکونومیست در خبری نوشت:

[box]مهندس سید مجید صدری به مناسبت روز جهانی کارگر در دیدار با تعدادی از کارکنان شاغل و بازنشستگان شرکت مخابرات ایران به مسایل و مشکلات رسیدگی کرد .

مهندس  صدری در این دیدار با اشاره به جایگاه ارزشمند قشر کارگر و همچنین لزوم توجه به مطالبات و حقوق و اهتمام به پاسخ در خور به آنها خاطر نشان کرد : همه مدیران ما باید ارتباط شان با کارکنان بیشتر شود و همه مکلف هستند این ارتباط بیشتر شود [/box]

 

از سوی دیگر مهندس صدری در زور کارگر متنی در اینستاگرامش گذاشته است که با هم می خوانیم:

[box]

  • در میان تمام مناسبت های ملی و فراملی امروز به روز جهانی کارگر رسیدیم که پیشینه ای بیش از صد سال دارد و جایگاه قشر کارگر و توجه به مطالبات و حقوق و اهتمام به پاسخ و اقدام درخور آنها، بر کسی پوشیده نیست.
    در ایران نیز، همه عزیزانی که زیر چتر قانون کار، در هر لباس و جایگاهی نام بلندمرتبه کارگر بر پیشانی شان می درخشد، خشتی از بنای توسعه، رشد و بالندگی این سرزمین را تشکیل می دهند که در نبود هر خشت، پایداری این بنا متزلزل خواهد بود و شکوفایی، بالندگی و نمود این بنا، به اندیشه ورزی، هنر، خلاقیت و پویایی فکر تک تک آنان وابسته است.
    بر این باورم که سرمایه حقیقی شرکت مخابرات ایران نیز همین خشت های طلایی است. وجود یکایک شما را ارج و غنیمت می شمارم و بر خود می بالم که در کنار گنجینه ای تکرار ناپذیر و ماندگار هستم که اعتبار مجموعه وزین مخابرات را هر روز اعتلا می بخشند.
    امروز فرصتی دست داد تا به بهانه این روز بزرگ دیداری عمومی با جمعی از کارکنان و بازنشستگان شرکت داشته باشم و در فضایی صمیمی و رو در رو مسایل و خواسته های این عزیزان مطرح شد تا در اسرع وقت بررسی و حل و فصل شود.
    بی شک تمام همت مجموعه مدیران شرکت مخابرات ایران تلاش برای جلب رضایت شما مجموعه گرانقدر است تا با تأمین به موقع و مناسب خواست و مطالبات، مصداق بارز پاس داری از کرامت و حرمت کارکنان باشیم.
    این روز بزرگ را به همه شما عزیزان در سراسر ایران عزیز تبریک می گویم و به اراده و همت شما در مسیر حفظ و ارتقاء برند شرکت دلبسته و امید دارم.

[/box]

 

895210cookie-checkمهندس صدری در روز کارگر با شاغلان و بازنشستگان مخابراتی دیدار داشت.

نظرات بسته شده است.