مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

مخابرات عضو هیئت مدیره به دولت فرستاد./خضردوست به زیرساخت می رود.

[box]مخابرات ما – بیش از شش ماه است که این خبر داشتیم.بیش از دو ماه است که این خبر قطعی شده است.اما حالا منتشرش می کنیم .[/box]

نویسنده : تهرانی فر

مخابرات ما (تهرانی فر) – مدیر پیشین منطقه گیلان متقاضی برگشت به تهران بود. او آرام آرام و بیصدا برگشت.از همان آغاز   شرکت کاراشاب که بتازگی سهام کاملش خریداری شده بود (نیم سهامش از آن بانک ملی بود) محل کار او شد.مدیر عامل کاراشاب.

.

مهندس خضر دوست بی جهت سر زبانها افتاد.ابتدا او را بعنوان عضو هیئت مدیره مخابرات ایران سر زبانها انداختند ولی او فقط در یک جلسه شرکت کرد چرا که اختلافات مدیریت ها در هیئت مدیره به زیان او تمام شد.

.

انتظار می رفت در هیئت مدیره جدید مخابرات ایران, برای جبران رفتار نادرست قبلی نسیت به او, در لیست باشد.اما نشد.این مهندس آرام, درگیر سیاست بازی ها شد.اینجا بحث من اصلا روی توانائی ها, نردیدها, انتخابها و … نیست بلکه روی رفتار نادرست انتخاب کنندگان است که مدیران زا بی دلیل از چرخه کار دور می کنند.این رفتار با هر کسی می شد ما منتقدش بودیم.

.

در همان زمان که بحث ها در هیئت مدیره مخابرات ایران برای انتخاب مدیر عامل و اعضای آن داغ بود خبر داشتیم که در جای دیگری هم بحث ها داغ تر است.در شرکت دولتی زیرساخت وابسته به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات.در آنجا هیئت مدیره دچار تغییر بود و البته در بخش مدیرانش.

.

از همان ابتدا یک جا در هیئت مدیره شرکت زیرساخت برای یکی از مدیران مخابراتی ذخیره شده بود.کسی که قبلا مدیر منطقه گیلان بوده است.کسی که عضو هیئت مدیره ایران شد اما در جلساتش شرکت نکرد.کسی که مدیر عامل کاراشاب بود. کسی که نامش مهندس خضردوست بود.

اما این کار قدری به درازا کشید.نمیدانیم چرا.اما اینک دیگر این جکم صادر شده است.

مهندس خضردوست بعنوان عضو هیئت مدیره شرکت دولتی زیرساخت از مخابرات ایران, کاراشاب و … جدا می شود تا شاید بی مهری های این ایام را از یاد ببرد.

اصولا به شایستگی آدم ها در این مورد کاری نداریم اما هر چه بود, با او بی مهری شد  و امیدواریم دیگر هرگز با مدیران یا حتی کارکنان چنین نشود.

 

891950cookie-checkمخابرات عضو هیئت مدیره به دولت فرستاد./خضردوست به زیرساخت می رود.
18 نظرات
  1. الف م می گوید

    در نهایت . هر کجا هست و خدایا بسلامت دارش

نظرات بسته شده است.