مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

از میان نوشته های شما- من نیروی شرکت محلی هستم! مخابراتی به حساب نمی آیم!

مخابرات ما- اولین نکته ای که در انتهای سال 96 تا امروز بارها و به هر مناسبتی سعی کرده ایم در معرض نگاه مدیران از جمله مهندس صدری قرار دهیم “بحث نیروهای شرکتهای محلی” است!

اطمینان داریم مهندس صدری خود بخوبی به همه زوایای این مشکل واقف است.این اطمینان را از روز جلسه عمومی در خراسان رضوی پیدا کردیم.

اما در عین حال یادآوری مشکلات تمام نشدنی این دوستان, شاید باعث شود مدیران زودتر چاره اندیشی کنند. البته نه از آن چاره ها که در خراسان جنوبی اندیشیده اند.

[box]

علی

سلام
جناب مهندس صدری مدیرعامل محترم شرکت مخابرات ایران

شما دستوردادین به همه مناطق مخابراتی که حقوق رو ۲۵ برای همه نیروها واریز کنن دستتون هم درد نکنه که بفکر نیروهای شرکتی هستید هرچند که ما نیروی مخابرات نیستیم وشامل این دستور شما نمیشیم بله ما با شرکتهای پیمانکاری محلی کار میکنیم؟؟؟ ما اصلا حساب نمیشیم چون اصلا وجود خارجی نداریم ما مرئی نیستیم تو اداره هیچ کسی مارو نمیبینه؟؟؟ ما فقط باید کار کنیم بدون اینکه صدامون در بیاد از ما بدبختر هم پیدا نمیشه تو شرکت خدای ماهم بزرگه.

[/box]

این هم یکی دیگر.شاید هم نویسنده اش مشترک باشد این مهم نیست.مهم حرفی است که دل را آتش می زند البته اگر در میان این قلوه سنگهای داخل سینه ما, کمی احساس مانده باشد.

 

[box]

عباس

جناب اقای مدیر عامل شرکت مخابرات ایران

سلام علیکم تورو خدا بفکر ما نیروهای شرکت های محلی باشین والا بقران به پیغمبر قسم حق و حقوق مارو کامل نمیدن .با مدرک فوق لیسانس تو قسمت فنی اداره مخابرات با کمترین حقوق با دل و جان تو اداره کار کردیم برا اداره زحمت کشیدیم در عوضش شاهد این هستیم که اداره مخابرات هیچ ارزشی به ما نمیده .قسمت خدماتی و اداری به شرکت شسکام و tct1 قرار داد ببندن و ما که تو قسمت فنی هستیم صاحب تجربه فنی هستیم با شرکت محلی کار کنیم.اخه خدارو خوش میاد که اداره مخابرات که کار فنی زیاد داره به نیروهای فنی ارزش نده و اون نیروهارو تحویل شرکت محلی بدن و اون شرکت محلی به فوق لیسانس فنی اداره مخابرات کمترین حقوق کارگری بده والا خدا هم این ظلم رو قبول ندارد.جناب مهندس صدری خواهشا برای رضای خدا به فکر نیروهای پیمانکار محلی باشین به مهندسان اداره مخابرات که تو شرکت محلی کار میکنن ارزش بدین .

[/box]

 

 

893800cookie-checkاز میان نوشته های شما- من نیروی شرکت محلی هستم! مخابراتی به حساب نمی آیم!

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.