مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

بخش چهارم , پایانی- پرسش و پاسخ با مهندس صدری در مشهد-سوالات مهندس بیجندی مدیر کاشمرو

مخابرات ما – بخش چهارم و آخرین بخش از گزارش های ما از جلسه پرسش و پاسخ در شهر مشهد را می خوانید.

 

مهندس بیجندی-مدیر  اداره مخابرات شهرستان کاشمر:

سیاست شرکت مخابرات را در پسا خصوصی سازی اگر دنبال کنیم می بینیم که هر مدیر ارشدی که آمده برنامه مدونی تنظیم کرده است ولی بدلیل تغییر تمام برنامه ها بهم خورده است

سوال اول من این است که شفاف بفرمایید که چقدر به ره نگاشت 5 ساله اعتقاد دارید؟ و آنانی که با شما به این شرکت آمده اند چقدر به آن معتقد هستند؟

مهندس صدری: صد در صد!

 

مهندس بیجندی:

از هر چه بگذریم سخن پول خوشتر است.شهر کاشمر بعنوان دومین شهر زیارتی استان و چهارمین شهر زیارتی کشور در خدمت شما باشیم.

کارکنانی که در اینجا هستند 28نفر از مدیران شهرستانها که در اینجا هستند در طی دوران خصوصی سازی جمع اضافه کاری شان به صد ساعت نرسیده.8 سال است یک افزایش گروه نداشته اند.کارشناسی که بازنشست می شود باید با گروه 20 بازنشسته شود اما نمی شود.آقای عبدی مدیر نیروی انسانی ما اینجا هستند.من 8 سال است در گروه 16 متوقفشده ام.اینهاست که فاصله را در ذهن کارکنان می اندازد.

من بعنوان نماینده کارکنان اینجا هستم آنها این مسائل را گفته اند و من به شما منتقل می کنم.بقور آقای آرشیان اینها باید حل بشود.تمام چیزهایی که در مورد پرسنل گفتید امیدوار هستیم روزی تحقق پیدا کند.(تشویق حضار).

 

مهندس صدری:

آنچه گفتید حرف دل ما هم هست.ما هم دوست نداریم کارمند مجموعه 8 سال گروهش متوقف شده باشد.ما آمدیم که همین کارها را درست کنیم.قرار نیست که ما هم این گروهها را متوقف کنیم.

همانقدر که خودم را در مقابل پیمانکار, خدمات اول, شسکام و نیروهای شرکتی مسئول میدانم دو برابر آن هم در قبال نیروهای رسمی مان مسئولیم.

اینطور نیست که بخواهیم در برابر شما تابلوی (توقف) نصب کنیم  که بخواهیم به دیگران برسیم.نه .چنین نیست.

چندبار دیگر هم این را گفته ام.هر چه را که حق قانونی همه کارکنان است باید به آن برسیم.ممکن است این امر شش ماه دیگر محقق شود.شاید دو ماه بعد یا یک ماه بعد محقق شود.این وظیفه من است که به کلیه امورات پرسنل رسیدگی کنم. (تشویق حضار).

***

حرفهای پایانی مهندس صدری:

من خیلی لذت بردم از  حضور در جمع شما. تا وقتی در جمع شما هستم واقعا خوشحال  و خرسندم.

من جاهای مختلفی بوده ام (مدیریت کرده ام) اما این برهه خاص که در اینجا و در مخابرات هستم یکی از دوره های خوب زندگی من است.

بالاخره همه ایده ها و افکار مطرح می شود. و البته تکلیف هم بسیار سنگین است. شما در جوار آقا علی ابن موسی الرضا(ع) ما را دعا کنید و برای ما عاقبت بخیری بخواهید.بخواهید در این راه که قدم گذاشته ایم موفق باشیم و به لطف خدا و کمک شما برای خدمت به مردم قدمی برداریم.

از اینکه در کنار شما هستم  افتخار میکنم و امیدوارم این رابطه صمیمی را بتوانیم ادامه دهیم و آن را دو چندان کنیم. (صلوات حضار).

انشا الله بزودی در سفرهای استانی به جمع شما برمیگردم.

lمهندس بیجندی – مدیر مخابرات شهرستان کاشمر-خراسان رضوی – در حال مباحثه با مهندس صدری

 

888990cookie-checkبخش چهارم , پایانی- پرسش و پاسخ با مهندس صدری در مشهد-سوالات مهندس بیجندی مدیر کاشمرو

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.