مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

سردبیر- بدون تعارف, بدون حمایت مالی شما زندگی ممکن نیست! دیگر خود دانید!

مخابرات ما (سردبیر) – سلام دوستان! اگر و اما در زندگی های ما زیاد است. اما من در اگر و اما زندگی نمی کنم.زندگی من در باید هاست.بایدها!

تا امروز -بجز موقعیتی چند ماهه- یک سره و بدون کمک دیگران سایت را اداره کرده ام.در حقیقت بجای هزینه کردن, از خودم و اطرافیانم -همکارانم و دوستانم – مایه گذاشته ام.

تا امروز – بجز محدود روزهایی- شبانه فقط سه ساعت خوابیده ام.امروز دیگر توان آن را ندارم. تا امروز اطرافیان فعالیت های سایت را اداره کرده اند اما امروز فعالیت ها بدلیل بالا رفتن انتظارات حرفه ای شده است از دست آدم های معمولی کاری بر نمی آید.

تا امروز نگهداری سایت با هزینه کمتری ممکن بود ولی حالا با افزودن روبات مخابرات ما, خبرنامه , گروه ها و خود سایت در سروری خارجی, با این هزینه ها ممکن نیست.

در حقیقت نزدیک به سه سال است که این هزینه ها را بواقع انجام میدهیم.از جیب کارمندی خودمان.

حالا دو راه داریم.

محدود کردن فعالیت سایت به چند تا کامنت, یکی دو مطلب که در همان محدوده نوشته می شود.

 

1- یعنی حذف کلیه خبرهای روزانه, حذف پیگیری کامنتها, حذف رادیو موج, حذف تمام مسائل زمان بر و جدید در روی سایت مثل روباتهای خبری و گروههای تلگرامی و …..

2- یا  کمک شما به هزینه های سایت خودتان!

 

در مورد تبلیغات سعی زیادی کردم ولی این کار نیاز به تیمی حرفه ای دارد.تیم حرفه ای هزینه دارد.هزینه اش از طرف ما ممکن نیست! ضمن اینکه با تغییر مدیران, تبلیغات ما هم دچار تنش می شود.در این باره دوست ندارم زیاد بنویسم ولی شرکتها رابطه ای حسنه با مخابرات دارند و فکر میکنند اگر تبلیغاتی به ما بدهند مخابرات ناراحت می شود و نانشان آجر!

بهر حال استقلال ما مهمتر از درآمد است.

.

حالا در مجموع اختیار با شماست.

اگر در همین سالگرد سایت, در هفته آینده هزینه یک سال سایت تامین شد, شیوه فعلی ادامه می یابد وگرنه با تعطیلی تمامی زوائد ضروری و غیر ضروری به وبلاگی ساده تبدیل می شویم.

انتخاب با شماست!

دوست ندارم بگویم …..

 

حرف آخر!

در تامین هزینه ها همه باید کمک کنند! هر کسی که ادعایی دارد یا ندارد! اینها نشانه های واقعی علاقه ما به یکدیگر است.

 

893270cookie-checkسردبیر- بدون تعارف, بدون حمایت مالی شما زندگی ممکن نیست! دیگر خود دانید!

نظرات بسته شده است.