مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

دیدگاهها و نظرات شما- سیاست کاملا متفاوت مدیران با کارکنان زمان مجمع و زمان پرداخت سود!

[box]مخابرات ما- اینها نظرات خوانندگان و اعضای سایت است.فقط برای آگاهی از افکار عمومی منتشر می شود.امیدوارم با همین دید به آن نگاه کنید.[/box]

مخابرات ما – یکی از دوستان سایت از رفتار دو گانه و متفاوت مدیران ارشد شرکت با کارکنان گله می کند.او معتقد است در زمان مجمع همه چیز خوب است و شرکت سود زیادی برده.اما وقتی به نوبت توزیع سود می رسد یا بهبود شرایط کارکنان, … آنگاه دیگر مخابرات ندارد!

این دوگانه جالبی نیست!

بخوانید:

[box]

کارمند ناراضی

با سلام و احترام خدمت سردبیر گرامی و همکاران ارجمند.

بازی مدیران شرکت با کارمندان.
-هر سال هنگام تشکیل مجمع شرکت مخابرات ایران ، مدیر عامل وقت نمودارهایی از موفقیت در مسائل گوناگون شرکت در سال گذشته ارائه مینماید. ساعتی هم وقت جلسه را به این تخصیص میدهند که چنین و چنان کردیم و موفقیتهایی را با مدیریت خود به دست آوردیم.
اما
هنگام پرداختن به سود سهام ناگهان همه چیز برعکس شده و شرکت را به گونه ای ورشکسته نشان میدهند که توان پرداخت فلان مقدار سود را ندارد و فلان و بهمان!!!
بالاخره باید دم خروس را باور داشت یا قسم حضرت عباس ایشان را!؟
در قضیه هایی از جمله طرح تشویقی برای همکاران عزیز و گرامی علی الخصوص آنانی که دارای مدارک لیسانس به بالا هستند هم همین تز را در پیش گرفته اند و فقط عجز و لابه میکنند در حالیکه آن قسمت ماجرا را که به نفع خودشان است را همیشه مسکوت نگه میدارند.
میدانید که آخرین قسط به دولت هم پرداخت گردیده است و این خود یعنی بالا رفتن توان مالی شرکت…
پرداختن به جزئیات دیگر باعث اطاله کلام میشود. خلاصه اینکه شرکت مخابرات توان مالی خوبی دارد ولی مدیران تا حد امکان میخواهند آن را متوجه سودها و درآمدهایی نمایند که بیشتر متوجه جیب حضرات آقایان میگردد.
آنچه که مدیران در عمل انجام میدهند دورتر از آنچه است که بر زبان جاری میسازند.

[/box]

حالا نوبت شماست!

شما چه می گویید؟

890880cookie-checkدیدگاهها و نظرات شما- سیاست کاملا متفاوت مدیران با کارکنان زمان مجمع و زمان پرداخت سود!

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.