مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

واگذاری تلفن ثابت در تهران به روز می‌شود

[box]مخابرات ما – مدیر عامل شرکت مخابرات ایران اعلام کرد: واگذاری تلفن ثابت در تمام مراکز مخابراتی منطقه تهران تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری به روز می‌شود.[/box]

مخابرات ما (محمد – ایسنا) –  سیدمجید صدری در مراسم تودیع و معارفه سرپرست مخابرات منطقه تهران که دیروز سه شنبه ۲۱ فروردین ماه ۱۳۹۷ برگزار شد، تصریح کرد: به طور کلی، تمام تلاش مجموعه مخابرات ایران، ارائه بهترین سرویس‌ها در حداقل زمان ممکن چه در بخش ثابت و چه در بخش دیتاست.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران افزود: پتانسیل بالای مخابرات منطقه تهران، همواره تعیین کننده و بسیار مهم است و پیشرفت و توسعه مخابرات منطقه تهران، در سطح کشور نیز بسیار اثرگذار است.

او توجه به نیروی انسانی را یکی از مهم‌ترین اولویت های مدیریت شرکت مخابرات ایران دانست و افزود: بحث مشتری مداری و نزدیکی مسئولان و مدیران به بدنه کارشناسی شرکت نیز از دیگر رویکردهای شرکت است.

وی افزود: بر این باور هستیم که با استفاده از ظرفیت ویژه و منحصر به فرد شرکت مخابرات ایران، تحول مهمی در ارائه سرویس ها و تحقق مشتری مداری امکان پذیر است.

صدری، همچنین از زحمات عرب هاشمی در در دوران فعالیت در مخابرات منطقه تهران تقدیر کرد و افزود: بخش گسترده‌ای از فعالیت‌های مجموعه مخابرات ایران در حوزه تهران پیگیری و اجرا می‌شود و نقش مخابرات تهران، کاملا استراتژیک و تاثیرگذار است.

عرب هاشمی ضمن ارائه گزارشی از دوران فعالیت در مخابرات منطقه تهران گفت: کارکنان مخابرات منطقه تهران همواره با تلاشی مثال زدنی، پیشران توسعه و خدمت رسانی و اجرای حجم عظیمی از فعالیت ها بوده اند.

در این مراسم همچنین از زحمات مهندس عرب هاشمی، مدیر سابق مخابرات منطقه تهران، تقدیر و مهندس سیدعلی ملک جعفریان به عنوان سرپرست مخابرات منطقه تهران معرفی شد.

***

887650cookie-checkواگذاری تلفن ثابت در تهران به روز می‌شود

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.