مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

روابط عمومی ها سکوت سازمانی رابشکنند

[box] مخابرات ما -مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت با اشاره به سخنان  رییس جمهوری، درباره روزه سکوت مدیران دولتی، افزود: روابط عمومی ها نیز سکوت خود را بشکنند و با اطلاع رسانی به موقع و دقیق، نقش کلیدی خود را به بهترین نحو ایفا کنند. [/box]

مخابرات ما (محمد – سیتنا) – صدو چهل و یکمین نشست  هم اندیشی روابط عمومی های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به میزبانی شرکت ارتباطات زیرساخت، صبح یکشنبه 2 اردیبهشت ماه، برگزار شد.

در این نشست که در عمارت کلاه فرنگی برگزار شد، عباسی شاهکوه، مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت با اشاره به سخنان روز گذشته رییس جمهوری، درباره روزه سکوت مدیران دولتی، افزود: روابط عمومی ها نیز سکوت خود را بشکنند و با  اطلاع رسانی به موقع و دقیق، نقش کلیدی خود را به بهترین نحو ایفا کنند.

به گفته مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، لازم است بخش های دولتی همچون اتاق های شیشه ای باشند تا مردم به درستی و شفافیت، عملکرد آنها را ببینند و در این میان نقش روابط عمومی ها آن است که اقدامات انجام شده را صادقانه به مردم منعکس کنند.

وی با تاکید بر اینکه پنهان کاری در روابط عمومی معنی ندارد، ادامه داد: آنچه را بیان می کنیم باید درست باشد و صداقت همواره در دستور کار روابط عمومی ها قرار گیرد.

***

پی نوشت ادیتور – ای کاش روابط عمومی ها در مناطق مخابراتی نیز سکوت را بشکنند

891770cookie-checkروابط عمومی ها سکوت سازمانی رابشکنند

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.