مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

سردبیر سلام میکند- این بار تا به تا به منزل نمی رسد.

[box]مخابرات ما- به نوشته نویسنده, کار مهندس صدری در این لحظه این است که باری تا به تا را به منزل برساند.[/box]

مخابرات ما – سردبیر سایت سلام میکند,

اما بعد, امروز بدلیل برخی مشکلاتم یک سره در فضای بیمارستانی و نظامی -روز ارتش بود- بوده ام.جایی که نه موبایل می شد ببرم و نه فرصتی برای کاری داشتم.لذا نتوانسته ام جلسه مهندس صدری در آپارات را ببینم و یا خبرهای جلسه شورای عالی تشکل های کارگری مخابرات را دنبال کنم اما جدس وقایع , کار مشکلی نیست, اتفاق مشخص , معین و مبارکی نیفتاده و یک تصمیم بزرگ که همه منتظر آنیم گرفته نشده. در حقیقت باز هم این بار تا به تا به منزل نرسیده است.

.

آنچه را که در طی این روزها و در فرصتهای مختلف سعی کرده ام به مدیران جدید خاطرنشان کنیم, حتی در جلسه پرسش و پاسخ شخصا در مقابل مدیر عامل صبور و تیز هوش این شرکت مطرح کردم این بوده است که “مخابرات دارای باری تا به تاست! این بار به منزل نمی رسد!”

.

اما مهندس صدری  که مدیر کارکشته ای است  می گوید بار به منزل می رسد.

این نقطه اختلاف ما با مدیر عامل است.در حقیقت در تا به تا بودن بار اختلافی نداریم در میزان تا به تا بودنش مختلفیم.

این بار نا جور را ما از سال 1386 به دفعات مختلف روی حاملش گذاشته ایم ولی افتاده است.آخرین دفعه در زمان دکتر سرائیان چنین شد…. بله! بار افتاد!

حالا چگونه باید این بار تا به تا را میزان کرد تا حامل بتواند حرکت کند و راه بیفتد!

“فقط با یک تصمیم! … امروز و فردا کردن برای تحصیل درآمد و یا کارکنان را به امید درآمدی که مدیران گذشته پیوسته در کسب آن عاجز بوده و با بر بادش داده اند بر کژی این بار می افزاید.

در اولین نوشته ها گفتیم : آقای مدیر عامل! ده سال به ما دروغ گفتند! می خواهیم همه چیز را باور کنیم اما به یک کاتالیزور نیاز داریم!

.

گروهی مهندس صدری را باور کرده اند. ضریب امیدواری در جامعه مخابرات پس از او بیشتر شده است.آماری نداریم ولی در کامنتها و پیام های گروه های مخابرات ما می بینیم.اما این فضا بسیار شکننده است.این فضا بسیار شکننده است! کارکنان می گویند برای آنان چیزی عوض نشده است.

.

هر چه بخواهم بگویم, همه میدانید!حرف تازه ای نیست!

متاسفانه باز باید بگویم روزهای سخت مخابرات, روزهای اختلاف برانگیز بین مدیران ارشد و کارکنان نزدیک و نزدیک تر می شود.ترسم از این است که کارهای خوب مدیران جدید بر باد رود.

بله! همه بر باد رود!

چرا که اندک بادی, اندک جریان مخالفی, این بار تا به تا را به زمین خواهد زد!

مدیرانی که اهل درد باشند و بلافاصله به درد همکاران واکنش نشان دهند کمیابند. مدیرانی که شجاعت اقدام بر اساس تصمیم درست را داشته باشند نادرند.اما اینها چنین هستند. بارها تا مشکلاتی را از استانها و کارکنان شنیده اند عکس العمل داشته اند که خبرش رسیده.

اما ترس من از این بار تا به تاست, نه توان مدیران و تحمل کارکنان! ترس من از حامل این بار تا به تاست!

آیا حرف من در کسی اثر خواهد کرد که نقطه درد را درک کند و به درمانش بپردازد؟ آیا کسی هست که بار تا به تا را به تعادل درآورد؟

 

سردبیر شما

آخرین روزهای اولین ماه سال جدید 97

890800cookie-checkسردبیر سلام میکند- این بار تا به تا به منزل نمی رسد.

نظرات بسته شده است.